Agradi leverd vies en kapot artikel
wat moet ik doen????
die thuiswinkel org doet ook niets, ja bemiddelen maar agradi wil niets doen.
mijn artikel zat onder de haren , stiksels zaten los e.d.
agradi meldt steeds weer iets anders, maar wil m niet teruggenem.
ik moet nu 10 euro betalen om n weer terug te krijgen en anders wordt ie vernietigd
U hebt waarschijnlijk een artikel gekocht bestemd voor dieren, (borstel) denk dat het moeilijk bewijsbaar is dat u het niet gebruikt hebt.
Er staat een soortgelijke klacht op klacht .nl
En nog reviews: https://www.trustedshops.nl/verkopersbeoordeling/info_XC689EE276F5B8C5F3F3AB7D50800D448.html
https://www.klacht.nl/agradi/klacht/kapot-en-vies-artikel/
@sjoppie , een borstel met een stiksel ?
ja klopt idd. heel lastig is dit, maar had wel foto s gemaakt toen ik hem terugstuurde en hij was schoongemaakt door mij, dus schoon verstuurd. kapotte stiksels kunnen niet door n paard komen dan komen er eerder gaten in. die stiksels willen zij ook niet laten maken terwijl er toc ook zoiets als n garantie op n artikel bestaat. dacht ik???
U heeft geen borstel gekocht , maar een paardendeken . https://www.klacht.nl/agradi/klacht/agradi-wil-garantie-niet-naleven-van-product/
@biancabianca, garantie vervalt in uw geval vanwege het schoonmaken.
Ik zie dat u de klacht al op Klacht.nl hebt gezet. Zo te zien zijn ze niet zo snel met oplossingen, helaas voor u.
Hallo BiancaBianca ,
Gaat het product binnen zes maanden na aankoop kapot? Of is er binnen zes maanden iets mis met het product? Dan moet de verkoper bewijzen dat dit uw schuld was .
Voor verdere informatie klik op de rode regel .
https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie
@biancabianca,
dat u de deken hebt schoongemaakt is voor het bedrijf aanleiding om het als gebruikt te kenmerken.
Waarom heb je het artikel in eerste instantie dan wel in gebruik genomen?
mijn artikel zat onder de haren , stiksels zaten los e.d.
ja klopt idd. heel lastig is dit, maar had wel foto s gemaakt toen ik hem terugstuurde en hij was schoongemaakt door mij, dus schoon verstuurd. kapotte stiksels kunnen niet door n paard komen dan komen er eerder gaten in. die stiksels willen zij ook niet laten maken terwijl er toc ook zoiets als n garantie op n artikel bestaat. dacht ik???
U heeft uw klacht ook hier geplaatst en is volgens hen opgelost. U zou het deken 5 dagen gebruikt hebben alvorens de klacht in te dienen. Tenminste als u Wanka blijkt te zijn. https://www.klacht.nl/agradi/
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder
Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer
Pakketten niet ontvangen of kwijt
Via Expresswear 2 keer pakketten kwijt. 2 kledingstukken besteld, 1 ontvangen via PostNL. Zelf achteraan moeten gaan, geen reactie meer gehad vanuit klantenservice, uiteindelijk betaald. Het andere kledingstuk vanuit ontevredenheid geretourneerd via DHL en wederom het pakket zoekgeraakt. Ik zou nu dus in totaal EUR 251 moeten betalen zonder iets te hebben ontvangen. Kan dit zomaar? Moeten zij w ... Lees meer
Hoe krijg ik mijn olijf op stam weer aan het groeien?
Boom van 15 jaar oud droeg altijd vruchte maar is verzopen in de regen van de voorbije maandne. Steeds water afgegoten maar alleen maar spinnenrag en wat groen bovenin. Vorige maand fors terug geknipt maar nu doet hij helemaal niets meer. Bij knippen bleken veel taken dood maar sommigen waren nog groen van binnen. Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer