jet54
door jet54 Nov 17, 2009 om 12:28
Vrije tijd & tuin

Wat is de muziek bij de McDonalds TV spot?

Goede morgen, ik zoek me een ongeluk naar de componist en de titel van het klassieke stuk dat bij de nieuwe McDonalds TV spot wordt gespeeld door 3 violistes. 't Is een heel bekend stuk maar kan d'r niet opkomen. Heb ook al op Youtube en Google gezocht. Wie helpt me?
Vriendelijke groet,
Mariette

2461 5 Rapporteer

knoop4x9
door knoop4x9 - Nov 17, 2009 om 14:56
533 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo jet, bekende klassiekers ken ik wel maar kan ik die reklame vinden? ik kijk nooit geen reklame, je kan ook is naar bol.com en dan klassiek aanklikken dan kun je ook fragmenten beluisteren.

Mvrgrt Nico

edrick3
door edrick3 - Nov 17, 2009 om 15:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo jet54,
Weet niet welke reclamespot je bedoelt, maar ik zou even met McDonalds bellen of ze een mail sturen:
ContactMcDonalds
Suc6

jet54
door jet54 - Nov 17, 2009 om 19:50
23 Antwoorden / 9 Vragen

@Knoop en Edrick, allereerst dank voor jullie reactie! En zoekt en gij zult vinden klopt ook inderdaad....op youtube allerlei opgezocht en via omwegen gekomen waar ik wezen wou.
Het is de Hungarian Dance nr 5 van Brahms! Haha en dat bij een Chicken Sandwich Sensation......ik zie het verband niet, maar goed, k ben dr uit.
Ben benieuwd of "de Mac" ook nog reageert, die had ik nl ook al gemaild.
Nogmaals dank en wie weet kan ik ook nog eens iets voor iemand betekenen....op dit forum dan wel te verstaan!
Groetjes van Mariette

knoop4x9
door knoop4x9 - Nov 18, 2009 om 17:00
533 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo jet,leuk voor je dat je hem gevonden heb,ik ga wel kijken bij bol.com welke melodie het is.
In ieder geval bedankt voor je tegenbericht

met vriendelijke groet Nico

christin
door christin - Dec 30, 2009 om 00:27
105 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo Jet54,
Ik zie dat je al antwoord hebt gekregen op je vraag. De reclame kwam net voorbij en wou je net mailen dat het een Hongaarse dans is van Brahms. Maar je weet het al gelukkig. Ik speel het wel eens op de piano namelijk.
groetjes Christin