go
door gossai Dec 17, 2005 om 19:50
Vrije tijd & tuin

Betrouwbaar?

heeft iemand ervaring met het bestellen van artikelen via http://www.goedkoopstedvd.nl/ ??

het ligt misschien aan mij, maar je hoort tegenwoordig zoveel over bestellingen via internet waar van alles fout gaat, dat ik zo gauw er gevraagd wordt vooruit te betalen eerst zekerheid wil hebben.

dus hopelijk kent iemand de site ...

388 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 24, 2005 om 15:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik bestel regelmatig via het internet en krijg mijn goederen tot nu toe wel. Ik zou zeggen dat wanneer u de betalingswijze niet bevalt, niet doen. Minimaal onder rembours bestellen!

ve
door verwijderd - Dec 24, 2005 om 16:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je een winkel / instantie op internet niet vertrouwd, probeer het dan eerst eens op de meest veilige manier.

Indien ze toestaan te bestellen en betalen per acceptgiro, doe het dan middels die weg. Anders is onder rembourse ook een prima optie... Weliswaar ben je wat duurder uit, maar je hebt in ieder geval zekerheid en weet ook of de afzender te vertrouwen is....
Is dit eens ( of meerdere malen ) gelukt, dan kan daarna op vooruitbetaling over gegaan worden.

Ik bestel eigenlijk altijd bij Bol.com en daar sturen ze netjes een acceptgiro mee. Bestel je elders, probeer dan eerst eens een vraag te stellen en kijk of ze die fatsoenlijk proberen te beantwoorden... Doen ze dit, dan zal het waarschijnlijk een te vertrouwen bedrijf zijn en kun je een stap verder gaan !

Suc6 ermee,

Gr. Niels

ve
door verwijderd - Mar 31, 2006 om 17:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Over het algemeen gaat het wel goed bij goedkoopsteDVD.nl. Hun naam doen ze zeker niet altijd eer aan, maar ze lopen al een tijdje mee. Als ze de boel zouden belazeren zouden ze het nooit zo lang volgehouden hebben. Bestel de eerste keer niet voor een hoog bedrag en wacht deze bestelling eerst af voordat u een nieuwe bestelling plaatst.

Aan acceptgiro doen ze daar niet, maar wel aan eenmalige machtiging. Dat is veiliger dan vooraf betalen. Veel mensen weten dat niet, maar een machtiging kun je altijd (binnen 30 dagen) terug laten boeken, een overschrijving nooit! Dus als ze niet leveren kun je altijd bij de bank vragen om het bedrag terug te laten storten. Zeer veilig dus!

ve
door verwijderd - Mar 31, 2006 om 17:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

onder rembourse bestellen geeft niet altijd de garantie dat in het pak zit wat de besteld hebt, vorige week zijn een moedere en dochter veroordeeld omdat ze oude kranten verstuurde, en een jongeman die dozen bij een super weghaalde en pannekoeken mix verstuurde i.p.v ipods.

ve
door verwijderd - Oct 30, 2006 om 16:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Toevallig heb ik een kleine maand geleden 2 dvd's besteld bij www.goedkoopstedvd.nl. Ik heb een acceptgiro naar de bank gebracht met het verschuldigde bedrag en nadat zij het geld binnen hadden kreeg ik meteen een mailtje van ze dat de dvd's onderweg waren en met 2 dagen kreeg ik ze heel netjes in bubbeltjesverpakking thuis.

ve
door verwijderd - Oct 30, 2006 om 16:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waarschuwing;

Er zijn ook winkels die maar enkele letters wisselen en lijken op de betrouwbare, dus de baksteenverkopers..

dus als ze als voorbeeld www.degoedkoopstedvd.nl nemen, ziet iemand het al, of .com erachter, een copy en vele trouwe klanten worden zo bedrogen, ook  b0l.nl  dus geen com en geen o maar 0 .. wie te snel kijkt maakt wel eens fouten...

ve
door verwijderd - Oct 30, 2006 om 16:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vooral voor DVD's kun je beter eerst in de gewone winkel kijken of ze daar niet goedkoper zijn.
Ik koop mijn CD's en DVD's wel regelmatig bij www.themusicsafe.com omdat het genre waar ik van houd, vaak niet in de winkel verkrijgbaar zijn.