el
door elmas53 Feb 16, 2013 om 11:38
Vrije tijd & tuin

Vrienden van Amstel

In februari 2012 heb ik kaarten besteld en betaald voor bovenstaand concert. Dit jaar kreeg ik bericht dat de plaatsen niet beschikbaar zijn en door juridische verwikkelingen kan Dutch Entertainment Services op dit moment het geld niet terugbetalen, maar wellicht over een half jaar. Dat moet ik dan maar afwachten of ze dann wel kunnen betalen. Kan dit zomaar? Het bedrag voor 2 kaarten was € 157,-. Ik wacht uw reactie af.

466 5 Rapporteer

jo
door jorisw - Feb 16, 2013 om 12:25
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Dutch Entertainment Service is 1 van de louche kaartverkopers in Nederland. Reken er maar op dat je geld weg is, mocht het toch nog terugkomen dan heb je een voordeeltje....

Overigens heb je veel te veel betaald voor die tickets. De normale prijzen liggen tussen de 39,50 en 67,50.

aurora1
door aurora1 - Feb 16, 2013 om 12:34
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag elma53,

Het betreft een bedrijf dat tickets doorverkoopt. Lees even KLIK HIER en KLIK HIER. Door bij een doorverkoop adres te kopen heb je risico genomen dat de tickets niet geleverd worden, ongeldig verklaard worden, geen restitutie etc.

vr.gr.

ro
door ronnie w - Feb 24, 2013 om 20:36
3 Antwoorden / 0 Vragen

Als je iets aanbied en je betaald ervoor, moet je er iets voor terug krijgen lijkt mij.

diumenge
door diumenge - Feb 24, 2013 om 20:38
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=ronnie w schreef op zondag 24 feb 2013, 20:36]Als je iets aanbied en je betaald ervoor, moet je er iets voor terug krijgen lijkt mij.Dat klopt. Koop je je kaarten echter bij een louche kaartverkoper, dan wordt het moeilijk je recht te halen als je niet krijgt waarvoor je betaald hebt.

ixjeer1300
door ixjeer1300 - Feb 26, 2013 om 19:19
132 Antwoorden / 1 Vragen

Naar dit geld kun je fluiten. Het is een bedenkelijke club.