jantje42
door jantje42 Aug 13, 2012 om 19:35
Vrije tijd & tuin

Etentje bij restaurants Van de Valk

Wij hebben via de aktie bij C1000 bonnen gespaard voor een brunch bij restaurant 'De Valk' in Nuland of Vught.
Dat hield in: Bij elke bon ion een betalende bezoeker + een introducee die gratis mee mocht brunchen. Deze aktie duurde
tot 16 september a.s.
Doch wat schept onze verbazing, toen wij een plaats wilde reserveren bleek er tot 16 september geen enkele mogelijkheid te zijn om onze bonnen te verzilveren, op allebei locaties kregen wij dezeltde mededeling - waarschijnlijk op een bandje voorgezen- dat er geen plaats was.
Dit ruikt naar klantenoplichting omdat je pas een bon kreeg als je voor een bepaald bedrag boodschappen had gedaan,
dus een bedrieglijk klantenwerving.
Ze zeiden wel dat er naar een alternatief word gezocht, maar daar heb ik na enige navraag geen vertrouwen meer in.

Zou Kassa daar op de eerste uitzending van het nieuwe seizoen enige aandacht aan willen besteden

793 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

valerius-2
door valerius-2 - Aug 13, 2012 om 19:41
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Zou Kassa daar op de eerste uitzending van het nieuwe seizoen enige aandacht aan willen besteden
TS
Onderin is een link voor contact naar de redactie van kassa daar kan deze vraag voorleggen

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer