pl
door pluim003 Apr 25, 2010 om 18:56
Vrije tijd & tuin

Uitzending Kassa van gisteravond

Gisteravond niet in staat te kijken. Had ik hem opgenomen, wil hem kijken staat er maar een minuut op, vermoedelijk 1 of andere onverlaat (of kat) aan de afstandsbediening gezeten. Dacht ik, kijk ik hem terug op deze site in partjes, zijn alle partjes hetzelfde. Dus veel verder dan de uitvaartverzekering een een flits knorr vie komt ie niet. Weet wel dat er meer op tv was, want die stond 'gewoon' aan.
Kan de redactie nog een goede versie plaatsen? Alvast bedankt.

1608 18 Rapporteer

vladja
door vladja - Apr 25, 2010 om 19:11
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Vlak na het begin van de uitzending is de uitzending kort onderbroken geweest en toen weer verder gegaan met waar de live uitzending mee bezig was.

Daar zal het probleem wel in zitten.

Vladja

pl
door pluim003 - Apr 25, 2010 om 19:21
6 Antwoorden / 3 Vragen

Vladja, klopt, dat had ik nog meegekregen. Ik was wat te laat met het aanzetten van de hd-recorder. Dacht dat de uitzending op uitzendinggemist-site wel goed zou zijn, maar helaas...

vladja
door vladja - Apr 25, 2010 om 19:32
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Als op de site links boven op de balk TV aanklikt, kan je de hele uitzending zien, inclusief de onderbreking (eventueel een stukje doorspoelen).

Vladja

pl
door pluim003 - Apr 25, 2010 om 19:37
6 Antwoorden / 3 Vragen

Vladja, hee, dat ga ik zo ff controleren. Had het een uur geleden ook op de site geprobeerd, maar het tijdbalkje gaf steeds maar aan tot 8 minuut zoveel.

erik008
door erik008 - Apr 25, 2010 om 19:58
1401 Antwoorden / 25 Vragen

Als ik uitzending gemist aanklik op de kassa site om de uitzending te herhalen gaat er ook wat mis. na de belbus komt er ineens iets anders.

vladja
door vladja - Apr 25, 2010 om 20:21
8293 Antwoorden / 27 Vragen

erik,

Dat klopt. Er is iets misgegaan, Kwam een promo voor het volgende programma tussendoor en daarna weer de start van Kassa. Even daarna wordt de verbinding met de live uitzending hersteld. Even doorspoelen.

Vladja

pl
door pluim003 - Apr 25, 2010 om 20:28
6 Antwoorden / 3 Vragen

Hmm... nog ff getest maar als ik hele uitzending aanklik gaat het balkje maar tot 8:45 en dan houdt het ook op. De rest is vooralsnog niet zichtbaar.

edrick3
door edrick3 - Apr 25, 2010 om 21:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@vladja & pluim003,

Klopt (niet). Zowel via de tv-link van kassa als via Uitzending gemist krijg je slechts ca. 8 min. te zien.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Apr 25, 2010 om 21:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen

PS,

Via de contactknop hieronder zou ik dit even bij de redactie melden.

pl
door pluim003 - Apr 25, 2010 om 21:55
6 Antwoorden / 3 Vragen

En dat laatste maar even gedaan.

we
door wesjesr - Apr 25, 2010 om 22:18
15 Antwoorden / 5 Vragen

Ben benieuwd of het nog te repareren is. Maar bij mij loopt het toch echt maar tot 8:45.

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Apr 26, 2010 om 00:54
3809 Antwoorden / 46 Vragen

@@@:

Deze uitzending heb ik ook gemist en diverse links heb ik geprobeerd doch alleen 8'48" te "zien".

Gewoon even afwachten tot er weer echt gewerkt wordt bij de Vara. Maandag dus. Dan zal het wel helemaal via uitzending gemist en/of via de Kassa site te zien zijn.

De manier van Vladja:"Als op de site links boven op de balk TV aanklikt, kan je de hele uitzending zien,..." begrijp ik niet. Doch dat kan aan mij liggen....

Hardware ERror MAN.

edrick3
door edrick3 - Apr 26, 2010 om 11:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@hrdwerrorman,

......De manier van Vladja:"Als op de site links boven op de balk TV aanklikt, kan je de hele uitzending zien,..." begrijp ik niet. Doch dat kan aan mij liggen.........

Deze pagina naar boven scrollen. Onder KASSA staan een aantal blokjes:
Home - TV - Radio - Tijdschrift - enz.
Klik op TV en je kunt de uitzending ook bekijken.

Met vr.gr

bloedkoraal
door bloedkoraal - Apr 26, 2010 om 11:47
38 Antwoorden / 1 Vragen

Herkansing vanmiddag om 14.55 op Nederland 2, herhaling van afgelopen zaterdag.

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Apr 27, 2010 om 03:17
3809 Antwoorden / 46 Vragen

@@@:

Nu wil ik eindelijk die uitzending van Kassa van zaterdagavond volledig bekijken op de manier zoals door Edrick en Vladja aangegeven en dan wordt deze in het geheel niet meer uitgezonden. Ook niet via uitzending gemist.

Heeft iemand enig idee wat daar de oorzaak van is?
Zou de uitzending ooit nog beschikbaar komen?
Zo niet, heeft iemand deze nog ergens staan en wil deze aan me zenden?

Hardware ERror MAN.

edrick3
door edrick3 - Apr 27, 2010 om 13:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@hrdwerrorman,

Hij staat er nu weer gewoon op en is helemaal te zien!
Gewoon hier bovenaan op TV klikken.
Veel kijkplezier.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Apr 27, 2010 om 13:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

PS,

Je kunt ook hier naar beneden scrollen en op het vakje (met foto) van Laatste uitzending klikken.

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Apr 27, 2010 om 13:48
3809 Antwoorden / 46 Vragen

@ Edrick:

Dat deed ik vannacht doch ik kreeg de mededeling dat de uitzending niet meer herhaald zou worden. Dus ook niet het stukje van 8'48" dat voordien nog te zien was.

Anyway, ik probeer het weer. We zullen zien....

Bedankt voor je reactie!

H.