je
door jelle321 Mar 13, 2013 om 15:52
Voeding & gezondheid

Thuiswerk

de vraag is waarom moet je er voor betalen als je wat thuis werk wilt doen om een beetje bij te vrdienen????

866 11 Rapporteer

mi
door miepje58 - Mar 13, 2013 om 15:54
208 Antwoorden / 6 Vragen

Omdat het nep is, suffie... Zo verdienen zíj hun geld, door jou te laten geloven dat je werk krijgt.

ekiem
door ekiem - Mar 13, 2013 om 16:01
676 Antwoorden / 100 Vragen

Jelle,

Het is niet logisch om te moeten betalen ,om thuis werk te doen. Volgens mij is het een instinker.

edrick3
door edrick3 - Mar 13, 2013 om 16:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo jelle321,

(Rubriek 'Levensmiddelen & Voeding - Overig' ???)

Neem aan dat je bedoelt dat je via één of andere website wilt inschrijven om thuiswerk te doen.

Niet aan beginnen! Allemaal 'oplichterij'. Degenen die er aan verdienen zijn dus die 'aanbieders'.
Als je 'inschrijfgeld' moet betalen ben je dat dus kwijt en moet je maar afwachten of er werk komt.

tonjakassa
door tonjakassa - Mar 13, 2013 om 16:44
165 Antwoorden / 0 Vragen

...het is niet te geloven...komt u van dat pas ontdekte planeetje???

valerius-2
door valerius-2 - Mar 13, 2013 om 16:56
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Om dat degen die dit aanbied ook een thuiswerker is maarop een andere manier ten koste van een ander.

dc
door dcz - Mar 13, 2013 om 16:58
439 Antwoorden / 1 Vragen

@edrick3:

Dat "afwachten" kun je wel weglaten...het is 100% zeker dat je niets aangeboden krijgt...

valerius-2
door valerius-2 - Mar 13, 2013 om 19:19
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=dcz schreef op woensdag 13 mrt 2013, 16:58]@edrick3:

Dat "afwachten" kun je wel weglaten...het is 100% zeker dat je niets aangeboden krijgt...

En als er wat komt dan is het niet te doen want dan zijn ze al met een ander in zee gegaan.Het is dan allemaal oude koek.

dearagain
door dearagain - Mar 13, 2013 om 19:30
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*eerst betalen en pas daarna (thuis) verdienen, dan is er altijd sprake van oplichterij

de eelco
door de eelco - Mar 14, 2013 om 10:29
607 Antwoorden / 92 Vragen

[quote=tonjakassa schreef op woensdag 13 mrt 2013, 16:44]...het is niet te geloven...komt u van dat pas ontdekte planeetje???

tonjakassa waarom zo raar reageren???..ts steld een normale vraag dus het is wel zo netjes om dan op een normale toon te reageren want sommige mensen zijn er niet van op de hoogte dat dit soort bedrijfjes misbruik maken van de ontwetenheid van mensen.....

jelle321
absoluut geen geld storten want als u staat ingeschreven zal er vervolgens geen werk aangeboden worden..

tonjakassa
door tonjakassa - Mar 14, 2013 om 11:40
165 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=de eelco schreef op donderdag 14 mrt 2013, 10:29][quote=tonjakassa schreef op woensdag 13 mrt 2013, 16:44]...het is niet te geloven...komt u van dat pas ontdekte planeetje???

tonjakassa waarom zo raar reageren???..ts steld een normale vraag dus het is wel zo netjes om dan op een normale toon te reageren want sommige mensen zijn er niet van op de hoogte dat dit soort bedrijfjes misbruik maken van de ontwetenheid van mensen.....

@ de eelco
Precies vandaar de vraag, waar kan iemand de afgelopen jaren geweest zijn...behalve op een andere planeet!!
Aan de overige antwoorden te zien denken de andere reageerders, welliswaar in wat bedektere bewoordingen, er ongeveer hetzelfde over...
Het is natuurlijk wel zo dat door dit type mensen het programma OPGELICHT van RADAR werk blijft houden, hetgeen de economie weer ten goede komt.

Get a life...

jh
door jhkremer - Mar 14, 2013 om 12:13
10 Antwoorden / 9 Vragen

We hebben helaas niet allemaal de wijsheid in pacht , maar gelukkig hebben de meeste wel de wijsheid om te beseffen dat niet iedereen zich ervan bewust is dat je op heel veel manieren opgelicht kunt worden.
Dus als je geen antwoord op een vraag van iemand hebt, waar diegene iets aan heeft,
antwoord dan niet !!, ik hoop dat jij wel iets aan mijn antwoord hebt.