ma
door maupgerda May 31, 2009 om 20:32
Voeding & gezondheid

Vraag over luchtbehandeling en verwarming.

Ik beschik over een souterrain van ongeveer 50 m2. Deze ruimte heeft nu een constante temperatuur van ongeveer 15 c. De ruimte wil ik bewoonbaar maken. Daarvoor moet ik de temperatuur en de luchtbehandeling onafhankelijk van de rest van de woning kunnen regelen. Hier heb ik geen verstand van. Heeft iemand een idee hoe ik dit het beste kan aanpakken?

238 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 31, 2009 om 20:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag maupgerda,

Het beste kun je dus een professionele deskundige inschakelen. Dat kost je ongeveer 200 euro, maar dan heb je wel een advies waar je mee uit de voeten kunt. Kijk dus even in de gele gids.

Sukses en vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - May 31, 2009 om 21:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

naar een erkend bedrijf gaan welke ervaring heeft om u een op uw passend advies te geven. Dus niet hier.

groetjes ,labswans

hier gebruikt men vaak google enzovoor voor om u te beantwoorden

ve
door verwijderd - May 31, 2009 om 21:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

ja, dat weet ik ook wel. ik was aan het uit proberen of iemand daar al ervaring in had

ve
door verwijderd - May 31, 2009 om 21:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Die zijn er vast wel maar dan moet u op een goed forum zijn die er speciaal over gaan

labswans