Webprintbestelling
Ik heb 31 augustus via webprint.nl een fotoboek besteld wat als gastenboek zou gaan dienen in ons vakantiehuis. De levertijd zou 5 werkdagen zijn. Na 14 dagen hadden we nog niks gehoord en gingen zonder fotoboek op vakantie. Na de vakantie een mailtje gestuurd, het was toen inmiddels eind september, waar het boek bleef.
Als kort antwoord kreeg ik terug dat ze een achterstand hadden en dat ik het voortgangsproces op de website kon volgen. Het is inmiddels 5 november en heb na ruim 2 maanden nog geen fotoboek. Maar krijg wel telkens mailtjes met allerlei aanbiedingen van hun. Wie weet hoe ik hun telefonisch kan bereiken of heeft het zelfde meegemaakt?
Het is wel een beetje vreemd dat er op de website geen telefoonnummer of postadres staat. Normaal gesproken kun je beter niet met een winkel die geen telefoonnummer of postadres hebben zaken doen.
Op diverse websites en forums staan echter wel tevreden reacties over dit bedrijf.
Op de site van de kamer van koophandel (www.kvk.nl) zijn de volgende gegevens over webprint.nl te vinden:
Naam: | Webprint B.V. |
Vestigingsadres: | Koninksweg 2 |
Vestigingsplaats: | 7597LW Saasveld |
Internetadres: | http://www.webprint.nl |
KvK-nummer: | 06029645 0000 |
Soort inschrijving: | Hoofdvestiging |
Deze dan maar?
Webprint B.V.
NEDERLAND
074-3496666
074-2919967
e:
Email Webprint B.V.
m.vr.gr. Freya
De vorige twee experts hebben reeds het adres achterhaald via de KvK, daar het niet via enig internettelefoongids Webprint BV is te achterhalen.
Wat mij ook bevreemdt, is dat Webprint geen algemene (leverings)voorwaarden hanteert, althans niet op de hun website, noch hun adres met enig telefoonnummer, faxnummer, btw-nummer, e-mail contact vermeldt.
Als een bedrijf niks te verbergen heeft? Waarom dan hun contactgegevens niet vermelden?! Nu komt het mij zeer - hoe betrouwbaar ook de reacties ook zijn - onbetrouwbaar over.
Aangezien de algemene (leverings)voorwaarden niet mij, noch u, bekend zijn, lijkt mij dat u 'onverschuldigd' uw opdracht kunt annuleren, daar een redelijke termijn - vijf dagen levertijd - is overschreden. Webprint houdt zich niet aan de afspraak met u! Voor u de maat vol, u annuleert de order daar Webprint 'wanprestatie' levert jegens u!
U hebt toch geen automatische incasso-opdracht gegeven aan Webprint BV? Zo ja, deze gelijk met de annulering intrekken!
Ik heb exact hetzelfde probleem. Eém album zou al 6 weken geleden ontvangen moeten zijn en eentje 4,5. Deze laatste heb ik reeds ontvangen maar is helemaal verkeerd gedrukt, de teksten en foto's vallen weg. Ze beloven een nieuwe op te sturen, maar eerst zien dan geloven.
Het eerste album dacht ik net te ontvangen... Ik maakte het pakket open en tot mijn schrik zit er het FOTOALBUM VAN IEMAND ANDERS!!!!! Zo ga je toch niet met de privacy van klanten om. Maar dit betekend ook dat iemand anders mijn album heeft ontvangen. DIT KAN ECHT NIET!!!!! Ik vind het heel erg en hoop niet dat er andere mensen zijn die dit ook overkomen.
Er zijn betere printsites...ff googlen en je komt uit bij o.a. albumprinter.com - tictacphoto.com en als je echt kwaliteit wilt (wel duur, maar mooi) photogo.nl allemaal met AV (algemene voorwaarden) en what about the Hema??? die hebben toch ook een goedkope printservice voor albums???
Kijk eens op : http://www.pixum.nl/fotoboek.html
<a href="http://www.gfotoboek.html/" title="Pixum fotoboek"><b>Pixum fotoboeken</b> </a>
Pixum is de meest onbetrouwbare online fotoservice die ik tot nu toe ben tegen gekomen. Ben jarenlang Snapfish gebruiker geweest en met volle tevredenheid. Nu Snapfish er mee ophoudt neemt Pixum het over en probeert de klanten van Snapfish over te nemen. Het volgende is mij gebeurd afgelopen 2 weken.
2 Weken geleden kreeg ik als oud Snapfish (online fotoservice) een mail dat Pixum het gaat overnemen. Deze online fotoservice werkt vanuit Duitsland. Ik kreeg een mail met daarin de aanbieding van een gratis 30 cm fotoposter. Dit was de tekst: Fotoposter cadeau. Test de kwaliteit van Pixum en ontvang een gratis hoogglans fotoposter van 30cm. Jouw kortingscode*: RRRd4-xc8he-rdak9. Ik dacht van laat me dit eens proberen en ben via de link in de mail op de website van Pixum terecht gekomen. Dit is de link daar naartoe: http://www.pixum.nl/product/520.html p_ref=af_snapfish_landingpage_nl&utm_source=snapfish&utm_medium=af&utm_campaign=gratisposter_mail_20131025
Ik een foto geüpload en de kortingscode ingevuld. Dit verliep allemaal prima. Ik kon alleen via ideal, master of creditkaart betalen. PayPal was helaas niet mogelijk. Het bedrag aan korting werd van de rekening afgetrokken en ik moest alleen verzendkosten betalen. Een dag later kreeg ik een bevestiging dat de bestelling binnen was en dat deze verwerkt zou worden. Daarbij stond echter dat ik een foto van 11 cm met een brede witte rand besteld had en dat ik deze geleverd zou krijgen. Ik heb toen meteen een mail gestuurd naar Pixum met het verzoek dit te corrigeren omdat ik geen foto van 11 cm maar een poster van 30 cm besteld en betaald had via hun eigen kortingscode nog wel. Vandaag kreeg ik een mail dat de foto verzonden was. Helaas de foute foto van 11 cm met witte rand. Kreeg later ook nog een mail als antwoord op mijn mail om hun fout te corrigeren, dat ze dit niet konden terugdraaien. Ik moest het hier maar mee doen.
Ik heb jarenlang gebruik gemaakt van Snapfish en dat met grote tevredenheid. Dit was mijn eerste bestelling bij Pixum en ik wordt meteen op deze manier bedondert. Want ik heb er geen andere woorden voor. Maar dit is meteen mijn laatste bestelling geweest. Pixum is uiterst onbetrouwbaar en doet niet wat het beloofd. Kan dus alleen maar aanraden geen gebruik te maken van de zeer slechte online fotoservice Pixum. Gebruik liever een andere.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag een werkgever jou laten betalen voor het tekort aan contract uren
Onze zoon heeft onlangs voor een groot en bekende dierenwinkel keten in Ede gewerkt, hij is daar min of meer 1,5 maand aan het lijntje gehouden met de belofte op een hoger salaris maar uiteindelijk toch weer ingetrokken is, en daarna is weg gepest door zijn leidinggevende, (schelden en speciaal dieet eten weggooien (glutenvrij)), zijn leidinggevende heeft hem steeds eerder laten vertreken en heeft ... Lees meer
Filmbox bij kpn
Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald
Lees meer
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Populair in Vrije tijd & Tuin
Buurvrouw heeft heg verwijderd
buurvrouw heeft de heg verwijderd die op haar grond stond en nu is alle privacy weg. mag dit zomaar? en is ze verplicht om er een nieuwe schutting of iets neer te zetten. tis gewoon een giga doorkijk tuin. geen privacy niks meer (edit, foto verwijderd - redactie) Lees meer
Woningbouw haalt beschutting weg
Wij wonen nu 9 jaar in onze huurwoning, en achter ons huis zit nog een stukje grond wat eigenlijk bij ons huis hoorde, maar de vorige bewoners hadden dit aan de buren gegeven omdat deze er niks mee deden.... Dit hebben wij jaren geleden terug proberen te krijgen maar op een of andere manier mochten de buren dit houden omdat ze dit al 5 jaar hadden.
Nu zijn de buren verhuist en hebben dit st
...
Lees meer
kattenverjagers, werkt dat?
Ik houd van katten, maar niet in mijn tuin.
Op zoek naar een 'kattenverjager' kom ik taaloze apparaten tegen, die allemaal werken met geluidssignalen. Op batterij, zonne-energie en het stroomnet. Goedkoop zijn ze niet!
Wie heeft hier ervaring mee? Werkt het echt en welke zijn de moeite van aanschaffen waard?
Lees meer