je
door jelmersmink Aug 8, 2016 om 11:42
Vrije tijd & tuin

Toemen

na een drone te hebben gekocht bij toemen in de winkel is er een onderdeel kapot gegaan waarop ik de winkel had gebeld aangezien er nog garantie op zat. er werd mij vertelt dat ik terug moest komen met de drone wat meer dan 100 km rijden is maar ik toch naar de wikel.
in de winkel werd mij vertelt dat ze hem moesten opsturen ik zou mijn drone binnen 4 weken terug krijgen.
na 4 weken ik bel de winkel omdat ik nog niks had gehoord mij werd toen vertelt dat mijn drone bij de fabrikant lag en deze elk moment terug kon komen.
ik weer een week later bellen met de winkel om te horen of hij er al was dat bleek niet het geval want mijn drone stond ineens nog in de winkel en was dus nog niet opgestuurt.
op de vraag waneer hij word opgestuurt kon meneer mij geen antwoord geven en als hij dan eindelijk word opgestuurd dan duurt het nog 4 tot 8 weken.
mij werd vertelt dat ze geen contact kunnen krijgen met dji (fabrikant) en dat het daarom nog wel even kan duren waarop ik op onderzoek ben uit gegaan en ik wel heel makkelijk contact krijg met dji.
aangezien ik na lezen van vele klachten geen vertrouwen meer heb ik deze zaak zou ik graag willen weten wat mijn mogelijkheden zijn om mijn drone werkend terug tekrijgen.

1430 2 Rapporteer

da
door datzoekikop - Aug 8, 2016 om 11:56
251 Antwoorden / Vragen

Stuur ze een gelijke brief en email en claim binnen 4 weken uw gerepareerde of replacement drone aan u terug te sturen. Overigens, u klaagt nu over 100 km, maar dat was kennelijk geen bezwaar toen u het ding daar kocht. Voor grantie moet u daar toch ook zijn.

edrick3
door edrick3 - Aug 8, 2016 om 12:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Lees de info van Consuwijzer.