margreet1958
door margreet1958 Mar 14, 2011 om 14:01
Voeding & gezondheid

Wat zou u in deze situatie doen?

Met deze vraag wil ik de juiste beslissing gaan nemen om er voor te zorgen dat dit nooit meer gaat gebeuren.
Want als ouder denk je dat het goed geregeld is,maar dat is in praktijk niet het geval.

De (ZMOK)school van mijn zoon heeft documenten (behandelsplannen)vervalst om hun daden te rechtvaardigen.

Mijn zoon heeft namelijk niet de juiste behandeling gekregen,

Daarbij moet je een gevecht leveren aan instanties die elkaar nooit afvallen.
Want wat de school zegt,werd toch eerder aangenomen.

Want jeugdzorg,onderwijsconculenten,leerplicht,jeugdregiseur
en de school met hun bestuur hebben mijn kind ernstig beschadigd en ook het gezin leed hieronder.

Mijn advocaat verteld dat het moeilijk word om deze school strafrechtelijk te vervolgen,want orginele bewijzen kunnen kwijt raken.

Wil deze ervaring juist delen om andere ouders en hun kinderen erop wijzen dat je zelf de controle over je kind moet houden.
Soms weet je zelf niet hoe,maar vertrouw deze mensen niet.

Nog even over de gevolgen die daardoor zouden voortkomen zijn:dat mijn kind al op jonge leeftijd geen kans kreeg in deze maatschappij.
Dit vanwege het in hokjes te plaatsen.

Heb zelf ook dyslexie,kan dus fouten maken.
Met vriendelijke groeten

margreet

666 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 14, 2011 om 14:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

margreet1958

Advies: neem over dit probleem kontakt op met de onderwijsinspecteur.

ReadAC.

ve
door verwijderd - Mar 14, 2011 om 14:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Read

Die heeft de zaak al in behandeling.
Ook een klachtencommissie heeft de klacht al gegrond verklaard.
Dan is het toch redelijk opgelost,volgens hun.

De valsheid in geschriften moeten ze nog wel in behandeling nemen,
daar moesten we weer een officele klacht voor indienen.
Dan zie je toch dat deze instanties niet het belang van het kind voorop stellen.

Wil juist dat deze school ook strafrechtelijk word vervolgd.
Om te voorkomen dat ze dit ooit nog eens doen.
Weet dat vele jongeren meer kunnen dan dat er uit gehaald word.
Daarbij zijn het ook vaak ouders die weinig of geen onderwijs hebben genoten.
Heb zelf nooit de voordelen van onderwijs ervaren,maar weet nu pas hoe belangrijkl het is.
Heb zelf 5 kinderen,en bij het 4 de kind ging ik pas het belang van onderwijs inzien.
Maar dat de school juist misbruik ging maken van mijn ontwetendheid,daar ben ik erg boos om.
Want daarin heb ik mijn kind tekort geschoten,het vertrouwen dat de school het beste zou doen voor mijn kind.

Weet best dat een school ook vergissingen kan maken,maar om valsheid in geschriften te doen om je fouten te verdoezelen is wel ernstig.
Daarbij is mijn zoon en ik als ouder beschuldigd,beledigd en vooral niet geholpen bij het gene wat de school heeft gedaan.

Vandaar ik juist wil dat deze school ook strafrechtelijk word vervolgd.
Om te voorkomen dat ze dit ooit nog eens doen.
Zou dat mogelijk zijn.

Groetjes margreet

ve
door verwijderd - Mar 14, 2011 om 15:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

"De (ZMOK)school van mijn zoon heeft documenten (behandelsplannen)vervalst om hun daden te rechtvaardigen.". Voor zover mij bekend worden behandelplannen altijd in meervoud gemaakt en ontvangen(t) de ouder(s) een getekend exemplaar van de school. Maar alle papieren tijgers als jeugdzorg en consorteren blijven tot op het laatste toe proberen om je als ouder(s) onderuit te krijgen.

P.S. Is de stichting MEE hier ook bij betrokken? Dan heb ook grote kans op problemen. Mogelijk dat er ook nog kopien bij het CIZ zijn?

ve
door verwijderd - Mar 14, 2011 om 16:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Door stichting mee (SPD) ben ik in een circus van (hulp)instelling gekomen.
Vroeg 8 jaar geleden om advies om mijn dochter van haar overgewicht af te helpen.
Helaas heeft dat nooit tot enige resutaat mogen lijden.
Vandaar ook mijn zoontje op jonge leeftijd al in een hokje is geplaatst.
Deze mensen hebben problemen nodig om te kunnen voortbestaan.
En ik ben zo dom geweest daarin te geloven.
Daarbij ben ik echt niet de enige,alleen ik kon hun motivatie nooit begrijpen.
Vandaar ik zelf ook door zocht,met alle kennis die ik dan tot mijn beschikking had.
Gelukkig kan mijn zoontje nu de draad wel weer oppakken,met de nodige ondersteuning.
Hij doet nu VMBO TL met leerwegondersteuning op een (normalen) school.
Terwijl de ZMOK school adviseerden praktijkschool met ZMOK indicatie.