vd
door vdejong Nov 6, 2003 om 11:45
Vrije tijd & tuin

Klacht

Ik heb met een vriendin een blue cruise Griekenland/Turkije gemaakt. De reis zou met reisgezelschap zijn, maar bij aankomst bleek dat we slechts met z'n 2-en de reis zouden maken. Voor vertrek hebben we bij de hostess gemeld dat we het niet zagen zitten om met 3 wildvreemde mannen (bemanning) een week op zee te zitten, maar een passend alternatief was er niet. We hebben ons de hele vakantie onveilig gevoeld. Buiten dat hadden wij nog ruim 15 andere klachten over deze reis.(ongedierte/vreselijk onbeleefde kapitein/geen excursies, terwijl die wel aangeboden hadden moeten worden etc.) Eenmaal in NL hebben we een brief gestuurd aan de reisorganisatie. Als "vergoeding" kregen we een cadeaubon van € 25,-. Een lachertje. Hierna nog een brief gestuurd, maar zonder resultaat. We voelen ons totaal niet serieus genomen. We hebben zo'n € 900,- pp besteed aan een vreselijke vakantie die 8 lange dagen duurde. Zijn er nog stappen die we kunnen ondernemen???

984 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ge
door gerardh_1 - Apr 16, 2004 om 11:54
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

de normale gang van zaken is via een advocaad (bureau voor rechtshulp) een officiele klacht bij de reisorg. neer te leggen gaan ze er niet op in is er geen mogelijkheid meer dan een klacht wegens oplichting in te dienen

vi
door victor_1 - Apr 16, 2004 om 11:54
9 Antwoorden / 2 Vragen
0

Jammer dat jullie eerste ervaring met Turkije zo slecht is geweest. Ik heb verder geen advies over wat je nog kunt doen, maar mochten jullie overwegen om toch nog een keer naar Turkije te willen, boek dan het volgende hotel HTTP:\\WWW.HOTEL-RAINBOW.COM in Özdere. vlakbij Izmir. De hoteleigenaar is getrouwd met een nederlandse en ze hebben het goed voor elkaar.

mc
door mccallum - Apr 16, 2004 om 11:54
7 Antwoorden / 0 Vragen
0

Afgelopen zomer zijn wij (het gezin) wezen zeilen in Griekeland (Lefkas) Was weer waanzinnig, het huren van de boot kost geld, maar verder is het een goedkope vakantie.
Wij doen zelf een boot huren (bareboat) maar je hebt daar ook de mogelijkheid tot het huren van zeilboot icm een zeilcursus.
Je hebt dan eerst 1 week cursus (echt voor beginners) en daarna ga je onder nederlandse begeleiding een week plaatsje hoppen.
Het is echt geweldig, en dit gebied in Griekenland is in de zomer vwb wind erg rustig dus goed voor een eerste keer.
Degene die dit soort reizen aanbied zijn Neckerman (Begeleider heet John) en je hebt ook een engelse organisatie (megagroot) en heet Neilson. Ik wilde dit je alleen vertellen omdat het in mijn ogen een fantastische ervaring is.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer