ra
door rapido123 Feb 17, 2013 om 11:30
Vrije tijd & tuin

Prijsinformatie vakantieparken

Na een simpel verzoek om een prijslijst ontspon zich jammer genoeg de volgende kwalijke discussie:

Betreft: Pinkers Vakantiewoningen

Vraag klant:
Ls,
Wanneer ik iets wil kopen of huren, is het handig anoniem een keuze te kunnen maken uit de diverse mogelijkheden.
Op basis daarvan kan dan een keus en vergelijking worden gemaakt en bespaar je een hoop tijd.
Om die reden ligt het bij de reisbureaus vol met prachtige folders met prijzen.
Helaas is dat bij u niet mogelijk of zie ik dat verkeerd.
Met vriendelijke groet,
Antwoord van Pinkers:
Ja dat ziet U verkeerd.
Reactie klant:
Jammer voor u!
Boeken we toch bij een andere aanbieder.
Antwoord van Pinkers:
U hebt mij niks gevraagd, alleen maar U mening gegeven over ons systeem van boeken.
Wij zitten met een bezetting van 90%, dus ik zit ook niet te wachten op die seurpieten als U.
U moet gewoon zoeken tussen al die prijslijsten, en dan nog bedrogen uitkomen, met allerlei meerkosten en kleine lettertjes
Reactie klant:
Ls.
Uw begrip voor de vraagstelling is kennelijk net zo beperkt als uw kennis van de Nederlandse taal. (zie vetgedrukte correcties)
Wij hebben al een aantal keren een autorondreis gemaakt door Engeland.
Ook in Nederland, België en Duitsland hebben wij de nodige korte vakanties gedaan.
In al deze gevallen konden wij aan de hand van de prijslijst selecteren in welke periode het voor ons het voordeligste was.
Wij zijn daarbij nog nooit bedrogen en de bijkomende kosten staan er ook altijd duidelijk bij op de site.
Het is maar net bij welke organisatie je boekt.
Wij behoren tot de groep ouderen, die door deze regering is bestolen van 10% van hun toch al niet riante inkomen.
Derhalve is het noodzakelijk van te voren goed te kijken of het financieel haalbaar is.
Bovendien ben ik geen voorstander van het verstrekken van mijn N.A.W. gegevens aan Jan en Alleman voor het verkrijgen van informatie.
Wanneer iemand het nodig vind deze gegevens te verkopen, zit je binnen de kortste keren met de nodige ongewenste Spam.
Neem wat mij betreft dit advies ter harte en laten we stoppen met deze zinloze discussie.
Wij zullen nooit tot zaken komen.
Antwoord van Pinkers:
Jij moeten naar england gaan een of deutschland en daar blieven.
En er kan van dit soort ouwelui nog wel best 10% af, word tiet voor verplichte opname in berjaarde tehuis.
En ik zou gewoon niet reageren, hoop werk en tijd gespaardt, waar als je oud bent krijg je ditd onzoin geknoei
Laatste bericht.
Druk jji mer op spellingcorrrectie jij meer tiet hebbben ouwelul
Reactie klant:
Wanneer je op deze manier met je "klanten" omgaat wordt die "90%" vanzelf 10% en vervolgens einde Pinkers.
Lekker zo doorgaan!
Doe eens een cursus Sociale Vaardigheden.

503 5 Rapporteer

ri
door richard35 - Feb 17, 2013 om 11:49
204 Antwoorden / 37 Vragen

Haha het zou zo een sketch van Theo Maassen, Hans Teeuwen of Najib Amhali kunnen zijn

tijger1
door tijger1 - Feb 17, 2013 om 13:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Komisch bedrijf. Vast een werknemer die de pest aan zijn baas heeft. Maar goed u weet waar u niet naar toe moet gaan.

mi
door miepje58 - Feb 18, 2013 om 11:38
208 Antwoorden / 6 Vragen

Ik vind de reactie van Pinkers ronduit stuitend (en de reacties hierboven zijn ook al niet behulpzaam). Is Pinkers aangesloten bij de ANVR of een andere organisatie? Ik zou onmiddellijk een klacht indienen! Ook kunt u uw klacht kwijt op www.klacht.nl.
Een bedrijf dat zulke e-mails schrijft hoort onmiddellijk gesloten te worden!
Succes met uw zoektocht overigens. Ik kijk voor leuke overnachtingen altijd op www.booking.com omdat je dan ook makkelijk de dagen dat je wilt verblijven kunt wijzigen. Voor elke periode krijg je een nieuw overzicht, zodat je simpelweg de goedkoopste kan kiezen.

tijger1
door tijger1 - Feb 18, 2013 om 12:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@miepje 58

Wat nou niet behulpzaam. Ts vraagt toch niet om hulp of advies? Ze deelt hier haar ervaringen. Daar gaat ze toch niet naar toe? Je kunt overal wel een klacht over indienen.

ra
door rapido123 - Feb 18, 2013 om 13:14
4 Antwoorden / 3 Vragen

Het verhaal is nog niet uit.
Dit zijn de laatste berichten.

zondag 17 februari 2013 - 5.13 PM

Ik heb jij nooit gevraagd om mij te mailen.
Dus ga jij alstublieft met spoedt naar de dokter.
Want jij bent mij aan het stalken.!!!!

----- Original Message -----
From: jpk.van.noort@hetnet.nl
To: Pinkers Vakantiewoningen
Sent: Sunday, February 17, 2013 5:13 PM
Subject: Re: prijslijst

Van het maken van offertes is nog nooit iemand rijk geworden.
Wanneer u deze potentiële klanten op dezelfde manier bejegend zal er weinig omzet uitkomen.

Ik heb geen idee hoe oud u bent, maar ik ben niet van de je en jij generatie.
Ik wens dus met u aangesproken te worden.
Ook ben ik niet gediend van de onbeschoftheden, waar u zich van bedient.
Nog even zo doorgaan en ik voel mij genoodzaakt een advocaat in te schakelen wegens smaad.

HIERMEE SLUIT IK DEZE DISCUSSIE EN WENS VERDER VAN U GEEN MAIL MEER TE ONTVANGEN!