antje16
door antje16 May 7, 2009 om 13:47
Vrije tijd & tuin

Regenpak action, Als beste getest?

In 2006 als beste getest regenpak van Action door Kassa
Vorig jaar een pak aan geschaft en slechts een paar keer aan gehad. En wat blijkt?????
De coating laag aan de binnen kant van het pak laat los en wordt je even nat alsof je geen pak aan hebt.
 door het dragen van een lange broek en of trui gaat de binnenkant
langzaam aan kapot...
als je de broek en of het jasje tegen het licht houd dan zijn er allemaal gaten te zien waar de regen door heen kan.
Hoe zo als beste getest!
Het is rotzooi en niets waard
 Misschien een reden om dit pak op nieuw te testen
De bon ben ik natuurlijk al lang krijt en ik krijg geen andere
Ja mensen ik moet wel kwaliteit leven van de fabrikant van dit product  lapt het aan zijn laars, wel  ik hoop dat die even slecht zijn als zijn pak
 Een teleur gestelde klant van Action
 Ann

20649 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 7, 2009 om 14:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag antje16,

Die zogenaamde produkttesten van bijvoorbeeld Kassa en de Consumentenbond stellen niets voor en zetten de consument naar mijn mening systematisch op het verkeerde been. Steeds weer blijkt dat de genoemde organisaties technisch volstrekt onvoldoende zijn toegerust, om uitspraken te doen over de kwaliteit van produkten.

Met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - May 9, 2009 om 07:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik weet niet beter dan dat de regenpakken van Hallfords als beste getest waren.

ve
door verwijderd - May 9, 2009 om 07:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het staat zelfs op de verpakking dat dit product als beste was getest..
En dus denk je dat zit wel goed.maar niets is minder waar
dank voor je reactie

ve
door verwijderd - May 9, 2009 om 07:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou ja,
 je zou toch denken dat het dan oke
is
maar blijkbaar is dat dus  weer een vorm van volksverlakkerij
 En zo worden we allen belazerd