"Bladcadeau" levert niet wat ze zeggen
Gister bladcadeau card cadeau gekregen omdat ik het blad "computer Idee" graag wilde hebben. Op de verpakking stond dit blad ook vermeld. Toen ik de card ging activeren op internet bleek dat Computer Idee niet op de website te staan. Na contact met Bladcadeau, bleek dat Computer Idee al sinds december 2014 niet meer in het assortiment zit. Ik moest maar een ander blad kiezen of card cadeau geven aan iemand anders.
Waarom trappen mensen toch allemaal, massaal, in deze onzin?
Het is geen probleem, het was een marketing-dingetje dat mislukt is.
Leg je erbij neer.
Kun je nagaan hoe oud die card is die je gekregen hebt.
....Op de verpakking stond dit blad ook vermeld......
Heeft u ook geprobeerd de klacht online in te vullen of te bellen. Is natuurlijk 'niet netjes' dat een blad er al bijna 2 jaar niet meer in zit. En is die "gift" inderdaad dan zou oud? Want dan heb ik niets gezegd over het er niet meer bijzitten van Computer Idee.
Dank allen die gereageerd hebben. Card is vorige week aangeschaft. Koper ziet op de cadeauverpakking dat Computer Idee IN het assortiment zit. Dus ik activatie code invoeren, en zie dan pas dat het blad er niet meer tussen zit. De gulle gever kan hier dus niets aan doen HAMBURGER. En voor TENORMIN: Ik heb uitgebreid contact gehad met Bladcadeau en zoals u in mijn probleemstelling hebt kunnen lezen, ik moest maar een ander blad kiezen of card aan iemand anders geven. "Afpoeieren" vind ik dat.
Grt.
Als die card pas vorige week is aangeschaft, dan klopt het natuurlijk van geen kanten dat er nog een afbeelding op staat van Computeridee. Zeker niet als dat blad al 2 jaar niet meer in het assortiment zit.
Het loont de moeite even na te gaan of de boekhandel (of waar de card dan ook gekocht is) soms nog stokoude voorraad verkoopt. Zo ja, zou ik daar het geld terug claimen.
Zo nee, zou je een klacht in kunnen dienen bij consuwijzer.nl
Dank allen die gereageerd hebben. Card is vorige week aangeschaft. Koper ziet op de cadeauverpakking dat Computer Idee IN het assortiment zit. Dus ik activatie code invoeren, en zie dan pas dat het blad er niet meer tussen zit. De gulle gever kan hier dus niets aan doen HAMBURGER. En voor TENORMIN: Ik heb uitgebreid contact gehad met Bladcadeau en zoals u in mijn probleemstelling hebt kunnen lezen, ik moest maar een ander blad kiezen of card aan iemand anders geven. "Afpoeieren" vind ik dat.
Grt.
Overigens wel jammer dat je de card al geactiveerd hebt, want ook voor activatie kun je bekijken welke bladen (nog) in het assortiment zitten. http://www.bladcadeau.nl/ (zowel bij 'meer informatie' als helemaal onderaan die pagina). Dit zou als argument gebruikt kunnen worden door Sanoma / de boekhandel.
[Edit internetredactie: houd het netjes.]
Och nou ja, een goeie gever had erover nagedacht en een blad gekocht wat jou enorm zou aanspreken.
Een slechte gever doet je een bonnetje dat je het zelf maar moet uitzoeken.
Ik begrijp nooit iets van die bonnen.
In het doosje zit een lijst met welke bladen voor welk bedrag aangeschaft kunnen worden. Voor de goedkoopste bladcadeau zitten uiteraard andere bladen in dan in de duurdere variant. Het was dus al heel link om enkel op de verpakking te kijken. Wat had u gedaan als Computer Idee nog wel te bestellen was, maar dat u daarvoor een duurdere bon moest kopen? Was u dan ook gaan piepen dat het op het doosje stond?
Volgende keer eerst naar de opties kijken en niet zomaar blind kopen.
Neodutchio: op DAT bewuste lijstje STOND OOK dat Computer Idee in het assortiment zat. Aan jouw antwoord hebben we weinig. Kassa is er om elkaar te helpen en niet om betuttelend te worden toegesproken.
Carola83: Dat is tenminste iemand die meedenkt en probeert een oplossing te vinden. Dank.
Als er inderdaad in het boekje in het doosje bij de kaart staat hoeveel stuks u zou krijgen van Computer Idee heeft u een punt. In dat geval wordt er niet geleverd wat er aangeboden is en kan de koop ongedaan maken.
Ik betuttel niemand, maar ik kan ook niet ruiken of u wel of niet het boekje gelezen hebt wat er in het doosje zit.
NEODUTCHIO: Ik heb toch in mijn probleemstelling gezegd dat het op de verpakking stond. Als ik het niet gelezen zou hebben, zou ik dat toch ook niet kunnen weten. Enfin, zand er over. Ik heb de tip van Carola83 opgevolgd. De kaart was vorige week gekocht bij Albert Heijn en die namen de kaart weer terug. DAT is service in tegenstelling tot "Bladcadeau".
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Vrije tijd & Tuin
Buurvrouw heeft heg verwijderd
buurvrouw heeft de heg verwijderd die op haar grond stond en nu is alle privacy weg. mag dit zomaar? en is ze verplicht om er een nieuwe schutting of iets neer te zetten. tis gewoon een giga doorkijk tuin. geen privacy niks meer (edit, foto verwijderd - redactie) Lees meer
Woningbouw haalt beschutting weg
Wij wonen nu 9 jaar in onze huurwoning, en achter ons huis zit nog een stukje grond wat eigenlijk bij ons huis hoorde, maar de vorige bewoners hadden dit aan de buren gegeven omdat deze er niks mee deden.... Dit hebben wij jaren geleden terug proberen te krijgen maar op een of andere manier mochten de buren dit houden omdat ze dit al 5 jaar hadden.
Nu zijn de buren verhuist en hebben dit st
...
Lees meer
kattenverjagers, werkt dat?
Ik houd van katten, maar niet in mijn tuin.
Op zoek naar een 'kattenverjager' kom ik taaloze apparaten tegen, die allemaal werken met geluidssignalen. Op batterij, zonne-energie en het stroomnet. Goedkoop zijn ze niet!
Wie heeft hier ervaring mee? Werkt het echt en welke zijn de moeite van aanschaffen waard?
Lees meer