mv
door mvanderlaanjacobs Jul 3, 2019 om 20:15
Vrije tijd & tuin
Super slechte service Fonteyn Uddel

Vorig jaar een zwembad gekocht bij dit bedrijf. De service is echt om te huilen zo slecht. Zeker als er eenmaal betaald is.
Binnen een jaar is er een essentieel onderdeel stuk waardoor ons zwembad nu een kikkerpoel is. En Fonteyn doet niks.
Wie herkent dit en heeft een tip hoe wel beweging te krijgen bij dit bedrijf?
Wees in ieder geval gewaarschuwd: koop hier geen zwembad.

4473 5 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Jul 3, 2019 om 20:55
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Het ziet er inderdaad niet uit. Maar mijn vraag aan u is: heeft u er onderhouds service bij gekocht? Ken dat zelf niet, wat natuurlijk niets zegt. Ik zelf heb geen zwembad (meer); vriendin nog wel. Dus ik heb geen idee wat u erbij hebt 'gekocht'.

mv
door mvanderlaanjacobs Jul 3, 2019 om 22:27
Antwoorden / 1 Vragen

Jazeker. En een uitgebreide reinigingsinstallatie. Die is dus stuk.

marita5
door marita5 - Jul 3, 2019 om 22:14
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo ManderLaanJacobs ,

Fonteyn is nergens bij aangesloten .

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-kapot/wat-zijn-mijn-rechten

mv
door mvanderlaanjacobs Jul 3, 2019 om 22:26
Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de info!

marita5
door marita5 Jul 3, 2019 om 22:29
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan suc6 .

ne
door neodutchio - Jul 3, 2019 om 22:49
5157 Antwoorden / 12 Vragen

De reinigingsinstallatie is dus stuk. Wat is er bij aankoop afgesproken over garantie? Hoe is het onderdeel kapot gegaan en wie is verantwoordelijk daarvoor? Waarom doet Fonteyn niets? Kan er niet geleverd worden, zijn de onderdelen er niet, wat heeft u zelf al gedaan om tot een oplossing te komen?

Zonder informatie valt er geen advies te geven.

panter22
door panter22 - Jul 4, 2019 om 08:37
6599 Antwoorden / Vragen

Het is nu weer om het zwembad te gebruiken. Dit laat je toch niet zo.
Dat geeft alleen maar ergernis elke dag weer. Wat kost de reparatie of een nieuwe reinigingsinstallatie?
Heb je er al door ander bedrijf naar laten kijken?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 4, 2019 om 09:21
16865 Antwoorden / 202 Vragen

Heeft u deze vraag, gisteren niet gezien? En ook de daarop gegeven antwoorden niet?

DOOR CONNY18 3 JUL. 2019 OM 15:25
WINKELS & WEBSHOPS

Ook slechte afhandeling klacht bij Fonteyn?

Op de eigen site alleen maar lovende woorden en een 10 voor de service bij het plaatsen van een bestelling. Maar helaas hierna is de service ver te zoeken. Er wordt niet tijdig bezorgd, er wordt een gedeelte bezorgd. Er wordt niet teruggebeld. Wat moet je als klant zoveel moeite doen om iemand aan de lijn te krijgen en dat afspraken worden nagekomen.