gu
door guusderooij Aug 22, 2005 om 16:35
Vrije tijd & tuin

Pieterpad

Heeft iemand tips om zelf een 3 daags arrangement samen te stellen in de buurt van het geuldal?

424 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 22, 2005 om 16:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Guus,Ik durf het haast niet te vragen maar heb je wel op internet gezocht ?? Log eens in met Pieterpad Geuldal en je vind alles om een leuk arrangement samen te stellen. Houd wel rekening met de omleiding in de route van het Pieterpad vanwege een instorting . Succes en veel Plezier.fred

ve
door verwijderd - Aug 22, 2005 om 17:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja zeker, heb je al eens op de site van het LAW gekeken wandelnet.nl/ Daar staan veel mooie routes op, zeker ook in Limbabwe

Ik heb zelf (een deel) van het krijtlandpad gelopen in 4 dagen. van Eijsden naar Valkenburg. En dat is echt heel erg mooi.

Het hangt er natuurlijk een beetje vanaf wat je wil, hotels, tent, en
2/3 nachten op dezelfde plek of 2/3 nachten op een andere plek.
Alle plekken in limburg zijn goed bereikbnaar met ov, maar hou rekening
met zondagen.

Als je kijkt op http://www.wandelnet.nl/routes/streekpaden.asp?type=2&route=32 dan zie je de route direct.

ve
door verwijderd - Nov 13, 2005 om 15:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij elk VVV- Kantoor in Nederland op te vragen of ga naar de ANWB winkel en Koop daar de des betreffende Wandelgids Alles is uitstekend bewegwijzerd.Ook hotelarragementen zijn er legio. Het mooiste seizoen  bestaat eigenlijk niet ieder seizoen heeft in Limburg zijn eigen charmes. Lente met zijn fris  nieuwe NATUURKLEED gevolgd door de prachtige bloesem van de bomen. De Zomer met zijn volle in bloeistaande hellingsweide. De Herfst met zijn kleuren scala van de bomen en de geur van de Herfstbladeren. De Winter met zijn kale maar toch inspirerende winterlandschappen vooral als er nachtvorst of sneeuw is gevallen. Kortom Zuid- Limburg  Blijf een belevenis voor elk jaargetijde. Ik ben hier geboren en getogen ik weet dus WIE SCHOEN US LIMBURG IS .Zelf woon ik in MAASTRICHT de stad met een legio van mogelijkheden om van uit deze stad u aktiviteiten te ontplooien want het Pieterpad eindigt op de Sint- Pieter of hij begint er zo als u wilt. Tip vergeet niet u Fototoestel om deze prachtige omgeving te vereeuwigen.Een andere suggestie is de Fanfare Sint-Blasius te Cadier en Keer organiseerd diverse wandelingen in verschillende seizoenen.Vandaag zondag 13 november is de najaarswandeling 7-10-15 en 25Km .Deze keer voert de wandelling door het SAVELSBOS RICHTING VOEREN EN DAN WEER TERUG NAAR CADIER EN KEER . Op diverse rustplatsen wordt u verzorgd op een natje en een droogje.Voor verdere INFO Mevr  D. Ubaghs tel 043-4073030.Ik SAVOTREE hoop u voldoende te hebben in gelicht. ZUID-LIMBURG IS ECHT DE PAREL VAN NEDERLAND QUA NATUUR

ve
door verwijderd - Nov 13, 2005 om 15:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Savotree,

Zie de speciaal aan jou gerichte "vraag" onder je eigen naam.

Vladja