re
door resmeyer Jul 3, 2006 om 15:09
Voeding & gezondheid

Rood lampje blijft flikkeren van de senseo!! HELP!

Wij hebben een Senseo koffie apperaat en nu blijft het rode lampje constant flikkeren. Dat hoport niet. Ik heb het eens een keer schoon gemaakt maar hielp ook niet. Toen de 2 filtertjes op de Senseo op de onderkant even getikt en het was voor bij. Maar nu begint het weer en nu helpt het "tikken"niet meer. Het blijft nog steeds flikkeren maar..het blijft nog wel steeds koffie geven. (gelukkig wel). ;)

Ook een 2de vraag is dat op de Senseo de optie is om voor 2 kopjes koffie te laten schenken. Als ik op de optie voor 2 kopjes druk door het 2 keer in tre drukken, dan krijg ik nog weinig. Wat is nu verkeerd.

8483 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 3, 2006 om 15:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je 2 kopjes wilt hoef je maar 1 x op het rechter knopje te drukken, als er dan 2 haagse bakjes uitkomen moet de senseo misschien ontkalkt worden want het lampje gaat ook knipperen als er teweinig water in het inwendige reservoir zit.

sterkte hans

ve
door verwijderd - Jul 3, 2006 om 15:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien is het magneetje in de waterbak weg of zit het los

En voor de hoeveelheid water die een Senseo afgeeft zie:

http://hhfbrouwer.free.fr/senseo/

Bassie (kijkt ook weleens koffiedik)

ve
door verwijderd - Jul 5, 2006 om 14:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

HALLO ,

u kunt uw machine even goed afvullen en een behoorlijke kom er onder plaatsen druk het toestel even aan en druk gelijktijdig op een en twee kopjes dan gaat de machine spoelen en vaak is de machine dan weer in orde als dit niet lukt moet u met de senseo terug naar het verkooppunt en deze moet met een goede oplosing komen en anders even naar de site van philis gaan

vr gr sqwell

ve
door verwijderd - Oct 16, 2006 om 22:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

ja dat klopt als er te weinig water in zit gaathij knipperen je kan hem het beste vol tot aan maximaal doen doet hij het dan nog kan je senso bellen dat heb ik toen ook gedaan en mijne hebben ze toen gemaakt en nu doet hij het goed of eens goed ontkalken dat doe ik met de ontkalker van de blokker het si groen spul en kost 1 euro