ne
door nelmartien Dec 2, 2010 om 09:03
Vrije tijd & tuin

Opzeggen abonnement

Ik had een abonnement vanaf de oprichting [2002] bij Health city in Hoofddorp. Nu mocht ik van de reumatoloog niet meer,door de reuma mag ik niet meer sporten en Health city straft mij.. In het overleggen van een verklaring van de reumetoloog moest ik toch 1 maand opzegtermijn in acht nemen,dus ik moest 6 weken langer betalen, mag dat zomaar,ik ben er eigenlijk boos om,

555 5 Rapporteer

stacey
door stacey - Dec 2, 2010 om 09:06
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Ja, dat mag.
Waarom zou je geen maand opzegtermijn in acht hoeven nemen ?
Opzegtermijn is opzegtermijn ongeacht de reden van opzegging.

acer7520g
door acer7520g - Dec 2, 2010 om 09:22
72 Antwoorden / 6 Vragen

Nelmartien,

"Health city in Hoofddorp" gedraagt zich correct.

Meestal zit je langer vast aan dit soort instanties.

Om een voorbeeld te noemen: Ik stopte met KPN Digitenne en had ook een opzegtermijn van een maand.

Boos worden op "Health city in Hoofddorp" is niet "Heath"!

Gerard.

acer7520g
door acer7520g - Dec 2, 2010 om 09:35
72 Antwoorden / 6 Vragen

Op de site van Healthcity Hoofddorp onder "Veel gestelde vragen":

Ik wil mijn lidmaatschap bij HealthCity beeindigen, hoe doe ik dat?

Indien u de weloverwogen keuze hebt gemaakt om te stoppen bij ons, dan kunt u bij de receptie een formulier invullen waarin u dit aangeeft. Dit kan dus niet via e-mail of telefoon!
Indien u na 6, 12 of 24 maanden (duur afhankelijk van uw contract) uw lidmaatschap niet meer wenst te verlengen, moet u rekening houden met een opzegtermijn van 2 kalendermaanden
.

U hoeft maar een maand opzegtermijn in acht te nemen, het mogen er twee zijn en u bent boos?

Gerard.

stacey
door stacey - Dec 2, 2010 om 09:38
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=acer7520g schreef op donderdag 2 dec 2010, 09:35]U hoeft maar een maand opzegtermijn in acht te nemen, het mogen er twee zijn en u bent boos?

Gerard.

Nee, is er 1.

--Het, door het clublid, tussentijds beëindigen van het contract is enkel mogelijk op medische gronden waarbij een doktersverklaring vereist is of bij het verhuizen buiten een straal van vijftien kilometer van een HealthCity club. Hiervoor is een bewijs van inschrijving in de nieuwe gemeente vereist. Voor beide gevallen geldt een opzegtermijn van één kalendermaand. Bij het voortijdig beëindigen van het lidmaatschap is HealthCity bevoegd administratiekosten in rekening te brengen--AV

Maar betaling is per maand dus opzegging veelal dan ook, doe je het halverwege de maand betaal je in dit geval nog 6 weken.

acer7520g
door acer7520g - Dec 2, 2010 om 10:07
72 Antwoorden / 6 Vragen

@Stacey,

je hebt gelijk, jouw quote staat bij de algemene voorwaarden.

Gerard.