gero
door gero Sep 13, 2016 om 13:10
Vrije tijd & tuin

"Bladcadeau" levert niet wat ze zeggen

Gister bladcadeau card cadeau gekregen omdat ik het blad "computer Idee" graag wilde hebben. Op de verpakking stond dit blad ook vermeld. Toen ik de card ging activeren op internet bleek dat Computer Idee niet op de website te staan. Na contact met Bladcadeau, bleek dat Computer Idee al sinds december 2014 niet meer in het assortiment zit. Ik moest maar een ander blad kiezen of card cadeau geven aan iemand anders.

5012 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ha
door hamburger - Sep 13, 2016 om 13:17
84 Antwoorden / Vragen
0

Op de site staat ook niet vermeld dat Computer idee op hun lijstje staat. U heeft de bon gekregen, dus op naar de gulle gever.

he
door hennyhenny - Sep 13, 2016 om 13:19
12 Antwoorden / Vragen
0

Waarom trappen mensen toch allemaal, massaal, in deze onzin?
Het is geen probleem, het was een marketing-dingetje dat mislukt is.
Leg je erbij neer.

Cookies
door Cookies - Sep 13, 2016 om 13:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Kun je nagaan hoe oud die card is die je gekregen hebt.

....Op de verpakking stond dit blad ook vermeld......

tenormin
door tenormin - Sep 13, 2016 om 13:30
16927 Antwoorden / 108 Vragen
0

Heeft u ook geprobeerd de klacht online in te vullen of te bellen. Is natuurlijk 'niet netjes' dat een blad er al bijna 2 jaar niet meer in zit. En is die "gift" inderdaad dan zou oud?  Want dan heb ik niets gezegd over het er niet meer bijzitten van Computer Idee.

gero
door gero - Sep 13, 2016 om 14:04
28 Antwoorden / 1 Vragen
0

Dank allen die gereageerd hebben. Card is vorige week aangeschaft. Koper ziet op de cadeauverpakking dat Computer Idee IN het assortiment zit. Dus ik activatie code invoeren, en zie dan pas dat het blad er niet meer tussen zit. De gulle gever kan hier dus niets aan doen HAMBURGER. En voor TENORMIN: Ik heb uitgebreid contact gehad met Bladcadeau en zoals u in mijn probleemstelling hebt kunnen lezen, ik moest maar een ander blad kiezen of card aan iemand anders geven. "Afpoeieren" vind ik dat.
Grt.

Cookies
door Cookies - Sep 13, 2016 om 14:16
13336 Antwoorden / 36 Vragen
1

Als die card pas vorige week is aangeschaft, dan klopt het natuurlijk van geen kanten dat er nog een afbeelding op staat van Computeridee. Zeker niet als dat blad al 2 jaar niet meer in het assortiment zit.

Het loont de moeite even na te gaan of de boekhandel (of waar de card dan ook gekocht is) soms nog stokoude voorraad verkoopt. Zo ja, zou ik daar het geld terug claimen.

Zo nee, zou je een klacht in kunnen dienen bij consuwijzer.nl

DOOR GERO - 13 SEP. 2016 OM 14:04 
19 ANTWOORDEN / 0 VRAGEN
0

Dank allen die gereageerd hebben. Card is vorige week aangeschaft. Koper ziet op de cadeauverpakking dat Computer Idee IN het assortiment zit. Dus ik activatie code invoeren, en zie dan pas dat het blad er niet meer tussen zit. De gulle gever kan hier dus niets aan doen HAMBURGER. En voor TENORMIN: Ik heb uitgebreid contact gehad met Bladcadeau en zoals u in mijn probleemstelling hebt kunnen lezen, ik moest maar een ander blad kiezen of card aan iemand anders geven. "Afpoeieren" vind ik dat.
Grt.

Cookies
door Cookies - Sep 13, 2016 om 14:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Overigens wel jammer dat je de card al geactiveerd hebt, want ook voor activatie kun je bekijken welke bladen (nog) in het assortiment zitten. http://www.bladcadeau.nl/ (zowel bij 'meer informatie' als helemaal onderaan die pagina). Dit zou als argument gebruikt kunnen worden door Sanoma / de boekhandel.

he
door hennyhenny - Sep 13, 2016 om 14:26
12 Antwoorden / Vragen
0

[Edit internetredactie: houd het netjes.]

Och nou ja, een goeie gever had erover nagedacht en een blad gekocht wat jou enorm zou aanspreken.
Een slechte gever doet je een bonnetje dat je het zelf maar moet uitzoeken.
Ik begrijp nooit iets van die bonnen.

ne
door neodutchio - Sep 13, 2016 om 14:31
5237 Antwoorden / 12 Vragen
0

In het doosje zit een lijst met welke bladen voor welk bedrag aangeschaft kunnen worden. Voor de goedkoopste bladcadeau zitten uiteraard andere bladen in dan in de duurdere variant. Het was dus al heel link om enkel op de verpakking te kijken. Wat had u gedaan als Computer Idee nog wel te bestellen was, maar dat u daarvoor een duurdere bon moest kopen? Was u dan ook gaan piepen dat het op het doosje stond?

Volgende keer eerst naar de opties kijken en niet zomaar blind kopen.

gero
door gero - Sep 13, 2016 om 15:09
28 Antwoorden / 1 Vragen
0

Neodutchio: op DAT bewuste lijstje STOND OOK dat Computer Idee in het assortiment zat. Aan jouw antwoord hebben we weinig. Kassa is er om elkaar te helpen en niet om betuttelend te worden toegesproken.
Carola83: Dat is tenminste iemand die meedenkt en probeert een oplossing te vinden. Dank.

ne
door neodutchio Sep 13, 2016 om 15:40
5237 Antwoorden / 12 Vragen

Als er inderdaad in het boekje in het doosje bij de kaart staat hoeveel stuks u zou krijgen van Computer Idee heeft u een punt. In dat geval wordt er niet geleverd wat er aangeboden is en kan de koop ongedaan maken. 
Ik betuttel niemand, maar ik kan ook niet ruiken of u wel of niet het boekje gelezen hebt wat er in het doosje zit.

gero
door gero Sep 13, 2016 om 15:47
28 Antwoorden / 1 Vragen

NEODUTCHIO: Ik heb toch in mijn probleemstelling gezegd dat het op de verpakking stond. Als ik het niet gelezen zou hebben, zou ik dat toch ook niet kunnen weten. Enfin, zand er over. Ik heb de tip van Carola83 opgevolgd. De kaart was vorige week gekocht bij Albert Heijn en die namen de kaart weer terug. DAT is service in tegenstelling tot "Bladcadeau".

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer