Action werkbroek maten?

Ik zag sterke werkbroek van Werkmann....  maten 50-56 maar de uit verpakking 54 was veel te krap!
Normaal draag ik 52 dus vreemd... of is dit 1 foute broek maat 50 met verkeerde label?

Ik zag alleen nog 50 in winkel  en  ga niet elders zoeken als ze allemaal te klein zijn....
Wie heeft deze week  voor €7,95 een in goede maat gekocht of  was die ook fout?

1611 6 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 6, 2020 om 10:21
16860 Antwoorden / 202 Vragen

Wat bedoelt u met deze vraag? Bedoelt u hoe u dan bezwaar kunt maken?
Dat is op zich heel eenvoudig aangezien u iets heeft gekocht dat niet voldoet aan de verwachting die u er aan mag stellen. Als de aangegeven maatvoering relevant anders is dan de werkelijke maat is dat m.i. aan de ord en dient de verkoper u een broek te geven die wel goed is. Dat lijkt echter niet aan de orde omdat ik uit uw vraag opmaak dat u niet gekocht heeft.

Mijn advies is dus: de winkelier er op aan spreken en vragen of hij wel de goede maat heeft. Of de fabrikant bellen/benaderen

Ik ga ervanuit dat u niet on-line heeft gekocht aangezien u aangeeft alleen nog 50 in de winkel te zien m.b.t. broeken van Werkman (1 n).

I

getty
door getty - Nov 6, 2020 om 10:29
4179 Antwoorden / 10 Vragen

U kunt bij de action het toch gewoon terug brengen?

Topantwoord

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 6, 2020 om 11:26
7195 Antwoorden / 3 Vragen

De weekactie is nog maar net begonnen en de eerste dagen loopt het storm dus vlug uitverkocht.
Als u later nog eens gaat dan is het weer aangevuld, anders doet Action niet moeilijk over geld terug als het maar vóór de eerstvolgende weekactie gebeurt.
Misschien komt er nog een antwoord van iemand die deze broek gekocht heeft.

Topantwoord

Du
door Duc7 - Nov 6, 2020 om 11:32
35 Antwoorden / Vragen

Vanochtend heeft manlief deze broek in maat 54 gekocht, verwachtte dat die misschien wel te klein zou zijn.
viel heel erg mee, deze maat paste perfect, terwijl hij normaal maat 54-56 heeft.
Dus hier paste de broek wel.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Nov 6, 2020 om 19:10
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Ik ga zondag  toch maar proberen, neem duimstok mee voor bandbreedte op te meten....

Blijkbaar was deze enige zonder verpakking een foutje... broek 50 met  54 merkje...

Topantwoord

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Nov 6, 2020 om 12:30
1767 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte SDABTW,

Bij Action koop ik alles in de grootste maat omdat een Chinese maat  L vaak een S is.

Topantwoord

rj
door rjw - Nov 6, 2020 om 17:57
3266 Antwoorden / 5 Vragen

Ik vraag me af of dit niet een dingetje goedkoop is duurkoop is. Ik zie dat een werkbroek bij Hornbach (toch niet een dure zaak), 70 euro kost. Ik denk dat je dan voor 7,95 niet veel mag verwachten. Wellicht een afkeurpartij, dan weet je nu ook waarom.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Nov 6, 2020 om 19:08
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Ik heb broeken zat maar hier past  knie stuk in voor  in de tuin,  Hornbach  is ver fietsen en dit is voor enkele keer prima...
meer zakken en  zag er goed uit, maar  na  passen.. te krap en ik zag toch  in broek 54 staan!
De 50 niet geopend en  moet nu maar eens naar ander filiaal fietsen op Zondag...  kleur doet er niet toe...
Werckmann voor oudere werkloze,  prima  om dat  merkje zo te hebben!