he
door heijden47 Sep 18, 2013 om 17:33
Vrije tijd & tuin

Voetbalwarenhuis.com

Ik bestelde op 12 augustus 2013 een voetbaltenue van Chelsea voor mijn kleinzoonen betaalde vooruit € 59,96. Na veertien dagen informeerde ik waar het tenue bleef omdat mijn kleinzoon jarig was. De order veranderde in 'reserved' zonder dat ik uitleg kreeg wat dit inhield. En toen bleef het stil.........Na 4 weken informeerde ik waar mijn bestelling bleef. Ik kreeg toen een mail (in slecht Nederlands) dat het tenue allang verstuurd was, en in een mail direct daarop volgend dat'effe bij TNT geinformeerd zou worden naar de trace code' (ik citeer). Volgens mij verstuurt deze webwinkel via PostNL, en mijn order vermeldt ook helemaal niets van versturen. Ik heb daarop mijn geld teruggevraagd (volgens hun leveringsvoorwaarden moeten ze binnen 30 dagen leveren en anders het geld retourneren). Ik heb ze daarvoor 5 dagen de tijd gegeven, maar niets gehoord of ontvangen. Heeft iemand anders recent soortgelijke ervaringen?

1566 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Sep 18, 2013 om 19:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Op klacht.nl staan de nodige klachten over die club, maar volgens die site is het oplos percentage hoog. Maar ik weet niet wat daarvan waar is.

Dus vermeld uw klacht eens daar, wellicht helpt het.

Op Google is nog wel meer over hen te lezen.

ramon121
door ramon121 - Sep 23, 2013 om 10:38
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

veel succes ik hoop dat je je geld terug krijgt.
Ik zou zeggen mail/bel iedere dag !
mensen die veel bellen en mailen zijn irritant en dat vinden ze vast niet leuk.
De kans dat ze dan over de brug komen is sneller

he
door heijden47 - Sep 27, 2013 om 14:48
9 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik zal nog even het vervolg melden: mailtjes werden nauwelijks beantwoord. Soms kreeg ik wel antwoord maar dan was het in heel slecht Nederlands, en de inhoud was ver bezijden de waarheid. Afgelopen dinsdag was ik het zat en heb ik aangifte van internetoplichting gedaan. Prompt kwam mevrouw in actie door mij te melden dat ze geen oplichter was, en altijd netjes zaken deed! Het pakje zou donderdag in de bus liggen. En ja hoor, het was er. Maar wel de verkeerde maat. Dus retour gestuurd, met erbij een brief waarin ik mijn geld terugeis op basis van haar eigen leveringsvoorwaarden (binnen 30 dagen niet geleverd -> geld retour). Op voorstel van de politie heb ik eraan toegevoegd, dat ik de aangifte intrek wanneer ik binnen 5 dagen mijn geld terug heb. Ben benieuwd!

tijger1
door tijger1 - Sep 27, 2013 om 15:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Om het geld terug te storten hebben ze ook weer dertig dagen de tijd.

he
door heijden47 - Sep 27, 2013 om 15:15
9 Antwoorden / 2 Vragen
0

In dit geval niet: als niet binnen 5 dagen het geld is teruggestort, is mijn aangifte wegens internetoplichting definitief en gaat de politie verbaal opmaken.
Overigens heb ik ook de ING bank en de Kamer van Koophandel ingelicht over de handelwijze van deze mevrouw.

tijger1
door tijger1 - Sep 27, 2013 om 15:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

U hebt de spullen ontvangen en omdat ze niet goed waren teruggestuurd. Nu hebben zij weer maximum 30 dagen de tijd om het geld terug te storten. Dat staat in de wet.

Er is nu helemaal geen grond meer voor een proces-verbaal.

ja
door jafejuji1972 - Sep 27, 2013 om 20:37
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo zit ook op een bestelling te wachten van voetbalwarenhuis.com als ik alle recensies lees heb ik er spijt van graag blijf ik op de hoogte, en hoe dit aan te pakken want inderdaad er word niet gereageerd op mails en tellefonisch contact is niet mogelijk omdat het netwerk niet in gebruik is,
voel mij aardig beetgenomen wie heeft een tip

he
door heijden47 - Sep 27, 2013 om 21:53
9 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik kan alleen maar mijn ervaringen delen: blijf mailen waar uw bestelling blijft (zeker eenmaal per week). Lees de algemene voorwaarden erop na: binnen 30 dagen leveren, anders geld retour. En wordt er niet geantwoord, dan aangifte doen van internetoplichting (kan via internet). Want deze mevrouw houdt de klanten gewoon aan het lijntje, geeft - als ze terug mailt - antwoorden die niet kloppen. Deze handelwijze blijkt ze overigens al sinds 2010 te gebruiken.

ja
door jafejuji1972 - Sep 28, 2013 om 09:50
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

dank je voor je reactie, graag blijf ik van jullie ervaringen op de hoogte, wie weet....

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kl
kl.beens - May 2, 2024 om 11:57
Winkels & webshops

Hoe kan ik On that ass bereiken?

Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer

Ni
Niet-op-vakantie - May 2, 2024 om 11:05
Vakantie & reizen

Mag corendon dit zomaar doen?

Goedemiddag,

Op 30 april boekten wij een last minute bij Corendon. We kozen een rondreis Spanje, last minute, met vertrekdatum 11 mei. Op 10 en 11 mei was de prijs van deze reis goedkoper: 446 euro pp maar vlucht vanaf Eindhoven. Geen vreemde prijs voor een last minute met 3* hotel (Logies) over 10 dagen, dachten wij. Met de koffers en alle andere extra kosten erbij kwamen we op een bed ... Lees meer

p.
p.j.de leur - Apr 29, 2024 om 16:31
Voeding & gezondheid

Krimpflatie

Hr.- mevr. Hoogvliet Wij doen altijd onze boodschappen Bij Hoogvliet in Houten wat mij al een tijd opviel dat de eieren kleiner werden krimpflatie, ik koop altijd de L  qua grootte zitten ze tussen de M en de S geen verschil ik heb ze thuis nagewogen als ik in de winkel ga kijken in de dozen L zie ik qua grootte ook geen verschil. [edit-red.]   Eieren zijn verkrijgbaar in vier gewichtsklassen ... Lees meer