wessel
door wessel Oct 17, 2003 om 20:55
Voeding & gezondheid

Tweede hands speelgoed

Ik ben op zoek naar een goed adres voor tweede hands speelgoed in Amsterdam. Zowel brengen als halen.

2041 8 Rapporteer

er
door erika - Apr 16, 2004 om 11:43
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kom zelf niet uit de buurt van Amsterdam. Maar als ik speelgoed kwijt moet waar mijn kinderen te groot voor zijn geworden breng ik het altijd naar het kringloopcentrum. Daar nemen ze alles aan mits het heel en compleet is. Ik neem aan dat zoiets in Amsterdam ook wel zit. Kijk eens online in de gouden gids

he
door heintje_1 - Apr 16, 2004 om 11:43
2 Antwoorden / 1 Vragen

Sam Sam
1e Boomdwarsstraat 10
1015 NC Amsterdam

Habbekrats
Willemstraat 81
1015 HX Amsterdam

Wollepop
Bosboom Toussaintstraat 49
1054 AN Amsterdam

Trekkeman
Bilderdijkstraat 105D Amsterdam

De Boemerang Amstelveen
Amerlaan 10

of kijk op 1 van de volgende websites:
www.babyspul.com
www.tweedehandspagina.nl
www.2de-hands-speelgoed.tk

succes!

sa
door sandra_1 - Apr 16, 2004 om 11:43
10 Antwoorden / 5 Vragen

ter aanvulling:
www.ebay.nl, www.marktplaats.nl, of gewoon "de vonst" dit is een krantje dat te koop is in de supermarkt adverteren hierin is gratis en er staat allerhande spullen in. succes.....

sa
door sandra_1 - Apr 16, 2004 om 11:43
10 Antwoorden / 5 Vragen

ter aanvulling:
www.ebay.nl, www.marktplaats.nl, of gewoon "de vonst" dit is een krantje dat te koop is in de supermarkt adverteren hierin is gratis en er staat allerhande spullen in. succes.....

na
door natascha1972 - Apr 16, 2004 om 11:43
1 Antwoorden / 0 Vragen

waarom niet op marktplaats zetten?? bereik je een veel breder publiek!!!

an
door anoukguido - May 26, 2004 om 18:35
1 Antwoorden / 1 Vragen

Als ik iets tweedehands wil kopen, kijk ik altijd op www.marktplaats.nl. Dit is een goede site waar je eigenlijk alles wel kunt vinden. Werkt overigens erg goed.

mc
door mccallum - Oct 16, 2004 om 05:29
7 Antwoorden / 0 Vragen

Ik woon in een klein stadje, Brielle, en hier hebben ze 2x per jaar in het cultureel centrum een speelgoedbeurs. Je kunt hier een dag van tevoren je spullen brengen die dan de dag erna worden verkocht.

Als wij in zo'n klein plaatsje als Brielle al die mogelijkheid hebben, dan zal Amsterdam die toch ook zeker kijken.

Wellicht is koniginnedag ook een goede tip. Gezellig op een kleedje de kinderen een centje laten verdienen.

druifje01
door druifje01 - Nov 18, 2009 om 12:48
1712 Antwoorden / 140 Vragen

Humana Linnaeusstraat t.o. Blokker