eclipse
door eclipse Jan 28, 2016 om 20:28
Vrije tijd & tuin

Steam account

Hoi, vandaag tombraider rise off the    binnen gekregen, echter na ca  2  uur proberen en intypen wil deze mijn code NIET herkennen, ik krijg  de melding  dat ik verkeerd  typ ?
er staan 6  duidelijke hoofdletters-er staan 3  duidelijke getallen-er staan 6 duidelijke hoofdletters-er staan 3  duidelijke getallen.....
geen verkeerde, het ken gewoon NIET verkeer , geen rare o O of  V U , steam ken ik niet bereiken, je vliegt van de ene  naar de andere pagina  met allemaal hetzelfde gezeur, aar het ook nog  eens engels  is wordty het probleem groter... weet iemand  die dit  leest een contact adres  of  tel nummer van steam ? niet het contact van steam  want  dan wordt je weer oneindig  doorgelinkt.. spel is origineel en vandaag binnen geseald  enal

2523 11 Rapporteer

marita567
door marita567 - Jan 28, 2016 om 21:01
1576 Antwoorden / 17 Vragen

dubbel post klik hier

eclipse
door eclipse - Jan 28, 2016 om 21:06
1561 Antwoorden / 370 Vragen

Marita staat er ook in koeieletters  bij he, ik weet niet waar ik dit  moet plaatsen, als je nu denkt  grappig  te zijn met je dubbelpost. die ellende hebben we net gehad he , ik ken geen games  vinden op de site DAT WAS DUS  DE VRAAG OOK  wat hebben jullie 2  toch ?

eclipse
door eclipse Jan 28, 2016 om 21:13
1561 Antwoorden / 370 Vragen

gerapporteerd als pesterij   fijne avond

marita567
door marita567 Jan 28, 2016 om 21:19
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Wat een kinderachtig gedrag .

eclipse
door eclipse Jan 28, 2016 om 21:35
1561 Antwoorden / 370 Vragen

vat het niet persoonlijk op marita, ben het gewoon zat . gezeur over dubbelpost, sorry meissie ...............

tenormin
door tenormin Jan 28, 2016 om 22:10
16836 Antwoorden / 108 Vragen

@eclipse, hoe kan marita456 dit nu anders opvatten. Niet persoonlijk opvatten maar het toch als pesterij zien. Kom op jong, je bent sportief, blijf dat dan ook in schrijven!

marita567
door marita567 Jan 28, 2016 om 22:23
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Tenormin , over schrijffouten gesproken het is marita567 ;-) eclipse is gewoon over zijn toeren met een nachtje slapen waait dit wel over .
maar bij deze site moet je stalen zenuwen hebben anders ga je er onder door .
P.S krijgt u nu wel meldingen en notificatie`s ?

tenormin
door tenormin Jan 28, 2016 om 22:29
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Haha, nou, ik ga je 123 noemen, goed? Nee, al iets eerder beantwoord, pas in de avond krijg ik wat binnen, dan ga ik telkens te laat naar bed! En dan word Mr. Amerika weer een beetje boos! Maar dat begrijpt alleen Carola.

edrick3
door edrick3 Jan 29, 2016 om 12:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Nee hoor, er zijn er wel meer die dat begrijpen. ;-)

eclipse
door eclipse Jan 29, 2016 om 13:44
1561 Antwoorden / 370 Vragen

Jongens/meiden, zaterdag komt kassa met media markt  in de uitzending, zullen we het afwachten, en overgaan tot  de orde van de dag mensen helpen...

marita567
door marita567 - Jan 28, 2016 om 21:17
1576 Antwoorden / 17 Vragen

geen idee wat dit te betekenen heeft  "wat hebben jullie 2 toch "' , ik denk eerder dat er een probleem bij u is .
 alletwee de vragen word bekeken ondanks dat uw erbij hebt geschreven dubbel post  , daarom heb ik door gelinkt naar èèn vraag , is wel goed bedoelt maar niet grappig zoals u het formuleert .

jo
door jorisw - Jan 28, 2016 om 21:20
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Als je het net zo intypt als dat je dit stukje hebt geschreven.... Gebruik je in de code ook een e i.p.v. een a?

eclipse
door eclipse Jan 28, 2016 om 21:33
1561 Antwoorden / 370 Vragen

Hoi Joris, joh het is zo duidelijk als wat 6  duidelijke hoofdltetters- 3  duidelijke  cijfers- wederom 6  duidelijke hoofdletters-- 3  cijfers  maar steam zegt gewoon sorry  spel ?0)oOqQ    Er staan absoluut geen verwarrende letters/cijfers. ik zal ze je in willekeurige volgorde geven :-)  spel kost bijna 70 euro... komen ze    door mekaar he..niet zoals op de doos wel dezelfde letters   cijfers......PUNABU-155-NVEUJO-927    wat ken ik hier nu verkeerd aan invullen ? de U is geen V   de o  geen 0 of O...  zoals je ziet alles  hoofdletter... jouw  genoemde  letters/cijfers komen er niet in voor  :-) alleen de hoofdletter E

eclipse
door eclipse - Jan 28, 2016 om 21:25
1561 Antwoorden / 370 Vragen

zit  ik dan in de war met carola  het zal wel, Marita, ik weet niet waar ik de vraag moet plaatsen er is geen afdeling  games  oid. ik zette hem bij hobby en vrije tijd  en zag iets over grasmaaiers ? dus  ga naar hier om te vragen of  er iemand  weet waar ik deze vraag moet plaatsen. sorry als je het verkeerd begrijpt , maar ben al meer dan 2  uur bezig  om die serial in te  vullen en contact te zoeken... zoek me normaal een breuk voor anderen, nu ik wat vraag krijg  ik dubbelpost ja zoals vermeldt ik weet niet waar ik hem moet plaatsen, en als je het gevolgt hebt  wat media markt  betreft ben ik vandaag zéér gevoelig  voor het woordje dp. zeer benieuwd  of  jullie nu ook commentaar op @ reflecs gaan geven, die dezelfde bagger als ik vondt...staat op d site.........

marita567
door marita567 Jan 28, 2016 om 21:47
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Wat maakt het nou uit onder wat de vraag komt te staan , dat u dubbelpost hebt is niet vreemd gebeurd vaker .
Zie nu met de vraag van mjvanderwerf die word 3 keer gepost lijkt me duidelijk een probleem van de site .
U maakt zich veelste druk moet u niet doen daar is het leven te kort voor .

Cookies
door Cookies Jan 28, 2016 om 21:59
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wel ja, haal mij er ook nog even bij. Heb er geen f*ck mee te doen. Je bent vandaag erg opgefokt bezig.

tenormin
door tenormin Jan 28, 2016 om 22:15
16836 Antwoorden / 108 Vragen

ja logisch dat eclipse jou erbij haalt; jij bent van de goeie antwoorden en had niet verwacht dat "jij" zoiets zou schrijven. Totdat hij besefte dat het die ander was, kan het schelen! Opgefokt? Ik heb een ander woord in gedachte, maar dan krijg ik een ban voor het leven. Hoop niet dat die nu komt door dit te schrijven. Heb je al gelezen van continuing story of Tenormin....aan jou in ander topic? ☼

Cookies
door Cookies Jan 29, 2016 om 01:39
13336 Antwoorden / 36 Vragen

OT@tenormin: ik heb ergens een reactie geplaatst over slapeloze nachten, maar kan het topic niet meer vinden. Krijg ook geen enkele notificatie meer.

eclipse
door eclipse Jan 29, 2016 om 10:46
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@ Carola  , zit aub niet zo zielig  te doen, zodra  er er iets over diumenge is kom jij als eerste om hem te helpen, jullie  relatie maaklt  het er NIET objectiever  door. klik maar op rapporteer maakt  mij niet meer uit hoor,

Cookies
door Cookies Jan 29, 2016 om 12:00
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@eclipse: zielig te doen???? Ik zeg alleen dat je mij buiten dit topic moet laten, want heb er NIKS mee te maken! Discussie gesloten!!

Topantwoord

tenormin
door tenormin - Jan 28, 2016 om 21:52
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Alles even O.T. maar met goede bedoeling: @eclipse, maak je niet druk joh, de dubbelvraag is er, kennelijk door de kassa redactie, al afgehaald. En dat je niet weet waaronder je iets plaatsen moet is geen wonder, niet alle vragen kan men onder één noemer zetten. En ik denk dat @jorisw bedoelt dat je "het ken gewoon niet verkeerd" gaan doelt: het kan niet verkeerd gaan. Dus kortom, je een beetje op je taalgebruik wijst. Dat is alles. Bedoelt hij niets mee. Net als lieve marita567 telkens uw schrijft waar het U moet zijn. Kniesoor die daar op let, toch?

marita567
door marita567 Jan 28, 2016 om 22:01
1576 Antwoorden / 17 Vragen

de dubbelvraag staat er nog , en met schrijffouten daar lig ik niet wakker van zolang de mensen me maar begrijpen ., eclipse maakt zich veelste druk , schrijffouten worden door veel mensen gemaakt .

eclipse
door eclipse Jan 28, 2016 om 22:22
1561 Antwoorden / 370 Vragen

Ja ben een beetje kortaf nu, zit  marita te melden ?? dacht carola, denk wat nouw  dp ? heb voor mijn "fout"diumenge excuses aangeboden zowel op de site als persoonlijk. denk nouw  klaar afgesloten ken gebeuren , zit  ik 2  uur te  pielen om eeen code in te voeren ( heb adres  eindelijk) derial opgestuurd naar steam...wordt aangewerkt, maar ben teleurgesteld, moe, en nou heb ik marita gemeld  met "pesten dp ?  gaat lekker vandaag en ben écht niet bij media markt  geweest hoor  :-) en jongens  /meiden ik respecteer iedereen die anderen helpt hoor, probeer het althans. als ik wordt verbeterd  prima  leer ik ook van.. en nu kast uit ben gaar   ken zo met een vorkje in me prikken   :-(       bonnenuit

tenormin
door tenormin Jan 28, 2016 om 22:23
16836 Antwoorden / 108 Vragen

En ook dit is weer een vorm van argumenteren, marita456. Bij mij, als ik op eclipse eerste vraag druk: pagina niet gevonden. En, ten overvloede: ik krijg alle nieuwe vragen pas laat in de namiddag te lezen, dus geen melding ervoor. Heb het de redactie, keurig zoals het hoort, over geschreven, maar het lijkt nog moeilijker te worden dan het al was. Als zelfs een geroutineerd forumlid: edrick3 schrijft dat hij er weinig zin meer in heeft: mij zegt het genoeg.

ph
door philip36 - Jan 29, 2016 om 00:52
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Heeft u het al met kleine letters geprobeerd?
of laat de streepjes eens weg.
Gebruik u soms  _  i.p.v.  -  ?

freya
door freya - Jan 29, 2016 om 12:17
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Misschien typ je ergens een 0 (nul), waar het een O (hoofdletter 'o') moet zijn? (of andersom)

eclipse
door eclipse Jan 29, 2016 om 13:35
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@ Hallo Freya, nee écht niet  ditr  zijn ze in willekeurige volgorde PUNABU-155-NVEUJO-927  de  O is een hoofdletter net als alle anderen

ma
door marbella10 - Jan 29, 2016 om 14:13
6 Antwoorden / 0 Vragen

@eclipse Staat de toetsenbord-instelling wel goed? (de code welke je moet invoeren is niet lettergevoelig, maar toetsaanslag gevoelig)
Controleer bij het icoontje met een toetsenbord of dit op 'Nederlands' of 'Verenigde Staten' staat ingesteld.
Probeer het eens in de andere stand.

eclipse
door eclipse Jan 29, 2016 om 14:23
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@ Marbella, als ik dat doe krijg ik rare tekens  er staat écht op de pagina  wat ik intyp dit komt 100% overeen met de doos  ( serial)

marita567
door marita567 - Jan 29, 2016 om 14:48
1576 Antwoorden / 17 Vragen
eclipse
door eclipse Jan 29, 2016 om 15:00
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@ Marita, deze betreft aanmelding  die niet werkt van je account, heb ik gisteren ook zitten uitpluizen, je komt  er niet verder mee . fijn  dat je meepiekert  :-)

marita567
door marita567 Jan 29, 2016 om 15:03
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Vreemd , er staat toch :

Log in op je Steam-account voor specifieke hulp met recent gespeelde of gekochte games

eclipse
door eclipse Jan 29, 2016 om 15:22
1561 Antwoorden / 370 Vragen

ja dat klopt maar dan moeten die games bij steam zelf  gekocht  zijn, dan kijken ze je account  na of alles goed is verlopen met betaling  e.d .. voor het invoeren van mijn serial problemen, moet ik op een engelstalig  forum kijken waar je NIET inkomt ? dat steam is zo dichtgetimmerd een gewoon telefoontje ken niet. een gewoon mailtje ken niet ... gisteren na ca 2  uur  zoeken eindelijk hoera  een formulier gevonden waar ik de klacht kon omschrijven en een bijlage mee kon sturen de bijlage betrof  indit geval een foto van de originele doos en serial , ik heb ook pr scr `s  van hoe ik invul  wat ik invul en verzend  de foutmelding  .. maar het is onmogelijk deze serial verkeerd in te vullen , maar hij zegt het wel als ik op volgende klik  :'(   maar het ken niet   .. er zijn geen verwarrende letters  of gekke vage letters/cijfers. het staat gewoon zo gedrukt  als je het typt  enkel in aaneengeslotenstippels.. fout  invoeren is écht onmogelijk. komt ie weer in willekeurige volgorde  PUBUAN-551-VUOJNE-792     dit is hem ( andere volgorde he  :-) niet omdat ik je niet vertrouw , maar ja ik mag hem niet openbaar maken, en daar ben ik het mee eens .. zeshoofdletters-3cijfers-6hoofdletters-3cijfers........... dan volgende, en dan de melding  tekens  zijn verkeerd   :-(  er zijn geen twijfel tekens.

eclipse
door eclipse Jan 29, 2016 om 15:23
1561 Antwoorden / 370 Vragen

snik

marita567
door marita567 Jan 29, 2016 om 15:25
1576 Antwoorden / 17 Vragen

heeft u mijn volgende link gelezen om 15.09

eclipse
door eclipse Jan 29, 2016 om 16:40
1561 Antwoorden / 370 Vragen

Hallo marita, er is geen link van 15:09   15:03  een link, 15:22 mijn antwoord  er staat niets  tussen ?

eclipse
door eclipse Jan 29, 2016 om 20:39
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@@Marita, ik moest rise off the tombraider ook aanmelden bij http://sqex.to/register .... daar accepteerd hij de serial ineen keer en staat daar nu geregistreerd, helaas heb ik er niets aan want  het is voor xbox  :-(     dus ik vul de code op steam 100% goed in   Heb je mijn + nu gehad op de link  van 15:03   dat was nl de goede...  ik ken hem hier NU niet terugvinden ???  ook mijn antwoord erover niet waar die geplust is   iig je antw   geplust ken hem enkel niet vinden  :-(    o dat ik hem bij square noest registreren stond  op de verpakking  dan ben ik een exclusief  square  member  jaja   :-) boeiend..   maar de key is 100% oke   nu STEAm nog

Topantwoord

marita567
door marita567 - Jan 29, 2016 om 15:09
1576 Antwoorden / 17 Vragen
eclipse
door eclipse Jan 29, 2016 om 16:45
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@@ Marita, deze is de goede , hier heb ik mijn verhaal gedaan en printscreens gemaakt  invoeren serial  pr scr.   volgende  pr scr, + originele verpakking  met serial  en de foutmelding  pr scr. het is nu afwachten wanneer ik wat van ze hoor... ze  werken 24  uur per dag 7  dagen in de week, ik zit  al meer dan een jaar op deze game te wachten hij werd allereerst voor de x box  gemaakt  was commercieel aantrekkelijker, maar de trouwe tombraider fan `s  waren knap hoe zeg ik dat netjes ? knap boosjes  :-) toen werd  besloten deze ook voor de gamerspc  te maken  :-)  nu zijn we eindelijk  blijtjes  om het maar netjes  te zeggen  :-) dankjewel  dikke plus

marita567
door marita567 Jan 29, 2016 om 16:50
1576 Antwoorden / 17 Vragen

graag gedaan , en nu maar hopen dat ze snel reageren .

eclipse
door eclipse Jan 29, 2016 om 20:42
1561 Antwoorden / 370 Vragen

ooooo  haha hier staat ie    was hem kwijt   kopieer de ander ff..........................@@Marita, ik moest rise off the tombraider ook aanmelden bij http://sqex.to/register .... daar accepteerd hij de serial ineen keer en staat daar nu geregistreerd, helaas heb ik er niets aan want  het is voor xbox  :-(     dus ik vul de code op steam 100% goed in   Heb je mijn + nu gehad op de link  van 15:03   dat was nl de goede...  ik ken hem hier NU niet terugvinden ???  ook mijn antwoord erover niet waar die geplust is   iig je antw   geplust ken hem enkel niet vinden  :-(    o dat ik hem bij square noest registreren stond  op de verpakking  dan ben ik een exclusief  square  member  jaja   :-) boeiend..   maar de key is 100% oke   nu STEAm nog

marita567
door marita567 Jan 29, 2016 om 20:48
1576 Antwoorden / 17 Vragen

U heeft mij geplust op antwoord van 15.09 deze dus , zoals ik begrijp heeft steam nog niet gereageerd .