Be
door Ben22 Jun 23, 2016 om 23:31
Voeding & gezondheid

Schoen

Ik heb voor mijn rechtervoet een orthopedische schoen, ik heb een bijpassende linkerschoen, maar daar ben ik niet helemaal blij mee. Natuurlijk kan ik bij een schoenenwinkel een paar naar wens kopen, maar dan moet ik de rechter altijd weggooien.
Weet er iemend of er ergens een soort forum is voor schoenbuddies? Ik zoek dus iemand die links een orthopediese schoen heeft en zoekt naar een rechter ( normale) schoen.Om dan na overleg samen een paar te kopen en de kosten te delen. (maatje 43.5, ruime 43 of kleine 44)

Beetje vreemde vraag misschien maar niet geprobeerd is altijd mis.

Dank bij voorbaat.

Ben

1034 4 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jun 23, 2016 om 23:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Lijkt me hoogst onwaarschijnlijk, maar u zou dat dus aan die speciale schoenmaker kunnen vragen.

tenormin
door tenormin - Jun 24, 2016 om 01:01
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Vind de vraag helemaal niet vreemd, ik heb gezocht, maar niet gevonden, op Google. Misschien kunt u zelf zoiets opzetten. Moeten veel meer mensen zijn mdie zich in uw vraag herkennen. Succes.

zoekster1
door zoekster1 - Jun 24, 2016 om 01:28
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Ik zit te denken waar u het beste uw annonce zou kunnen plaatsen. Mij lijkt het dat Marktplaats het grootste bereik heeft.
Anders wordt het al weer iets voor facebook. Kijk wel uit met wie u 'zaken doet' er loopt helaas naast al het goede ook veel slechts op deze aardbol rond.

Misschien komt deze vraag in de nieuwsbrief van Kassa, dan heeft u wat meer bereik, anders ziet alleen het vaste clubje forumleden het en de kans dat die nu net die ene andere schoen zoekt acht ik zo goed als nul.

aurora1
door aurora1 - Jun 24, 2016 om 17:57
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Misschien een oproep plaatsen op forums over orthopedische schoenen ?: klik hier