ba
door bakke Mar 17, 2019 om 16:05
Vrije tijd & tuin
Voetballen op je 26ste nog!

Beste Lezers,

Ben een jonge man van 26, sportief en gek op voetballen.
Ik heb altijd gevoetbald, en heb dat in mijn vaderland ook gedaan. daar voetballde ik op hoog niveau en deed ik het best goed.
Ik deed het eerlijk gezegd heel goed en was altijd heel actief op het veld, ik maakte het spel rond en deed eigenlijk alles wat me werd gevraagd op het veld. Nou ben ik dus terug ik NL en wil ik graag weer voetballen, wel een beetje op een niveau dus niet te amateurisme.

Ik woon in Den Haag nu, en zoek ook een club hier, wie kent iemand of weet en club die ik dus kan benaderen die mij hier verder mee kan helpen. Aangezien je jezelf moet bewijzen ben ik daar absolute bereid in dat te doen.

Hoop op goede antwoorden, alvast bedankt iedereen!

2335 9 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 17, 2019 om 16:07
16887 Antwoorden / 202 Vragen

Is ADO een idee en er zullen er nog best meer zijn in uw omgeving?

costnix
door costnix Mar 17, 2019 om 16:21
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Erzijn nog 35 andere voetbalclub volgen Google

heremietkreeft
door heremietkreeft Mar 17, 2019 om 16:24
16887 Antwoorden / 202 Vragen

Er zullen er ongetwijfeld nog wel meer zijn . Ts zoekt m.i. een prof club of semi prof en die zijn er niet zoveel.

costnix
door costnix Mar 17, 2019 om 18:36
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Hij zal vast niet meteen in het betaalde voetbal kunnen beginnen. Hooguit bij de top amateurs.

tenormin
door tenormin Mar 17, 2019 om 18:38
16860 Antwoorden / 108 Vragen

@heremietkreeft, maar ADO speelt professioneel. Daar komt echt geen 26-jarige, niet bekende speler tussen hoor. En als F1 kan hij niet meer beginnen. haha.

Ka
door Kassagebruiker - Mar 17, 2019 om 16:07
683 Antwoorden / 5 Vragen

Google eens en stuur wat emails uit.

costnix
door costnix - Mar 17, 2019 om 16:17
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Hier vind je alle 36 voetbalclubs in Den Haag.
https://www.hollandsevelden.nl/clubs/den-haag/
Z
elf het ik geen verstand van voetbal, wel van Google

me
door mein33 - Mar 17, 2019 om 16:25
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Is dit een serieuze vraag ?

Elke voetbalclub in Nederland is voor een ieder vrij benaderbaar.
Maar meldt u om te beginnen eens bij een plaatselijke voetbalclub.
Neem vooral uw referenties mee, die u ongetwijfeld van de club waar u op hoog niveau heeft gespeeld, heeft meegekregen of waarnaar u kunt verwijzen.
Mogelijk kan die club uw spelniveau en mogelijkkheden op waarde inschatten, u als nieuw lid aannemen of van een goed advies voorzien waar u eventueel (nog) wel terecht kunt.

lo
door lovewinnie - Mar 17, 2019 om 16:27
1212 Antwoorden / 1 Vragen

Je komt daar volgens mijn alleen door gescout te worden. Dit gebeurd meestal bij een amateurclub .  Daarna loop je een soort van stage en kun je hogerop komen.

Jongen die ik ken is gescout bij amateur voetbal door psv. Gewoon basic voetbal club om de hoek.  Hij is overgegaan naar psv en zal straks met wat geluk doorstromen naar jongeren team van psv (is nu pas 16)  en wordt het betaald voetbal  .hij volgt nu jeugdopleiding bij psv zelf. geloof niet dat je daar zomaar ff aan kunt kloppen en  jezelf kunt aanbieden  Probeer wat clubs te bellen of ga er langs

ri
door ricardinho62 - Mar 17, 2019 om 16:36
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Bakke,
Leuk dat je weer wil voetballen.
ik zou je willen uitnodigen om dinsdag aanstaande eens te komen naar vvHaagseHout.
En neem je voetbalschoenen (+Scheendekkers) mee, kan je gelijk even meedoen voor het gevoel.
Makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer.
Tram stopt voor deur.

Adres complex
v.v. Haagse Hout,
Vlamenburg 38,
2591 AS Den Haag,

Met vriendelijke groet,
Richard van Dijk

costnix
door costnix Mar 17, 2019 om 16:39
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Dat is nou eens echte hulp!

me
door mein33 Mar 17, 2019 om 17:30
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Mooi en vriendelijk aanbod welke @Bakke bijna niet kan afslaan !!

tenormin
door tenormin Mar 17, 2019 om 17:48
16860 Antwoorden / 108 Vragen

Geweldig aanbod, heel leuk. @bakke, kom op, schiet hem in het doel! ;-))

costnix
door costnix Mar 17, 2019 om 18:43
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Het certificaat van de webstek van VV Haagse Hout is verlopen.
Ze spelen in de zaterdagcompetitie in klasse 4C
Ik vermoed, dat @bakke hogere ambities heeft.

ba
door bakke Mar 18, 2019 om 09:11
Antwoorden / 1 Vragen

Beste,

Erg bedankt voor de uitnodiging! ik ga vandaag even contact met jullie opnemen.

M.V.G.

costnix
door costnix Mar 18, 2019 om 15:54
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Zet hem op Bakke. succes met het voetballen.

tenormin
door tenormin - Mar 17, 2019 om 17:17
16860 Antwoorden / 108 Vragen

Ken alleen HBS en Quick persoonlijk. Zijn wel amateurs die een leuk potje voetbal spelen. Maar ook dat de derde innings ;-) erg belangrijk zijn.
Maar leuk dat je al een uitnodiging hebt van @ricardin. Zeker contact opnemen. In de hoogste regionen kom je natuurlijk niet meer, maar dat begrijp je zelf ook wel. Veel sportief succes hoor.

ne
door neodutchio - Mar 17, 2019 om 17:59
5173 Antwoorden / 12 Vragen

Om 16:05u een vraag stellen door een nieuw forumlid dat om 16:36u beantwoord wordt door wederom een nieuw forumlid die toevallig ook nog eens in het vakgebied zit van TS. Ben ik te sceptisch als ik dat erg toevallig vind?

sjjoppy
door sjjoppy Mar 17, 2019 om 18:08
7226 Antwoorden / 3 Vragen

De vraag is door een forumlid die hier al langer is beantwoord.
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/profiel/toon_profiel/ricardinho62

tijger1
door tijger1 Mar 18, 2019 om 10:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja, en die sinds registratie in 2008 nog nooit een reactie heeft geplaatst

ba
door bakke Mar 18, 2019 om 15:41
Antwoorden / 1 Vragen

Wat maakt het nou uit sinds wanneer iemand lid word? Grappenmaker dat je bent! Haha!

ne
door neodutchio Mar 18, 2019 om 21:48
5173 Antwoorden / 12 Vragen

Mij maakt het niet uit wanneer iemand lid wordt. Maar het is op zich vreemd te noemen wat hier gebeurd.

Topantwoord

aurora1
door aurora1 - Mar 17, 2019 om 20:33
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Een “jongeman” van 26? Bestaan die van die leeftijd?
Op hoog niveau voetballen en niemand kent u en geen contacten in voetballersland, geen clubs kennen?
Een dergelijk verhaal, “net terug in Nederland”  op een consumentenforum plaatsen?
Ik geloof niets van het hele verhaal. Weekendtrol.