to
door ton2012 Dec 30, 2011 om 11:19
Vrije tijd & tuin

Jaaroverzicht

Ik wil graag een jaaroverzicht maken met foto's en verhalen voor en van mijn familie en vrienden. Dit wil ik dan in een tijdschrift aan iedereen aanbieden.
Weten jullie waar ik zoiets kan maken?

544 2 Rapporteer

stacey
door stacey - Dec 30, 2011 om 11:25
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Deze site werd laatst door iemand genoemd, maar ik ken het verder niet......
Maar je kun het even bekijken: Klik Hier

Anders kun je het altijd nog zelf maken met tijdschrift uiterlijk in een fotoboek die je zelf kunt indelen, bv van Hema

an
door ann-dus - Dec 30, 2011 om 12:02
5 Antwoorden / 1 Vragen

Je hebt ook magazineplaza, misschien is dat wat