No
door Noa44evan! Sep 22, 2024 om 15:46
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Krijg na opzegging van ziggo abbo. nog een rekening van €78,- kosten booster. Terwijl ik deze terug heb gestuurd incl. router in toegestuurde ziggo doos. Tevens dreiging met incasso,omdat ik natuurlijk niet heb  betaald. Ziggo div. keren gemaild hierover maar geen reactie?
Verzendgegevens post nl aanwezig
Graag Uw reactie hierover.

              m.vr.gr. John Q.

121 5 Rapporteer
ne
door neodutchio - Sep 22, 2024 om 16:11
5238 Antwoorden / 12 Vragen

Wat kunt u met onze reactie? Als de track en trace aangeeft dat het bezorgd is, dan kunt u simpelweg dat bewijs overhandigen. Tenzij Ziggo aangeeft wel de router te hebben ontvangen en niet de booster, dan zal u middels het gewicht moeten aantonen dat alles in de doos zat.

tenormin
door tenormin - Sep 22, 2024 om 16:12
16929 Antwoorden / 108 Vragen

Probeer het (nog eens) via de Ziggo chat via Facebook. Ben daar meerdere malen heel goed geholpen.

Mabelle
door Mabelle - Sep 22, 2024 om 16:34
585 Antwoorden / 1 Vragen

Je kan helemaal niet meer mailen met Ziggo. Logisch dat je dan ook geen reactie krijgt.

Komt vaak voor de klacht die jij hebt, wordt op de Community met hulp van een moderator altijd goed opgelost. Dus zet je klacht even op de https://community.ziggo.nl/

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 22, 2024 om 17:02
7344 Antwoorden / 3 Vragen
mahadma
door mahadma - Sep 22, 2024 om 18:25
11708 Antwoorden / 51 Vragen

Weet u zeker dat u EN de booster EN de router teruggestuurd heeft? Wellicht is dit te herleiden aan het gewicht van de verzending.