ho
door hofma428 Jun 24, 2005 om 21:51
Vrije tijd & tuin

Koningin van de nacht

Wie kan me iets vertellen over de cactus Koningin van de nacht?

Hij heeft prachtige bloemen gehad en nu maakt hij hele lange scheuten die ik er eerde afgesneden heb en gestekt. Moet ik de scheten er weer afknippen?

Ik ben benieuwd naar de reactie.

Kike

257 1 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 25, 2005 om 00:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag hofma428,

Stel deze vraag ook eens op:

Tuinforum: Bloemen en planten, tuinontwerp en vijver aanleg forum

wellicht zitten daar meer deskundigen. Sukses, groeten, Ton.