mi
door miepje58 Oct 18, 2013 om 10:26
Voeding & gezondheid

Telefoonnummer Hofstee De Drie Eiken

Beste mensen, ik heb me helemaal suf gezocht maar wat ik niet kan vinden is het telefoonnummer van fabrikant Hofstee De Drie Eiken. Ze maken heel veel vleeswaren e.d. voor Aldi. Ik wil ze bellen omdat mij in de Aldi werd verteld dat een van hun producten niet meer geleverd gaat worden - mijn favoriete kip- en kalkoenreepjes!
Iemand hier die toevallig wél het nummer kan vinden? Ik heb alleen een postbusadres in Almelo kunnen vinden.
Mijn dank is groot!

16472 20 Rapporteer

hutch
door hutch - Oct 18, 2013 om 10:43
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Dag Miepje,

u moet bij Zwanenberg in Almelo zijn.

Klik * * voor meer info.

Gr. Hutch

mi
door miepje58 - Oct 18, 2013 om 10:45
208 Antwoorden / 6 Vragen

Dat is snel, dankjewel! Ik ga ze even bellen. Ik eet nl. koolhydraatbeperkt en in deze lekkere en uitermate handige pakjes kip/kalkoen zitten bijna geen koolhydraten.

edrick3
door edrick3 - Oct 18, 2013 om 10:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo miepje58,

Dat was even zoeken .....

Is ondergebracht bij de Zwanenberg groep; die gebruiken hetzelfde postbusadres.

E-mail: info@zwanenberg.nl

Tel. +31 (0)546 547 000

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Oct 18, 2013 om 10:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@hutch,

Je was me al voor!

Met vr.gr.

mi
door miepje58 - Oct 18, 2013 om 10:49
208 Antwoorden / 6 Vragen

Edrick3, jij ook bedankt hoor. Ik heb ze een e-mail gestuurd i.p.v. te bellen. Ben nl. aan het werk... En ik ga daar nu snel mee door!

Groeten,
Miepje

edrick3
door edrick3 - Oct 18, 2013 om 11:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@miepje58,

Ben benieuwd.
Bij nog wat verder kijken zag ik 'De Drie Eiken' NIET bij de merken van Zwanenberg staan ...

Nog een mailadres van Zwanenberg:

consumentenservice@zwanenberg.nl

Met vr.gr.

mi
door miepje58 - Oct 18, 2013 om 12:23
208 Antwoorden / 6 Vragen

Zojuist een mail gekregen van Zwanenberg dat ze van niks weten... VREEMD!!! Ik ga ze even de link sturen.
Zoek, zoek, zoek...

edrick3
door edrick3 - Oct 18, 2013 om 12:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@miepje58,

Was ik al een beetje bang voor; zie antwoord 11.01 uur

Heb geen nadere info van de Drie Eiken kunnen vinden.

Raar dat het op hetzelfde postbusnummer als Zwanenberg vermeld staat.

Informeer eens bij de Aldi. Die zullen toch wel het adres van hun leverancier hebben neem ik aan

Hofstee De Drie Eiken Postbus 40 7600 AA Almelo NLD Nederland.
Zwanenberg Food Group
Postbus 40
7600 AA Almelo
Nederland

Suc6

hutch
door hutch - Oct 18, 2013 om 14:03
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Ik vermoed dat 'Hofstee De Drie Eiken' gewoon een (Nederlands) Aldi-merk is en dat de vleesprodukten van verschillende fabrikanten komen. Denk hierbij aan voornoemde Zwanenberg, maar ook bijv. van de firma Compaxo (Verpaco) in Gouda.

Maar u zou Aldi zelf ook kunnen bellen......: 0345-478750

mi
door miepje58 - Oct 18, 2013 om 14:49
208 Antwoorden / 6 Vragen

Hutch, je hebt gelijk. Zojuist een aardige e-mail gekregen van Zwanenberg waarin men hetzelfde zegt.
Dus volgende stap: Aldi bellen. Of liever mailen want tja, ik zit tenslotte op kantoor ;-)
Wordt vervolgd, volgende week.
Dit weekend andere dingen te doen!

pi
door pieterwolters - Oct 18, 2013 om 15:31
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=miepje58 schreef op vrijdag 18 okt 2013, 14:49]Hutch, je hebt gelijk. Zojuist een aardige e-mail gekregen van Zwanenberg waarin men hetzelfde zegt.
Dus volgende stap: Aldi bellen. Of liever mailen want tja, ik zit tenslotte op kantoor ;-)
Wordt vervolgd, volgende week.
Dit weekend andere dingen te doen!

Ja, vragen stellen op het Kassa forum kan je immers beter tijdens het werk doen zodat je in het weekend wat anders kan doen....

tot15karakters
door tot15karakters - Oct 18, 2013 om 15:51
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Ik weet dat Aldi en Lidlvaak producten uit de winkel nemen om de volgende reden;

1 Te lage verkoop cijfers.

2 Duurder worden na afloop contract.

Het merk is dus wel ondergebracht daar maar er kunnen ook producten bij zitten die niet daar gemaakt worden.

Het postbus staat erop dus schrijf daar naar toe, maar vermoedelijk zal de eigenaar postbus het alleen maar doorsturen.

De Kip en Kalkoen reepjes is niet echt een snel lopend artikel dus je moet de rest van Nederland vermoedelijk aanvallen dat ze zo weinig kochten.
Als het goed liep zou het wel gebleven zijn.
Door minder producten maar die wel goed lopen maken ze meer omzet en elke plank kost geld.
Er is door verdwijnen van jou product nu ruimte voor iets anders dat hopelijk beter verkoopt.
Zo werkt Aldi al jarenlang.

di
door digioma - Oct 18, 2013 om 16:29
646 Antwoorden / 29 Vragen

En dan nog... onze kleindochter werkt in een groot bedrijf waar vleeswaren/broodbeleg aan de lopende band worden ingepakt. In Nederland trouwens. Voor de meeste supers komen de vleeswaren allemaal van dezelfde lijn; alleen af en toe een andere firmasticker en een andere prijs op het pakje en hup verder maar weer, want runderrookvlees is runderrookvlees.
Wanneer je even nadenkt kun je nagaan dat echt niet elke supermarkt een eigen soepfabriek, een eigen hagelslagfabriek, een eigen toiletpapier of een eigen sla-olie fabriek heeft om over de andere artikelen maar te zwijgen.
Centrale fabrieken en voor elke firma een eigen etikettering.

mi
door miepje58 - Oct 20, 2013 om 17:24
208 Antwoorden / 6 Vragen

Digioma, dat begrijp ik. Ik heb alleen helaas nog in geen enkele andere winkel ditzelfde product kunnen vinden.
En voor degenen die zeuren over mijn vraag stellen in 'werktijd'... ik werk ook in het weekend vaak nog en in de avond, dus mijn werkgever komt niets tekort :-)

diumenge
door diumenge - Oct 20, 2013 om 17:54
11969 Antwoorden / 15 Vragen
rj
door rjmz3705 - Oct 24, 2013 om 15:57
1 Antwoorden / 0 Vragen

Compaxo
Meat Factories
The Netherlands

Gouda
0031 (0) 1825 47474
The Netherlands

Zevenaar
0031 (0) 316 584444
The Netherlands

ook wel Verpaco genoemd
postbus 100 2800AC Gouda

Succes

mi
door miepje58 - Nov 12, 2013 om 12:22
208 Antwoorden / 6 Vragen

Hehe, daar ben ik weer. En inderdaad: geen kip- of kalkoenstukje meer te bekennen. Jammer dan. Ik vond het lekker en het is zo makkelijk omdat ik zelf eten maak om mee te nemen naar het werk. Ik heb nu deze kalkoensalade maar gewijzigd in een 'eitje/hamblokjes-salade'.

Dank voor het meedenken allemaal!

edrick3
door edrick3 - Nov 12, 2013 om 12:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@miepje58,

Jammer voor je, maar zo'n eitje/hamblokjes-salade is ook wel smakelijk.

Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

mi
door miepje58 - Nov 12, 2013 om 14:16
208 Antwoorden / 6 Vragen

Graag gedaan Edric. Ik heb zo'n hekel aan topicstarters die netjes antwoord krijgen en dan nooit meer iets laten horen. Zou me d'r niet schuldig aan willen maken.

denkaltijdna
door denkaltijdna - May 10, 2015 om 17:17
2 Antwoorden / 0 Vragen

Kiik eens achterop de verpakkingen van de ALDI.
In dit geval staat er op mijn (heerlijke) Hofstee De Drie Eiken achterham verpakking
www.gustoland.de/
Dus NL tekst en gemaakt in Duitsland, zoals zoveel bij de ALDI.