Janny1953
door Janny1953 Nov 21, 2020 om 12:34
Vrije tijd & tuin
hoe kom ik aan het goed adres van smartfitpro

Hoe kom ik aan het goed adres van smartfitpro

hoe kan ik aan het goed adres komen ik krijg steeds het verkeerde adres van Smartfitpro en mijn pakje is al drie retour gekomen terwijl smartfitpro blijft volhouden dat het adres goed is heb het bewijs van de post en kon het volgen.

2200 6 Rapporteer

simon55
door simon55 - Nov 21, 2020 om 12:47
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Naar welk adres is het verstuurd ?

Al
door Alfons Schmitz Apr 20, 2021 om 19:58
Antwoorden / 3 Vragen

Het is verstuurd naar de eiermarkt in Antwerpen

Retour verzendkosten zijn voor de koper.

Mits u aan al deze voorwaarden voldoet kunt u het pakket sturen naar:

Bpost postkantoor eiermarkt 33-35 Antwerpen 2000 België

Bij ontvangst wordt u direct terugbetaald.

diumenge
door diumenge - Nov 21, 2020 om 12:53
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Het pakket heeft de status "Geweigerd bij bezorging, zending gaat retour afzender". Dus informeer eens bij ze waarom ze het pakket steeds weigeren.

Maar heb je nu al 3 keer dit horloge retour verzonden voor € 13,00 per keer?

Betreft het deze webshop? www.smartfitpro.nl

Al
door Alfons Schmitz Apr 20, 2021 om 20:10
Antwoorden / 3 Vragen

Nee het pakket is via JUMBO post retour gegaan naar

Retour verzendkosten zijn voor de koper.

Mits u aan al deze voorwaarden voldoet kunt u het pakket sturen naar:

Bpost postkantoor eiermarkt 33-35 Antwerpen 2000 België

Bij ontvangst wordt u direct terugbetaald.

 nu zegt KLARNA dat ikmoet betalen. En is nu uit handen gegevn aan incassobureau.
totale kosten nu €110,00
tja het advies wat door het forum gegevn wordt is nu toch wel te betalen omdat ik niet kan bewijzen dat ze het horloge ontvangen hebben.

diumenge
door diumenge Apr 20, 2021 om 20:16
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Alfons Schmitz, ben jij Janny1953? Denk het niet hè. Het is beter om het gewoon bij je eigen vraag te houden, i.p.v. bij een van vijf maanden geleden.

va
door vanlotjegetikt - Nov 21, 2020 om 13:35
809 Antwoorden / Vragen

Retour naar Antwerpen?Belgie. Een dropshipper?

ne
door neodutchio - Nov 21, 2020 om 13:42
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Een van de eigenschappen van een dropshipper is dat ze alleen willen incasseren en vooral geen tijd willen verspillen aan klanten. U mag dus wel bestellen en centjes op tafel leggen, maar meer dan de bestelling doorzetten naar China gaan ze echt niet doen. Vandaar dat deze geweldige verkoper ook Artikel 2 uit zijn AV heeft gehaad, namelijk de identiteid van de ondernemer. Ook de KVK wordt niet weerggegeven, deze verkoper wil dus gewoon niet gevonden worden.

En als u dan gebruik wilt maken van het wettelijk recht tot herroeping kom het volgende probleem:
"Alleen in zeer uitzonderlijke gevallen, en wanneer de verzegeling van de smartwatches niet verbroken is, kunnen wij in individuele gevallen beslissen om toch te laten retourneren, zij het binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van het item."

Waarom dan daar bestellen? Geen idee waarom u het wil terug sturen, maar het lijkt mij slimmer om geen geld meer weg te gooien. De verkoper is niet te traceren en natuurlijk gaat hij niets terug nemen. Wijze en dure les, maar let op waar u koopt.

Al
door Alfons Schmitz Apr 20, 2021 om 20:07
Antwoorden / 3 Vragen

Om tegen te gaan dat ikophelicht wordt heb ik gebruik gemaakt van achteraf betalen.
ik heb dus het horloge WEL geleverd gekregen en gelijk weerretour omdathet nietgoed was.
retourvolgens de voorwaarden van smartfitpro

Retour verzendkosten zijn voor de koper.

Mits u aan al deze voorwaarden voldoet kunt u het pakket sturen naar:

Bpost postkantoor eiermarkt 33-35 Antwerpen 2000 België

Bij ontvangst wordt u direct terugbetaald.

 ik heb €9,00 betaald doch pakketis niet traceerbaar volgens de PTT.
ik overweegom toch maar te betalen alle kosten met de buitengerechtelijke koste. Totaal €110,00

marita5
door marita5 - Nov 21, 2020 om 13:58
11521 Antwoorden / 15 Vragen

De site is bekend bij de Politie ,