sa
door sandra scheltes Nov 27, 2010 om 19:20
Vrije tijd & tuin

KPN

Sinds 2 maanden ben ik overgestapt op interactieve tv van KPN. Na ontvangst van hun reclamefolder dat dit nu ook hier beschikbaar is.Een en al ellende. De eerste weken viel het steeds uit en kreeg ik op mijn scherm een foutmelding van zender niet beschikbaar. Na mijn storingsmelding is er een monteur geweest en die heeft de boel laten resetten. Hij maakte wel de opmerking dat mijn woning wellicht te ver (3400 meter) van de zender was. Dat verbaasde me zeer, hoe kan KPN dan dit product verkopen hier? Het leek even goed. Nu valt echter het beeld steeds stil en krijg ik raar geluid. Ik heb al diverse malen de KPN gebeld (dure minuten), maar word na het sluizen door hun voicemail menu na ca. 10 minuten verbroken omdat het druk is met de mededeling dat ik het later maar eens weer moet proberen. Ik kom hiermee geen stap verder. Het kost me dure telefoon minuten en ik kan aan niemand mijn werkelijke probleem kwijt. Een avondje tv is geen lol meer aan. Kent U dit probleem van anderen?
Ik verneem graag van U.
Groet
Sandra Scheltes

652 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

acer7520g
door acer7520g - Nov 29, 2010 om 17:25
72 Antwoorden / 6 Vragen
0

Sandra,

Ik zou in jou plaats naar een KPN winkel gaan en proberen het uit te leggen en of daar hun telefoon te gebruiken om de KPN te bellen.

Anderzijds denk ik dat je van het contract af zou kunnen omdat je (kennelijk) te ver weg woont van een zendmast. Als de ontvangst slecht is of bijna onmogelijk, hadden ze het contract niet met je af moeten sluiten.

Stuur ze eventueel een brief met antwoordtermijn van 10 dagen met de eis: of goed beeld / geluid of ontbinding contract. Schrijf ook in je brief de opmerking van de monteur, mogelijk heb je een naam of nummer van deze monteur.

Succes,

Gerard.

delltouro
door delltouro - Dec 8, 2010 om 06:42
11 Antwoorden / 1 Vragen
0

Opzeggen die handel, dit is een beetje hetzelfde idee als dat er in een advertentie staat "tot 20mb internet snelheid", dit is puur afhankelijk van allerlei externe factoren oa de afstand naar de zender.

Je neemt een bepaald product af met een bepaalde verwachting, KPN heeft deze verwachting waar te maken omdat ze bijvoorbeeld in reclames hun producten aanprijzen, je mag van een groot gerenomeerd bedrijf verwachten dat ze een goede kwaliteit product leveren.

Lekker opzeggen, en pols eens bij bijvoorbeeld de buren of vrienden in de buurt welke aanbieder zij hebben en wat hun bevindingen daarvan zijn alvorens een nieuwe anbieder te kiezen.

Groet

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer