av
door avdmeer_1 Mar 19, 2011 om 17:43
Vrije tijd & tuin

Boekenweekgeschenk bij V en D niet gratis

Als je bij V en D in de Boekenweek een boek koopt wordt het boekenweekgeschenk gescand. Wat vervolgens voor 1 cent op je bon verschijnt. Bij PIN-betaling betaal je die ene cent dus gewoon.
Het is maar één cent, maar het gaat om het principe. Maak de verkoper achter de kassa er op attent, dat dit niet klopt. Inmiddels bij de Klantenservice gemeld, maar hoe snel dit afgehandeld wordt ....

5682 45 Rapporteer

tappie
door tappie - Mar 19, 2011 om 18:27
289 Antwoorden / 82 Vragen

Ja sorry hoor, ik begrijp principe is principe,maar om nou te gaan ouwehoeren over 1 cent..............Niks beters te doen ofzo?

sonjaatje
door sonjaatje - Mar 19, 2011 om 18:34
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Gratis = gratis dus ook niet 1 cent.

vladja
door vladja - Mar 19, 2011 om 19:04
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Dit is een manier om de voorraad bij te houden etc.

Wat een gezeur.

Vladja

rj
door rjw - Mar 19, 2011 om 19:11
3267 Antwoorden / 5 Vragen

De TS werkt waarschijnlijk bij een bedrijf waar ze de meest flexibele ICT systemen hebben waar alles met een knip van je vingers te realiseren is....

druifje01
door druifje01 - Mar 19, 2011 om 19:41
1712 Antwoorden / 140 Vragen

avdmeer, meen je dit nou?

börgemeister
door börgemeister - Mar 19, 2011 om 21:13
506 Antwoorden / 25 Vragen

Word over die € 0,01 ook nog btw over afgedragen?

Het is een principekwestie en gratis blijft gratis en niet belastend op de kassabon met € 0,01. Merk het ook met coupons van Airmiles, dat er € 0,01 wordt op de kassabon verschijnt. Ik heb er zelfs een koop daardoor voor gelaten, ter plekke niet geaccepteerd en niet betaald, om dat de verkoper het weigerde aan te passen.

Hoeveel Eurocenten zouden op een dag op deze wijze extra worden verdiend?

zinook
door zinook - Mar 19, 2011 om 21:23
261 Antwoorden / 7 Vragen

Bij meerdere winkelketens gebeurd dit maar......ze kunnen een 'mix-match' in de kassa maken dat deze 0.01 cent na het subtotaal er weer afgetrokken wordt. Zoals een van de eerdere beantwoorders al aangaf, dit is om te registreren hoeveel artikelen er weggegeven worden.

V&D heeft dit dus niet zo netjes gedaan....

ha
door haverkamp - Mar 19, 2011 om 23:13
54 Antwoorden / 1 Vragen

Hoe sneu kun je zijn om hier een topic over te starten.Ga door met je leven.

valerius-2
door valerius-2 - Mar 19, 2011 om 23:20
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ja als dus pin betaling doet dan kost het je dus 1cent, als je contant betaalt kan het dus 5 cent kosten ligt dus aan de afronding. Maar het is inderdaad om de voorraad bij te houden.

haes
door haes - Mar 21, 2011 om 14:08
2 Antwoorden / 0 Vragen

Het boekenweekgeschenk is een geschenk van de boekhandelaar aan zijn klant. Hij (de boekhandelaar) betaalt ervoor en hij geeft het weg. Heeft alles te maken met klantenbinding natuurlijk. In principe staat het de schenker dus vrij er eventueel geld voor te vragen, maar dat is niet gebruikelijk. Het is in ieder geval geen recht van de klant om het gratis te krijgen, hoewel je dat wel vaak hoort beweren.

jossy
door jossy - Mar 21, 2011 om 14:57
47 Antwoorden / 1 Vragen

Is dit echt waar? Zeurt er hier iemand over € 0.01 cent? Sorry hoor, maar kent u het woord 'mierenneuken'? En de wereld......ach, laat ook maar....zucht....

el
door elrosso - Mar 21, 2011 om 15:12
21 Antwoorden / 16 Vragen

Zou iedereen die dit niet erg vindt naar mij ook 1 cent willen overmaken? Dank voor de medewerking! Ik zal dan niet zeuren.
100.000 centen is toch een mooi bedrag......

traporgel
door traporgel - Mar 21, 2011 om 15:14
191 Antwoorden / 4 Vragen

't Is meer dan schandalig. Reken even mee. TIENDUIZEND winkels die elke dag zeker 4 keer zo'n schandelijke oplichtingstruuc plegen. Dat levert de middenstand toch gauw een dikke vierhonder euri per dag. Met een totale omzet van zeg 400 miljoen per dag levert dat het schandalige bedrag aan oplichting op van wel 0,000001% aan diefstal.

En een echt knieperige Hollander doet dan dit truucje: De volgende dag het gekochte boek retourneren met een smoes. Maar ja, dan komt de tweede criminele actie: Dan zegt de kassajuf tegen u: U hebt gisteren een boek gekocht dat u nu terug brengt. Maar het boekenweekgeschenk hebt u niet bij u. U moet dus nu een ander boek kopen, OF ook het boekenweekgeschenk weer inleveren. Ik zie u graag morgen terug met BEIDE boeken.

Lekker puh.

pino123
door pino123 - Mar 21, 2011 om 15:15
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=börgemeister schreef op zaterdag 19 mrt 2011, 21:13]Word over die € 0,01 ook nog btw over afgedragen?

Het is een principekwestie en gratis blijft gratis en niet belastend op de kassabon met € 0,01. Merk het ook met coupons van Airmiles, dat er € 0,01 wordt op de kassabon verschijnt. Ik heb er zelfs een koop daardoor voor gelaten, ter plekke niet geaccepteerd en niet betaald, om dat de verkoper het weigerde aan te passen.

Hoeveel Eurocenten zouden op een dag op deze wijze extra worden verdiend?

Laten ze op een goede dag 100 van die dingen verkopen, dan gaat het dus om 1 euro, zozo....
Verkoper past het niet aan en jij staat zonder boek....

loreleigil
door loreleigil - Mar 21, 2011 om 15:25
678 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=pino123 schreef op maandag 21 mrt 2011, 15:15][quote=börgemeister schreef op zaterdag 19 mrt 2011, 21:13]Word over die € 0,01 ook nog btw over afgedragen?

Het is een principekwestie en gratis blijft gratis en niet belastend op de kassabon met € 0,01. Merk het ook met coupons van Airmiles, dat er € 0,01 wordt op de kassabon verschijnt. Ik heb er zelfs een koop daardoor voor gelaten, ter plekke niet geaccepteerd en niet betaald, om dat de verkoper het weigerde aan te passen.

Hoeveel Eurocenten zouden op een dag op deze wijze extra worden verdiend?

Laten ze op een goede dag 100 van die dingen verkopen, dan gaat het dus om 1 euro, zozo....
Verkoper past het niet aan en jij staat zonder boek....
Maal 63 winkels, maal 6 dagen Boekenweek is € 378,-. Als er echter bij een V&D voor €378,- iets gejat wordt, is de V&D te klein. Het blijft gewoon niet correct. Er wordt geadverteerd met een cadeau: Klik.
Er staat letterlijk: Bij besteding van minstens 12,50 aan Nederlandstalige boeken krijg je 'De kraai' cadeau[/i.] En dus niet niet Bij besteding van minstens 12,50 aan Nederlandstalige boeken krijgt u 'De kraai' voor € 0,01.

nltrotter
door nltrotter - Mar 21, 2011 om 15:32
24 Antwoorden / 0 Vragen

Het is niet alleen V&D die dit soort dingen doet.
Heb ooit een boek cadeau gekregen van Natuurmonumenten,
een maand later een acceptgiro of ik ook een bijdrage wilde leveren
voor het aan mij gegeven (gratis) boek. Ben hier niet op ingegaan,
maand later kreeg ik een herrinnering. Heb toen opgezegd, maar
het boek gehouden :-)

jossy
door jossy - Mar 21, 2011 om 15:44
47 Antwoorden / 1 Vragen

Wat een 'gekraai' hier zeg. Tja, mensen het is een rotwereld. Zat net nog aan de telefoon te tieren met de vraag waarom die bonuswinst van banken niet over ons, de klanten, met wiens geld ze spelen, wordt verdeeld......

Als ik ergens lees €0,99 dan denk ik da's dus €1,00 en het is altijd al zo geweest. Ook met de gulden.

Laten we de Centen Krenten Aktiegroep oprichten en deze wandaad uit de wereld helpen! Ik zie hier al wat enthousiastelingen die de kar mogen trekken. Wanneer is de eerste bijeenkomst.....

brigittv70
door brigittv70 - Mar 21, 2011 om 15:46
3 Antwoorden / 0 Vragen

Inderdaad, geschenk, kado, gratis: het is allemaal VOOR NIETS! Dus behoor je er dan ook niets voor te betalen, zelfs geen cent!
Ach, dan ga je de volgende keer toch naar de Bruna, daar KRIJG je wel geheel GRATIS het boekenweekgeschenk! En daar hebben ze ook een grote keuze aan boeken, dus... Zo loopt de V&D niet alleen die ene cent mis, maar ook de verkoop van een boek(en) voor minimaal 12,50 euro. Kijk, dat is dus wat klantvriendelijkheid ook kan doen, namelijk klanten aan je zaak binden ipv verjagen voor 1 cent! ;-)
En ja,principe is principe en ook vele centen maken samen ook vele euro's!

sj
door sjeroan - Mar 21, 2011 om 16:34
6 Antwoorden / 1 Vragen

Ik houd enorm van mensen met principes !!!!!!!!!!

birdies
door birdies - Mar 21, 2011 om 16:43
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=sjeroan schreef op maandag 21 mrt 2011, 16:34]Ik houd enorm van mensen met principes !!!!!!!!!!

Je kunt dit soort mensen ook 'star' en 'zeur' noemen.

jossy
door jossy - Mar 21, 2011 om 16:45
47 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=sjeroan schreef op maandag 21 mrt 2011, 16:34]Ik houd enorm van mensen met principes !!!!!!!!!!

Ik ook maar ik kan niet tegen mieren neuken. Sorry voor het woord...maar we worden dagelijks voor veel grotere bedragen ge....ehhhmmm, ...een poot uitgedraaid!! Toch? Al die info die ik vandaag al telefonisch betaald heb? Van die kosten worden niet wij maar desbetreffende firma's beter.....zucht.....

defries
door defries - Mar 21, 2011 om 17:16
69 Antwoorden / 0 Vragen

En daarom hou ik van sjeroan.
Overigens voor een boek ga je toch niet naar V en D.
Als het voor het beheer van de voorraad is, moet het toch niet zo moeilijk zijn om i.p.v. 1 cent op de kassabon te zetten, € 0,00 (incl. btw) te registreren. Om met Van Gaal te spreken, ben ik nou zo slim, of..............
Is iedereen gelukkig en heb je in elk geval niet het gevoel dat het altijd die ene kant uitgaat.

jeuneke
door jeuneke - Mar 21, 2011 om 17:21
65 Antwoorden / 34 Vragen

Ik heb vandaag een boek gekocht bij V&D en ik hoefde niks bij te betalen voor het boekenweekboek.

gu
door guust flater - Mar 21, 2011 om 20:26
9 Antwoorden / 2 Vragen

juist is het ,gratis is gratis en niet acepteren,dan passen ze het systeem maar aan van de telling produkten van hun en de klant niet hier voor laten opdraaien.

V en D moest zijn ogen uit z'n kop schamen.

jftm
door jftm - Mar 21, 2011 om 20:35
182 Antwoorden / 5 Vragen

Beste avdmeer,
Veel discussie over die ene cent, mensen die het geouwehoer vinden, mensen die het erg vinden. Kortom een "de moeite waard" topic dus.
Ik ben het met u eens dat het eigenlijk niet kan en geklaagd heeft.
Uit uw verhaal begrijp ik dat het antwoord lang op zich laat wachten. Dat is ook slecht. Hadden ze dat niet meteen kunnen zeggen?
Heeft u al antwoord?
John

pino123
door pino123 - Mar 21, 2011 om 22:42
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=loreleigil schreef op maandag 21 mrt 2011, 15:25][quote=pino123 schreef op maandag 21 mrt 2011, 15:15][quote=börgemeister schreef op zaterdag 19 mrt 2011, 21:13]Word over die € 0,01 ook nog btw over afgedragen?

Het is een principekwestie en gratis blijft gratis en niet belastend op de kassabon met € 0,01. Merk het ook met coupons van Airmiles, dat er € 0,01 wordt op de kassabon verschijnt. Ik heb er zelfs een koop daardoor voor gelaten, ter plekke niet geaccepteerd en niet betaald, om dat de verkoper het weigerde aan te passen.

Hoeveel Eurocenten zouden op een dag op deze wijze extra worden verdiend?

Laten ze op een goede dag 100 van die dingen verkopen, dan gaat het dus om 1 euro, zozo....
Verkoper past het niet aan en jij staat zonder boek....
Maal 63 winkels, maal 6 dagen Boekenweek is € 378,-. Als er echter bij een V&D voor €378,- iets gejat wordt, is de V&D te klein. Het blijft gewoon niet correct. Er wordt geadverteerd met een cadeau: Klik.
Er staat letterlijk: Bij besteding van minstens 12,50 aan Nederlandstalige boeken krijg je 'De kraai' cadeau[/i.] En dus niet niet Bij besteding van minstens 12,50 aan Nederlandstalige boeken krijgt u 'De kraai' voor € 0,01.

Het einde van het verhaal is wel, dat je zonder boek staat.
Of koop die lekker na de boekenweek voor 12,50. Wordt je in ieder geval niet genaaid voor die ene eurocent en blijf je lekker bij je principes, kost je wel 12,49 meer, maar dan ga je met een goed geval naar huis.....

lo
door lotje - Mar 21, 2011 om 22:48
6 Antwoorden / 1 Vragen

Beste allemaal,
Waarom reageren sommigen zo geërgerd? Als je het onderwerp niet interessant vindt dan reageer je toch niet! Dan stopt het vanzelf.
Dit forum is toch bedoeld voor iedereen? Dan kan er wel eens een onderwerp bij zitten wat je niets vindt. Nou laat het dan en steek geen energie in het "meepraten"' anders blijft het doorsudderen.
Kom op niet zo zuur, het is lente en geniet daar een beetje van!
Groet, lotje

orgelmuts
door orgelmuts - Mar 21, 2011 om 22:52
632 Antwoorden / 58 Vragen

@avdmeer

Ik denk dat u door alle reakties op dit forum te lezen al meer dan E 0,01
kwijt bent aan stroom!
Maaruh...........ff vraagje, als er nu idd had gestaan dat je dat boek er voor 1 eurocent bij zou krijgen, had u het dan genomen?

vr.gr. Wilma.

börgemeister
door börgemeister - Mar 22, 2011 om 02:49
506 Antwoorden / 25 Vragen

[quote=loreleigil schreef op maandag 21 mrt 2011, 15:25][quote=pino123 schreef op maandag 21 mrt 2011, 15:15][quote=börgemeister schreef op zaterdag 19 mrt 2011, 21:13]Word over die € 0,01 ook nog btw over afgedragen?

Het is een principekwestie en gratis blijft gratis en niet belastend op de kassabon met € 0,01. Merk het ook met coupons van Airmiles, dat er € 0,01 wordt op de kassabon verschijnt. Ik heb er zelfs een koop daardoor voor gelaten, ter plekke niet geaccepteerd en niet betaald, om dat de verkoper het weigerde aan te passen.

Hoeveel Eurocenten zouden op een dag op deze wijze extra worden verdiend?

Laten ze op een goede dag 100 van die dingen verkopen, dan gaat het dus om 1 euro, zozo....
Verkoper past het niet aan en jij staat zonder boek....
Maal 63 winkels, maal 6 dagen Boekenweek is € 378,-. Als er echter bij een V&D voor €378,- iets gejat wordt, is de V&D te klein. Het blijft gewoon niet correct. Er wordt geadverteerd met een cadeau: Klik.
Er staat letterlijk: Bij besteding van minstens 12,50 aan Nederlandstalige boeken krijg je 'De kraai' cadeau[/i.] En dus niet niet Bij besteding van minstens 12,50 aan Nederlandstalige boeken krijgt u 'De kraai' voor € 0,01.

Daarvoor werd ik beloond met 4 negatieve tegenover 6 prositieve duimen.

Volkomen met je betoog mee eens. Wij accepteren het maar, het is maar 'één Eurocent' om je daar druk om te maken. Gedwongen accepetatie van de afronding onder aanvoering van die grootgrutter die destijds op kleintjes lette, ja op die eigen kleintjes.

conny2
door conny2 - Mar 22, 2011 om 08:13
256 Antwoorden / 4 Vragen

Je moet gewoon praktisch zijn en dan die ene keer niet pinnen......

kassa6
door kassa6 - Mar 22, 2011 om 10:43
3 Antwoorden / 1 Vragen

Gratis = Gratis.
Probleem is alleen dat *echt* gratis niet bestaat, nooit heeft bestaan.
Is een bedenksel van slimme marketing mensen. Men berekent het gewoon door in de totaalprijs, bijv. van een boek.Je hebt er al voor betaald. Of andere hebben ervoor betaald. Of jij betaald het voor anderen. Reklamecampagnes worden er zo mee terug verdiend.

re
door renate07 - Mar 22, 2011 om 12:20
142 Antwoorden / 0 Vragen

wat een onnoemelijk gezever hier over EEN cent.

pino123
door pino123 - Mar 22, 2011 om 14:29
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=lotje schreef op maandag 21 mrt 2011, 22:48]Beste allemaal,
Waarom reageren sommigen zo geërgerd? Als je het onderwerp niet interessant vindt dan reageer je toch niet! Dan stopt het vanzelf.
Dit forum is toch bedoeld voor iedereen? Dan kan er wel eens een onderwerp bij zitten wat je niets vindt. Nou laat het dan en steek geen energie in het "meepraten"' anders blijft het doorsudderen.
Kom op niet zo zuur, het is lente en geniet daar een beetje van!
Groet, lotje

Indien iemand geërgerd reageert, hoeft het nog niet te betekenen dat diegenen het niet interessant vindt, maar het een -non-discussie kan vinden.

Daarnaast geeft u aan dat dit forum voor iedereen bedoeld is, maar kennelijk niet voor de mensen die geërgerd reageren.

Daarnaast ben ik wel blij dat het lente is ;)

ch
door chippy69 - Mar 22, 2011 om 15:52
3 Antwoorden / 0 Vragen

ik stoor me ook aan die ene cent en niet om die ene cent maar om het principe. gratis is gratis. desnoods niet scannen. maar gratis is gratis.
je knut niet zomaar 1 cent van iemand pakken omdat de kassa het wil .
geen boeken meer bij v&d dus in de boekenweek. het zal ze leren.

en , als ik 1 cent op straat zie liggen dan ga ik het niet oprapen.

lo
door lotje - Mar 22, 2011 om 17:25
6 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=pino123 schreef op dinsdag 22 mrt 2011, 14:29][quote=lotje schreef op maandag 21 mrt 2011, 22:48]Beste allemaal,
Waarom reageren sommigen zo geërgerd? Als je het onderwerp niet interessant vindt dan reageer je toch niet! Dan stopt het vanzelf.
Dit forum is toch bedoeld voor iedereen? Dan kan er wel eens een onderwerp bij zitten wat je niets vindt. Nou laat het dan en steek geen energie in het "meepraten"' anders blijft het doorsudderen.
Kom op niet zo zuur, het is lente en geniet daar een beetje van!
Groet, lotje

Indien iemand geërgerd reageert, hoeft het nog niet te betekenen dat diegenen het niet interessant vindt, maar het een -non-discussie kan vinden.

Daarnaast geeft u aan dat dit forum voor iedereen bedoeld is, maar kennelijk niet voor de mensen die geërgerd reageren.

Daarnaast ben ik wel blij dat het lente is ;)

Zijn we allebei blij! :-))
Met mijn reactie bedoelde ik natuuuuurlijk: forum is voor iedereen!
lotje

vdwebcare
door vdwebcare - Mar 23, 2011 om 10:15
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hartelijk dank voor alle feedback! Wij hebben ons kassasysteem aangepast en het boekenweekgeschenk is nu gratis verkrijgbaar. Excuses, dat het aan onze eerdere aandacht is ontsnapt. Graag ontvangen we uw gegevens op consumentenzaken@vd.nl want als dank willen we u graag een attentie sturen voor uw alertheid!

loreleigil
door loreleigil - Mar 23, 2011 om 11:25
678 Antwoorden / 3 Vragen

Nou kijk, mooie oplossing!

de motormuis
door de motormuis - Mar 23, 2011 om 12:04
598 Antwoorden / 13 Vragen

avdmeer

Nou heb je dat toch mooi bereikt.Eerst wat mensen lekker bezig gehouden,leuke
reactie's gezien om een cent. Principekwestie's en grapjes en mensen die geirriteerd waren, en dan zelf nog een leuke attentie van de VenD.
Ik zou zeggen geef snel je gegevens door en haal een mooi cadeau op.
Groeten.

birgit67
door birgit67 - Mar 23, 2011 om 13:56
83 Antwoorden / 14 Vragen

Eén cent is niet gratis nee, maar om daar nou zo moeilijk over te gaan doen en een topic voor te openen vind ik belachelijk.
En je krijgt er nu van V&D een mooie attentie voor, wat wil je nog meer.
Ik hoop niet dat alle klanten van V&D zulke zeurders zijn......

te
door terpstra - Mar 23, 2011 om 21:18
174 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=Jossy schreef op maandag 21 mrt 2011, 14:57]Is dit echt waar? Zeurt er hier iemand over € 0.01 cent? Sorry hoor, maar kent u het woord 'mierenneuken'? En de wereld......ach, laat ook maar....zucht....

Jossie; dit is geen mierenneuken.

Het is plankton pijpen. Gehoort van marine mensen. Groet, H.

jossy
door jossy - Mar 24, 2011 om 03:15
47 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=terpstra schreef op woensdag 23 mrt 2011, 21:18][quote=Jossy schreef op maandag 21 mrt 2011, 14:57]Is dit echt waar? Zeurt er hier iemand over € 0.01 cent? Sorry hoor, maar kent u het woord 'mierenneuken'? En de wereld......ach, laat ook maar....zucht....

Jossie; dit is geen mierenneuken.

Het is plankton pijpen. Gehoort van marine mensen. Groet, H.

LOL! Hahahahah...........:D

orgelmuts
door orgelmuts - Mar 24, 2011 om 13:10
632 Antwoorden / 58 Vragen

[quote=v&dwebcare schreef op woensdag 23 mrt 2011, 10:15]Hartelijk dank voor alle feedback! Wij hebben ons kassasysteem aangepast en het boekenweekgeschenk is nu gratis verkrijgbaar. Excuses, dat het aan onze eerdere aandacht is ontsnapt. Graag ontvangen we uw gegevens op consumentenzaken@vd.nl want als dank willen we u graag een attentie sturen voor uw alertheid!

Vraag me af...............zou je voor die attentie nu ook 1 cent moeten betalen, hahahaha.
Maar goed......toch netjes dat ze het aanpakken, ook al is het misschien mierenneukerij (of planktonpijpen, whahahaha, je kon me opvegen toen ik dat las!)
en leuk dat u een attentie ontvangt.
Veel plezier ermee!

de motormuis
door de motormuis - Mar 24, 2011 om 13:35
598 Antwoorden / 13 Vragen

@avdmeer

En heeft U al contact gehad met V&D omtrent de door U te ontvangen attentie ??
Was hier alleen even benieuwd naar . Zal wel weer een rode duim opleveren als ik hier nu om vraag.
Maar goed dat moet dan maar.

jossy
door jossy - Mar 25, 2011 om 01:29
47 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=orgelmuts schreef op donderdag 24 mrt 2011, 13:10]Vraag me af...............zou je voor die attentie nu ook 1 cent moeten betalen, hahahaha.
Maar goed......toch netjes dat ze het aanpakken, ook al is het misschien mierenneukerij (of planktonpijpen, whahahaha, je kon me opvegen toen ik dat las!)
en leuk dat u een attentie ontvangt.
Veel plezier ermee!

Behhhhhhhhhhhh, sniff, sniff........daar gaat m'n zelfvertrouwen ik krijg een 'thumbs down" en u en terpstra een 'thumb up' en ik heb er al zoveel 'down' pfft.......Geeft niet hoor want ik telde net de 18 belminuten die ik bij de DEKA bij de boodschappen heb gespaard.:D

jossy
door jossy - Mar 25, 2011 om 01:37
47 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=de motormuis schreef op donderdag 24 mrt 2011, 13:35]@avdmeer

En heeft U al contact gehad met V&D omtrent de door U te ontvangen attentie ??
Was hier alleen even benieuwd naar . Zal wel weer een rode duim opleveren als ik hier nu om vraag.
Maar goed dat moet dan maar.

Goed gehumeurd heb ik u een 'groene' gegeven. Want u heeft voor een interessant en ook vermakelijk topic gescoord.
Ik herinner me opeens dat ik zo'n 6 jaar geleden bij V&D een bank gekocht had. Die zou binnen drie weken bezorgd worden. Die drie weken werden 3 maanden. Oh, wat was ik kwaad. Als attentie kreeg ik van V&D cadeau bonnen met een waarde van €75. Ik had liever m'n bank eerder gehad eerlijk gezegd maar waardeerde deze geste toch en heb ze vriendelijk en oprecht bedankt.:)