yv
door yvonne09 May 12, 2010 om 16:23
Vrije tijd & tuin

Eredevisie live

Sinds februari hebben wij een abonnement op Eredevisie live bij Ziggo. Nu de zomerstop is ingegaan zenden zij op 3 kanalen tekst tv uit en op de andere zender vanalles wat heel summier met voetballen te maken heeft. Op mijn vraag daarover bij Ziggo krijg ik als antwoord dat zij voetbal gerelateerde programma's uitzenden tijdens de zomerstop van de ere devisie. Zijn dat die voetbalbloopers die er deze week op waren????? Daarvoor hoef ik toch geen €15 maand te betalen???
Ik kan mijn abonnement opzeggen, maar ik heb een opzegtermijn van 1 maand.
Ik zie veel liever dat ze in de zomerstop bijvoorbeeld geen abonnement rekenen, want er is geen live voetbaluitzending mogelijk. Wat vindt u?
Yvonne

857 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 12, 2010 om 18:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

yvonne09

Bij Ziggo blijkt live niet live te zijn. Een goede reden dus om zo snel mogelijk bij deze fraaie firma te vertrekken.

Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - May 12, 2010 om 19:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo yvonne, deze vraag kan je beter bij kassa of radar neerleggen, mail ze is,misschien zien ze er brood in.

Sukses Nico

ve
door verwijderd - May 12, 2010 om 19:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beetje aparte reaktie Read.Ziggo bepaalt niet wat Eredivisie Live uitzendt.Dat doet de zender zelf.
En wat de vraag betreft:Ook ik heb Eredivisie Live(niet via Ziggo) en vindt het ook jammer dat de uitzendingen bijvoorbeeld niet 2 maand worden stopgezet.Maar daarentegen dwingt niemand mij om lid te blijven. Je bent vrij om op te zeggen.

ve
door verwijderd - May 17, 2010 om 21:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb begrip voor de commotie. Als we massaal besluiten Eredivisie Live op te zeggen dan zal dat mogelijk tot een oplossing leiden waarbij we gedurende 2 maanden niet hoeven te betalen. Echter; ik denk dat de prijs voor de overige 10 maanden met zo'n 20% zal stijgen. Logisch toch? ;-(