cokkebok
door cokkebok Jan 5, 2014 om 23:51
Vrije tijd & tuin

Klacht over Ticketpoint

Op zaterdag ochtend 14-12-2013 om 09:00 uur via voorverkoop via internet 4 kaarten besteld voor de toppers in concert voor 31-05-2013.
Tijdens deze bestelling ging de site van ticketpont 3x op tilt.
Ik kreeg de foutmelding: Server fout 505.
Uiteindelijk kreeg ik de bestelling voor elkaar.
Om 10:02 kreeg ik de bevestiging via mail binnen, maar ... in plaats van 4 kaartjes kreeg ik 8 kaartjes voor de reeds betaalde 4 kaartjes.
Echter was voor 8 kaartjes de verzekering van €3,50 gerekend.
Ik als een eerlijke en goede klant heb dit bij Ticketpont gemeld, om dit te corrigeren en het te veel betaalde bedrag van €14,00 terug te storten op mijn rekening.
Dezelfde dag ontving ik een mailtje van Ticketpont met de mededeling dat ze de 8 kaartjes hadden gecanceld en 4 nieuwe kaartjes aan mijn mail hadden gekoppeld.
Het Bedrag van €14,00 konden ze echter niet terugstorten omdat ik had moeten zien bij de bestelling dat dit bedrag niet goed was.
Ik kon dit niet zien omdat de site tot 3x toe op tilt sloeg.
Het moet niet gekker worden ..... ik ben zo eerlijk om de fout van hun te melden, maar mijn geld terug krijgen, ...niet dus.
OPROEP: zijn er meer mensen die deze ervaring hebben .... dan kunnen we een vuist maken en dit in een consumenten programma op TV kenbaar te maken en/of gerechtelijke stappen te ondernemen tegen deze manier van doen bij Ticketpont.

478 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

cokkebok
door cokkebok - Jan 6, 2014 om 00:04
4 Antwoorden / 3 Vragen
0

Sorry de datum van Toppers in Consert moet zijn 31-05-2014.

cokkebok
door cokkebok - Jan 15, 2014 om 17:29
4 Antwoorden / 3 Vragen
0

Na een derde maal een verzoek gedaan te hebben met het bovenstaande verhaal, heeft ticketPoint alsnog het teveel betaalde bedrag geretourneerd.
Zo zie je maar, de aanhouder wint.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Jo
Joriend - Oct 31, 2024 om 20:22
Geldzaken & recht

Houtworm in TV meubel

Begin dit jaar via een officiële mango houten winkel een tv meubel gekocht van mango hout. Echter merkte ik op dat er elke keer "zaagsel" lag in de binnenkant van het meubel. Eerst niets achter gezocht maar nu ik ook gaatjes opmerkte ben ik er achter gekomen dat er houtworm in het meubel zit. Ik heb met het betreffende bedrijf contact gezocht hierover en zij kwamen met de volgende oplossing  - ... Lees meer

st
struisvogeltje - Oct 31, 2024 om 14:00
Huishouden & energie

De Stichting Benadeelden Flexenergie echt of nep

Benaderd door de stichting om mee te doen aan een claim tegen Flexenergie. omdat ik ook meegedaan heb aan de stichting staatsloterij wat mij 70 euro heeft gekost en niets meer van gehoord is de vraag zijn het weer een stelletje slimme advocaten die snel rijk willen worden. Ik ben benieuwd zie onder deel van een email die ik vanmorgen kreeg.
De Stichting Benadeelden Flexenergie is een onafhan ... Lees meer

Ee
EefjeEerlijk - Oct 31, 2024 om 23:43
Geldzaken & recht

Retourtermijn bij C&A webshop minder dan 28 dagen

C&A adverteert op haar website met een retourtermijn van 28 dagen. Op zich prima, vergelijkbaar met het europese herroepingsrecht - je moet bij een online bestelling binnen 14 dagen na ontvangst schriftelijk melden dat je iets retourneert en hebt dan nog 14 dagen het product te retourneren. Bij elkaar 28 dagen.

C&A hanteert niet 14 dagen voor de herroeping + 14 dagen voor verze ... Lees meer