ma
door marriam May 18, 2010 om 14:48
Vrije tijd & tuin

Achtergrondmuziek bij proseccoproeverij in Vlaardingen

10 tegen 1 (volgens Meurders) dat ik binnen een uur een antwoord krijg op mij vraag: van wie was die prachtige muziek tijdens proseccoproeverij. Lijkt me Brasiliaans maar even goed misschien iets van Weather Report.
Help!

722 6 Rapporteer

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - May 18, 2010 om 14:55
1163 Antwoorden / 60 Vragen

hmmmmm zo een beetje in elke gemeente vindt wel een proeverij plaats.....

....welke proeverij bedoelt u?

Probeer het anders eens met Soundhound

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - May 18, 2010 om 14:58
1163 Antwoorden / 60 Vragen

Oeps, ik had de titel beter moeten lezen, het gaat om de proeverij in Vlaardingen...

....dus zou ik zeggen, bel even met de proeverij!

U kunt Soundhound op uw telefoon installeren en nogmaals naar de proeverij gaan. U kunt dit ook proberen met Shazam.

ma
door marriam - May 18, 2010 om 15:04
2 Antwoorden / 1 Vragen

ik bedoel de proseccoproeverij uit de laatste Kassauitzending (za.15.05.2010). Waarschijnlijk muziekredacteur van de Kassa weet alles daarvan.

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - May 18, 2010 om 15:15
1163 Antwoorden / 60 Vragen

Last Train Home - Pat Metheny Groiup

Goed he, binnen een uur! ;-)

le
door leid - May 18, 2010 om 15:20
3 Antwoorden / 5 Vragen

In het begin stonden een paar nummers van de cd Still life (talking) van Pat Metheny Group, daarna het nummer Odessa van Caribou.

Groeten,
Leid

ma
door marriam - May 18, 2010 om 18:53
2 Antwoorden / 1 Vragen

Geweldig dit panel, werkt efectiever dan bijv. gezondheidszorg, banken,etc.
Deinert, Leid bedankt! en sorry dat ik het niet in een uur tijd heb gedaan (grapje).
Groeten
marriam