mooimeisje_25395
door mooimeisje_25395 May 6, 2024 om 15:03
Winkels & webshops

2 stoelen niet goed winkel doet niets wat kan ik nog doen

6 stoelen gekocht bij 2 is de vulling gezakt zouden omgeruild worden maar wordt niet gedaan
na veel gepraat konden we 6 nieuwe uitzoeken alles op papier gezet
nu blijkt dat dat ook niet gedaan wordt
wat kunnen we doen reageren doen ze niet aangetekende brief gedaan
maar geen antwoord

2098 8 Rapporteer
mahadma
door mahadma - May 6, 2024 om 15:05
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Juridische maatregelen, rechts bijstand verzekering?

tenormin
door tenormin - May 6, 2024 om 15:41
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Mogen wij weten bij welke winkel u besteld heeft?

mooimeisje_25395
door mooimeisje_25395 May 6, 2024 om 15:51
31 Antwoorden / 1 Vragen

Leegverkoop Oosterhout
heeft ook zaak in Putten en in Geleen

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - May 6, 2024 om 18:00
2096 Antwoorden / Vragen

Je kunt er een zaak van maken maar je moet wel bij jezelf te rade gaan of dat loont. Begin met een schatting van de schade, zijn ze aangesloten bij een geschillencommissie want anders moet je sowieso naar de kantonrechter?

sjjoppy
door sjjoppy - May 6, 2024 om 18:11
7211 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien nog eens contact opnemen en hopen dat de juiste persoon uw bericht leest.

https://www.leegverkoopoosterhout.nl/contact

tenormin
door tenormin - May 6, 2024 om 18:35
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Wat heeft u doen besluiten om juist bij Leegverkoop Oosterhout tebestellen? Omdat ze overbodige, overtollige meubels opkopen en voordelig(?) te koop aanbieden.Ik zie op de sites dat er weinig kans is om in contact te komen met hen, alleen een invulformulier. Op Trustpilot worden ze bijna de hemel ingedreven, p 1 na. Of dit eerlijke reviews zijn: geen idee.

marita5
door marita5 May 6, 2024 om 18:42
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Kvk nr staat wel degelijk benedenaan de site , u heeft uw antwoord aangepast . Revieuws op trustpilot zie ik niet .

ti
door tilpend May 6, 2024 om 18:43
134 Antwoorden / 0 Vragen

En een telefoonnummer, e-mailadres en mogelijkheid om te chatten.

Maar goed, als ze niet reageren op een aangetekende brief zal het weinig zin hebben om op die manier contact met ze op te nemen.

tenormin
door tenormin May 6, 2024 om 18:47
16849 Antwoorden / 108 Vragen

@marita5, mag een fout toch herstellen? Zag later wel KvK, weggehaald, dus wat is mijn fout?

marita5
door marita5 May 6, 2024 om 18:52
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Mijn antwoord heeft zicht gekruist met uw antwoord . Ik reageerde , in de tussentijd heeft u uw antwoord aangepast , kon ik niet zien . Nogmaals waar staat de revieuw op Trustpilot? ? zie ik niet .

tenormin
door tenormin May 6, 2024 om 19:23
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Tja, heb je mij weer. Ik kan niet linken, zoals je weet, en zal dat zeker in de toekomst niet verbeteren. Ik zie op Trustpilot alles goed, behalve 1. Tik gewoon "klachten Leegverkoop Oosterhout in" en kreeg goede recenties te zien.

marita5
door marita5 May 6, 2024 om 19:38
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Met de beste wil van de wereld zie ik dit niet , alleen revieuws Woonsquare Oosterhout, maar dit is leegverkoop Oosterhout niet . Acties van leegverkoop Oosterhout zijn alleen te zien op FB . Onze winkel koopt doorlopend partijen faillissement meubelen op. Deze partijen worden met spoed heel goedkoop verkocht.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende May 6, 2024 om 19:59
2096 Antwoorden / Vragen

Dus eigenlijk dump partijen voor weinig?

tenormin
door tenormin May 6, 2024 om 20:06
16849 Antwoorden / 108 Vragen

@marita5, je zal wel gelijk hebben hoor. Las geen Woonsquare, maar Leegverkoop enz. @hen de zevende, inderdaad dumppartijen voor weinig geld. Dit soort "bestellingen" bij zo'n bedrijf begrijpik ooit immer.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende May 7, 2024 om 00:54
2096 Antwoorden / Vragen

Wat is er niet te begrijpen, veel voor weinig? Oeffend een onweerstaanbare aantrekkingskracht uit.

Mabelle
door Mabelle - May 6, 2024 om 21:12
455 Antwoorden / 1 Vragen

Wat bedoel je met 'na veel gepraat'? Ben je in de winkel geweest? Gebeld?

Heb je ook de chatfunctie (overdag) geprobeerd?

mooimeisje_25395
door mooimeisje_25395 - May 6, 2024 om 21:49
31 Antwoorden / 1 Vragen

Heb alles door gestuurd foto s brieven ben wel 1 x gebeld door haar maar was niet mee te praten kwam er niet tussen dus alles via wattsapp gestuurd + aangetekende brief gedaan die is in ontvangst genomen wat kan je nog meer

Ja
door JanvanAlles May 7, 2024 om 14:28
333 Antwoorden / 1 Vragen

Wat je nog meer kunt?  Opletten waar je je meuk koopt en de boel eerst checken. Goedkoop is zo goed als altijd duurkoop, zeker bij zo'n soort
toko.