retjudyy
door retjudyy Dec 22, 2013 om 10:08
Voeding & gezondheid

Scheermesjes

Daar ik zelf Gillette Fusion gebruik ,maar deze erg duur vindt ,is mijn vraag ;wie heef ervaring met een ander merk ,bv van Lidl of Kruidvat ?

13596 18 Rapporteer

ro
door ron530 - Dec 22, 2013 om 10:30
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Het maar wat u wil, de Gillette sensor XL is nog volop te koop en tien mesjes doen twaalf euro. Voor een goedkoop merk zou ik niet gaan en zeker niet voor wegwerp troep die wekken enkel maar ergernis op.

Cookies
door Cookies - Dec 22, 2013 om 10:48
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Gewoon eens wat verschillende merken uit proberen, zou ik zeggen. Wat een ander prettig vindt, hoeft jou helemaal niet te bevallen.

raydep
door raydep - Dec 23, 2013 om 11:13
100 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ben erg tevreden over de mesjes van de Aldi.

re
door red1 - Dec 23, 2013 om 11:18
329 Antwoorden / 1 Vragen

Ik gebruik al jaren de ALDI mesjes !!!

ka
door kap - Dec 23, 2013 om 11:25
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik gebruik Aldi mesjes. Een topper voor een redelijke prijs. Elk mesje gaat een week of langer zonder problemen mee. Hiervoor probeerde ik de mesjes van de Lidl,maar al de eerste keer was mijn huid ruw en rood,dus niet aan te bevelen.

hans515
door hans515 - Dec 23, 2013 om 11:34
250 Antwoorden / 117 Vragen

Ja, zo ervaart iedereen het weer anders. Ik ben een Aldi " fan " , maar de mesjes van de Aldi vind IK weer niks...... Geef mij dan maar de Gilette! Zelf ervaring op doen is het beste! Succes er mee!

ka
door kama - Dec 23, 2013 om 11:39
162 Antwoorden / 19 Vragen

Mijn man doet gemiddeld tussen de 1 en 2 maanden met een Gilette-Mach-Turbo-mesje. Als een Aldi-mesje 1 week meegaat dan moeten ze dus ca 4 x zo goedkoop zijn als de gilettemesjes.willen ze goedkoper zijn.
Ik bedoel maar: alleen naar de prijs kijken geeft maar een half beeld.

pk
door pkaldenberg - Dec 23, 2013 om 11:52
3 Antwoorden / 0 Vragen

Eigen merk-mesjes van DA zijn goed en gaan lang mee. Ik gebruik ze al jaren.

wi
door willemsachs - Dec 23, 2013 om 12:17
32 Antwoorden / 1 Vragen

Heb in het verleden ook altijd de dure Gilette gebruikt, maar gebruik al sinds 5a 6 jaar de duurdere
mesjes van LIDL. voordeel: zijn betaalbaar en ik doe er zelfs langer mee dan met de dure van Gillete.
En ik scheer me toch elke morgen en na 4 a 5 week nog lekker glad met de lidl mesjes.
En geen huid irritatie, dat ligt gewoon aan de manier hoe je scheert!!

boerenbond
door boerenbond - Dec 23, 2013 om 12:18
44 Antwoorden / 0 Vragen

Ik gebruikt Gillette Fusion, met batterij en heb aan vier mesjes per jaar genoeg (zijn wel duur)

audb
door audb - Dec 23, 2013 om 12:26
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Voor enkele centen gemaakt in China en voor extreem veel geld verkocht = Gilette !
Duur hoeft dus echt niet beter te zijn zelf gebruik ik het liefst die van de aldi of lidl.
Dat ze korter mee gaan klopt wel maar gezien de prijs kan je voor 1 pak gilette een jaar scheren met een van deze merken.

co
door coelro - Dec 23, 2013 om 12:30
2 Antwoorden / 1 Vragen

maakt niet uit wat voor mesjes je gebruikt. Kreeg jaren geleden de tip om je oude mesje in de diepvries te leggen. Mesjes zijn gemiddeld gemaakt van hoogwaardig staal en na 14 dagen echt nog niet bot maar alleen maar vuil. Door ze 24 uur in de diepvries te leggen ontdoe je zodoende het mesje van aangekoekt vuil en zeep. Zelf scheer ik gemiddeld een halfjaar met een Fusion mesje. Succes het proberen kost je niks en je zal versteld zijn van het resultaat. groet Coelro

li
door lisboa13 - Dec 23, 2013 om 13:33
1 Antwoorden / 0 Vragen

HEMA mesjes ook prima!

frans1954
door frans1954 - Dec 23, 2013 om 16:59
41 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=boerenbond schreef op maandag 23 dec 2013, 12:18]Ik gebruikt Gillette Fusion, met batterij en heb aan vier mesjes per jaar genoeg (zijn wel duur)

Idd ik sluit me hier bij aan

wi
door willem4 - Dec 23, 2013 om 17:10
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik gebruik al sinds geruime tijd Titanium Quatro van Wilkinson.
Bij dagelijks scheren gaan deze mesjes met gemak 10 tot 15 weken mee!!
Ook dan zijn ze nog goed bruikbaar maar je moet toch ook eens een keer vervangen
In aanschaf zijn ze niet echt goedkoop maar uitgerekend per scheerbeurt kost het dus bijna niets.

tr
door trofaiac - Dec 23, 2013 om 18:27
57 Antwoorden / 4 Vragen

Ik kocht vorig jaar op de Bazar in Beverwijk 12 Gillette mesjes voor € 25,00.
Ik gebruik nu het vierde mesje. Ik heb nu dus nog acht goede.
Dat betekent dan dat ik nog twee jaar mee kan met wat ik nu nog heb.

Bedenk, dat goedkoop altijd duurkoop blijkt te zijn.

ma
door manwijf - Dec 24, 2013 om 12:52
574 Antwoorden / 1 Vragen

Mijn man gebruikt ook Gillette Fusion. Ik heb uit bezuiniging ook wel eens de mesjes van de Lidl meegenomen, maar hij vindt het 2x niks. Voortdurend je gezicht openhalen is het ook niet. Gillette is duur ja, maar goed gebruiksgemak en een goed resultaat is ook wat waard.

ma
door manwijf - Dec 24, 2013 om 12:54
574 Antwoorden / 1 Vragen

@coelro
Ga de tip zeker uitproberen!