sp
door spoekie999 Nov 25, 2012 om 11:18
Voeding & gezondheid

Test rookworsten

Kassa heeft diverse rookworsten getest, waaronder ook een vegitarische. Waarom heeft Kassa ook niet een Glutenvrije rookworst getest, want die zijn er ook in overvloed???

3324 11 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 25, 2012 om 11:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

hou toch eens op KASSA met je verkapte reclame voor rookworsten,je vind ze niet te vreten of vreet je er lam aan, maar nou niet gaan leggen zeuren over glutenvrij, vetvrij, velletjesvrij, vleesvrij of wat dan ook je koop die worst toch zeker zelf!

ve
door verwijderd - Nov 25, 2012 om 12:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

spoekie999 schreef op zondag 25 nov 2012, 11:18: Waarom heeft Kassa ook niet een Glutenvrije rookworst getest, want die zijn er ook in overvloed???

Ze konden niemand vinden die bereid was die te proeven.

Wat is dat nu voor vraag? Ze hebben het niet getest, omdat ze het niet getest hebben. Bij iedere test die ze doen kan je wel een aantal producten noemen die ook wel getest hadden kunnen worden. Gebeurt dus niet. Er wordt een keuze gemaakt.

ve
door verwijderd - Nov 25, 2012 om 13:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik had een serieus antwoord van Kassa verwacht en geen antwoorden van mensen die er niets van begrijpen.

ve
door verwijderd - Nov 25, 2012 om 13:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dan zal ik maar niet antwoorden, soms heb je vragen die zo dom zijn dat ze niet te begrijpen zijn.

ve
door verwijderd - Nov 25, 2012 om 13:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is Kassa niet, maar een openbaar Forum. Als u iets aan kassa wilt vragen, moet u dat aan de redactie doen.

ve
door verwijderd - Nov 25, 2012 om 15:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

spoekie999 schreef op zondag 25 nov 2012, 13:26: Ik had een serieus antwoord van Kassa verwacht en geen antwoorden van mensen die er niets van begrijpen.

Dan had je de vraag aan Kassa moeten stellen.

Wie begrijpt het nu niet?

ve
door verwijderd - Nov 25, 2012 om 15:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dan is er geen test meer mogelijk als men alle soorten van voedings middellen die bepaalde kenmerken moeten hebben, ten slotte blijf het altijd een kwestie van smaak, die u zelf het beste kan beoordelen.

ve
door verwijderd - Nov 25, 2012 om 16:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

*bij zo'n onderzoek maken de onderzoekers altijd een keuze, wat inhoudt, dat sommige produkten buiten de boot vallen (in dit geval dus de glutenvrije rookwordt)

*eerlijk gezegd denk ik, dat ook de redaktie zelf niet het antwoord weet op jouw vraag

ve
door verwijderd - Nov 25, 2012 om 17:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kassa heeft duurzame rookworsten getest, volgens mij heeft glutenvrij verder niets met duurzaam te maken. Misschien bestaan er geen duurzame gluten-vrije rookworsten?

ve
door verwijderd - Nov 25, 2012 om 17:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Overigens is de winnaar de Unox Magere Rookworst volgens Unilever geschikt voor een glutenvrij dieet.

ve
door verwijderd - Nov 25, 2012 om 17:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

diumenge schreef op zondag 25 nov 2012, 17:18: Kassa heeft duurzame rookworsten getest, volgens mij heeft glutenvrij verder niets met duurzaam te maken. Misschien bestaan er geen duurzame gluten-vrije rookworsten?

De meest rookworsten van unox zijn glute vrij. Bij in familie zijn 2 personen die glute vrij moet eten.
Zelf kant en klaar maaltijden zijn glute vrij te koop.Meestal wordt dat dan ook aan gegeven. Bij HA zels aparte schappen hiervoor.Ook aldi geeft aan dat er glute in kan zitten.