le
door leonie_1 Dec 13, 2003 om 10:36
Vrije tijd & tuin

Aquarium filter

Ik heb via internet in duitsland een eheim filter gekocht, nu is deze stuk en de winkel in duitsland zegt dat de nederlandse importeur deze moet repareren, maar deze zegt dat niet te zullen doen, ondanks dat ik een geldig garantiebewijs heb. Weet iemand hier een antwoord op.
Alvast bedankt

803 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

webzapper
door webzapper - Apr 16, 2004 om 12:19
207 Antwoorden / 4 Vragen
0

De nederlandse importeur is dat zeker niet verplicht als hij niet werd betrokken in de directe levering van Eheim aan jou. Je garantiebewijs geldt ook voor Eheim Duitsland neem ik aan en niet naar de nederlandse importeur. Importeurs zijn in het algemeen heel coulant als het om verhuizingen gaat en dergelijke, maar ze hebben de P aan parralelimporten via internet of postorders. Die mensen zijn iets goedkoper uit maar verliezen de service. Voor jou helaas! Zoek contact met www.Eheim.de en craag daar om de garantie.

kevinfl
door kevinfl - Jun 27, 2005 om 23:23
8 Antwoorden / 3 Vragen
0

Het klopt idd wat u als antwoord geeft.
Zelf werk ik in een aquarium zaak en wij zouden in iedergeval proberen met onze leverancier iets te regelen.
wanneer is de pomp gekocht en om welk type gaat het?
Meestal trappen leveranciers er niet in spullen repareren die nit van hun afkomstig zijn.
laat het me even weten als er vorderingen zijn dit s voor mij ook interesant om te weten namelijk.


gr kevin

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer