Dm
door Dmak Jan 30, 2019 om 22:57
Voeding & gezondheid

Vitasup houd zich niet aan hun voorwaarden

Via de Facebook pagina 'maatje lichter' heb ik een aanbieding gekocht van pillen waarmee je zou afvallen en meer energie zou krijgen.
Er stond bij 'na 14 dagen niet tevreden is geld terug zonder lastige vragen' het duurde eerst al 5 dagen voor ze binnen waren(13 januari besteld en pas de 18de gekregen ) en ze zeggen voor 23.30 bestel is volgende dag in huis.
Na 5 dagen was ik ipv afgevallen juist iets aangekomen en kwa energie niks vooruit gegaan. Dus ik besloot ze terug te sturen, dit heb ik gedaan met een track and trace, de pillen waren 29 januari terug bij vitasup.
Ik had ze wel op 26 janauri een mail gestuurd met dat het voor mij niet werkt en ook via pb op Facebook laten weten.
Totaal geen reactie gehad op pb of mail.zelfs bellen werkt niet je blijft in de wacht staan. Inmiddels ook geblokkeerd op hun pagina nadat ik had gereageerd dat de pillen niet werken.ik werken kreeg vandaag(30-01) een mail met bericht dat ze de pillen terug hebben en wat schets mijn verbazing???? De zak met pillen is open en dus kunnen ze de retour niet vrij stellen van betalen. Maar uhhh het was 14 dagen proberen en niet goed geld terug. Wederom een mail er achteraan maar tot op heden geen reactie, ik ga morgen weer mailen en bellen en vrijdag ook en als ik maandag (4-01) niks heb vernomen zal ik rechtbijstand inschakelen, ik had de pillen via afterpay gekocht, hun hebben mij uitstel gegeven van betalen en vinden het maar vreemd hoe vitasup met hun klanten omgaat, ik heb echt van alles screenshots gemaakt,en zal zonodig aangifte doen van oplichting

1317 6 Rapporteer

gerbera
door gerbera - Jan 30, 2019 om 23:00
7382 Antwoorden / 14 Vragen

Topantwoord

tenormin
door tenormin - Jan 30, 2019 om 23:25
16860 Antwoorden / 108 Vragen

Snap geen bal van alle Facebook aanbiedingen. In die zin: ook Vitasup zie ik voorbijkomen; denk toch niet dat ik matteklap ben en op adv. via FB inga? @dmak, denk dat weer zo'n leuke truc is: kijken, kijken, niet proberen anders....
Hoe kunnen we mensen toch eens wakker maken met afvallen, en allerlei soort beloften die niemand (behalve je eigen ik) kan waarmaken?

tijger1
door tijger1 - Jan 30, 2019 om 23:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Leuk het dat Feestboek? Staat vol met sprookjes.

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 31, 2019 om 07:39
7226 Antwoorden / 3 Vragen

Wel goed dat u de pillen via afterparty hebt gekocht en dat zij nu ook op de hoogte zijn.
Hopelijk hebt u succes met uw actie.

Dm
door Dmak Jan 31, 2019 om 08:46
Antwoorden / 1 Vragen

Dit bericht is dan ook puur om mensen te waarschuwen,en ja dan maar uitgemaakt worden voor dom en achterlijk, maar soms moet je iets ook een kans geven

tijger1
door tijger1 Jan 31, 2019 om 10:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@damak

U geeft dat bedrijf een kans uw portemonnee leeg te halen.

panter22
door panter22 - Jan 31, 2019 om 09:08
6599 Antwoorden / Vragen

Op de site staat dat je het product vrijblijvend en risicoloos 14 dagen kunt proberen.
Je hebt maar 5 dagen pillen geslikt en dan stop je er mee. Als ze al zouden werken, dan kun je binnen 5 dagen geen resultaat verwachten. Je moet ze 14 dagen proberen, niet minder.
En dan stuur je direct, binnen 14 dagen die pillen weer terug? Dat is veel te snel.
Zo te lezen gaat Vitasup er nu vanuit omdat je binnen de termijn van 14 dagen die pillen terugstuurt, je een beroep doet op het herroepingsrecht. En dan krijg je geen geld terug omdat je ze verpakking open hebt gemaakt.
Maak dus duidelijk dat je de pillen wel degelijk hebt geprobeerd.
En bel niet, stuur een mail. Dan heb je bewijs.

ne
door neodutchio - Jan 31, 2019 om 09:29
5173 Antwoorden / 12 Vragen

U gaat in op en aanbieding op feestboek? U weet ook wat er in de zak zit, of slikt u willekeurige dingen die u voorgeschoteld krijgt?
De site van Vitasup klopt niets van. Met name het herroepingsrecht is tegen de wet wat ze beschrijven. Deze is namelijk 14 dagen na ontvangst. Dus niet binnen 15 dagen na het verzenden van hun uit dat het terug moet zijn. Ook de bezorgkosten naar u toe zal vergoed moeten worden.
Een stukje van hun site: Ons geheim is onze bijzondere bedrijfscultuur. Het ie zelfs zo geheim dat er geen adres te vinden is en ook geen kvk nummer. Mocht er iets met u gebeuren, dan zal het lastig zijn om een claim in te dienen.

Wellicht een goede tip voor u: stop met Facebook. Klik nergens op en geloof al helemaal niet in sprookjes. Als afslanken zo ontzettend makkelijk zou zijn was er geen overgewicht meer geweest en kunnen we toch alles eten wat we willen. En slik ook nooit zomaar poedertjes en pilletjes die niet via de normale kanalen aangeboden worden.