ha
door hanspol Jan 15, 2006 om 10:16
Voeding & gezondheid

Saunabelt

heeft iemand ervaring met een saunabelt en geeft het ook het juiste efect wat in de reclame wordt aangegeven

1359 9 Rapporteer

hutch
door hutch - Jan 15, 2006 om 12:58
4517 Antwoorden / 29 Vragen

Hoi Hans,

ik heb die reclame ook gezien op TV. Gelooft u werkelijk dat u in deze minimale tijd, zoveel centimeters kunt (zult) verliezen? U gelooft toch niet meer in sprookjes, of wel?

Laat u niet meeslepen door die reclame op de televisie; het is zo goed als allemaal onzin!

Ik heb (gelukkig) geen ervaring met de saunabelt. Daarentegen koop ik ook nooit (meer) iets via deze (over het algemeen) Amerikaanse verkoopprogramma's.

Misschien omdat ik een te nuchtere "Nederlander/Hollander" ben. Maar vooral omdat ik niet meer in sprookjes geloof.

Helaas heb ik enkele jaren geleden een (kleine) ervaring opgedaan met die verkooptrucjes van dit soort reclameprogramma's. Heb toen wel iets gekocht wat wel werkte, maar bleek bij nader inzien veeeeeel te duur te zijn.

Zij verkopen lucht voor veel geld. Mocht er toch iets tussen zitten wat wel goed werkt, betaal je absoluut veel te veel voor dat artikel!!

Gr. Hutch

scroogy
door scroogy - Jan 15, 2006 om 13:16
367 Antwoorden / 20 Vragen

Deze saunabelt zorgt ervoor dat u vocht en daardoor gewicht kwijt raakt. Dit drinkt u er daar na al dan niet in de vorm van water weer bij want vocht kan een lichaam niet missen.

Wel handig als je voor een avond die speciale broek aan wilt die net niet meer past.

Dus NIET DOEN !!, dit is niet de juiste wijze om gewicht kwijt te raken.

door 15091956 - Jan 16, 2006 om 16:40
1 Antwoorden / 0 Vragen

ik ben zo stom geweest om er een te kopen. hij werd erg warm maar geen druppel te bekennen. advies niet doen. sporten doet wel wonderen

to
door tomxjr2002 - Jan 16, 2006 om 16:56
4 Antwoorden / 3 Vragen

Ik geef even een reacktie.

ik heb tijdens vacantie de saunabelt elke dag gebruikt

3weken lang en geloof mijn nou dat ding werkt echt niet

dan kun je beter dat ding aandoen en dan een shirt er overheen

doen en gaan hardlopen dat heeft meer effeckt.

gr.tom

ricardow
door ricardow - Jan 16, 2006 om 17:32
202 Antwoorden / 7 Vragen

Hallo,

Tros Radar heeft een tijdje gelden aandacht besteed aan de Saunabelt. Uit dit onderzoekje bij 3 vrouwen bleek, (zoals alle andere respondenten ook al hebben gezegd) dat de Saunabelt voor geen (centi)meter werkt!

Zie: Radar item over saunabelt (Klik op het donkere/blauwe gedeelte voor de link)

Groet Richard

la
door laurien80 - Jan 16, 2006 om 17:52
7 Antwoorden / 16 Vragen

Hoi,

I.d.d. koop dat ding niet! Ik heb zelfs eens gehoord van een vrouw die er brandwonden aan heeft overgehouden.

Als je wil afvallen of een beter figuur wil krijgen, ga dan minimaal 1 keer per week sporten (bijv. aqua aerobic ) en gezonder eten.

greanwitch
door greanwitch - Jan 16, 2006 om 19:27
2 Antwoorden / 4 Vragen

Ik heb 'm ook gekocht, maar dan voor m'n pijnlijke schouder. De warmte was weldadig, maar 't ding kan wel errrrrug heet worden met als gevolg: brandblaren! Dus waar hij voor bedoeld is werkt het niet, maar voor pijnlijke spieren: heeeeeeeerlijk! Bewegen is nog altijd het beste!

anniepannie
door anniepannie - Feb 25, 2006 om 19:13
32 Antwoorden / 3 Vragen

het enige wat je ermee verliest is vocht en een boel geld

dat vocht wat je verliest zit er binnen een paar uur weer aan dus het werkt echt totaal niet!!! je kan beter dat geld uitgeven an de sportschool

cat4you
door cat4you - Oct 30, 2006 om 08:03
9 Antwoorden / 6 Vragen

Alsjeblieft, koop dat onding niet. Ik heb precies gedaan wat er op de gebruiksaanwijzing stond en toen ik dat ding om mijn middel had vond ik al dat het heel erg brandde. Dacht dat dat normaal was maar toen ik de band eraf haalde had ik een hele grote blaar op mijn buik. Ik heb er flink lang last van gehad. Het lag niet aan mijn belt want mijn moeder had precies hetzelfde op haar bovenbeen.