jo
door jos van wijk Feb 23, 2017 om 13:02
Winkels & webshops
Bedrog bij Jan Linders ???

Ben nu alweer drie keer naar Jan Linders geweest voor een reclame die ze NIET !!! hebben.
Dit is NIET de eerste keer dat me dit overkomt en ik vraag me af of dit zomaar kan.
Het betreft de zure haring in een emmertje.
Ik wordt iedere keer weer met een andere smoes weggestuurd en heb nog met de manager contact gehad, maar ook die kon er niks aan doen.
Dit is toch niet meer normaal. Dit riekt naar boerenbedrog.

2357 13 Rapporteer

ph
door philip36 - Feb 23, 2017 om 13:11
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Misschien iets te vroeg, het is nog geen aswoensdag.

tenormin
door tenormin - Feb 23, 2017 om 13:16
16830 Antwoorden / 108 Vragen

Ja, ze bieden het toch aan van 20 tot 26 Februari (on-line dan): dus winkel zou het moeten hebben, zie ook niet op=op.
http://www.voordeelmuis.nl/categorie/27/haring.htm

fa
door familyman - Feb 23, 2017 om 13:20
888 Antwoorden / 1 Vragen

Folders worden maanden vooruit geplanned, 6 weken voor de datum gedrukt en verspreid op de week. In dat proces kan er zomaar "ergens" in het leveringsproces een bugje optreden.

Meestal kan je van de winkel een tegoedbon met beperkte geldigheid (1 week) krijgen als ze het de week erna wel hebben, voor de "aanbiedings prijs". De manager kan ook niet met een simpele toverspreuk uw emmertje vis toveren.

Maar ik weet dat ik fouten maak, maakt u nooit fouten?

tenormin
door tenormin Feb 23, 2017 om 13:30
16830 Antwoorden / 108 Vragen

Is niet echt in het persoonlijke te vergelijken: natuurlijk maakt iedereen fouten alleen: supermarkten zijn natuurlijk meestentijds klantgericht met hun aanbiedingen. Tenzij de hele "zee is leeggestroomd met zure haring in emmertje". ;-)

fa
door familyman Feb 23, 2017 om 13:34
888 Antwoorden / 1 Vragen

Juist, meestentijds, soms kan er wat fout gaan. Daarom krijg je soms een bon voor de week dat ze het wel hebben.

marita5
door marita5 - Feb 23, 2017 om 13:31
11514 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jos Van Wijk ,

Ben nu alweer drie keer naar Jan Linders geweest voor een reclame die ze NIET !!! hebben.

Als dit al de derde keer is , neem dan eens contact op met de klantenservice :

 Heeft u een vraag , opmerking , klacht of wens ? Dan horen wij die natuurlijk graag . U kunt ons persoonlijk bereiken op werkdagen tussen 08.30 - 17.00 via 0800 - 5265463 .

hansje klein
door hansje klein - Feb 23, 2017 om 13:47
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Niet bedrog, maar een probleem bij de logistieke afwikkeling zou ik menen ...

Sommige supermarkten geven je een tegoedbon ... Jan Linders misschien niet, maar u kunt navragen!

Cookies
door Cookies - Feb 23, 2017 om 14:00
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je kunt aangifte doen van dit boerenbedrog. Of online bestellen, wordt het wel iets duurder.;-)

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 23, 2017 om 14:03
7192 Antwoorden / 3 Vragen

In de folder van AH staat een emmer ouwehand zure haring van 900 gram voor €3.45 dus dubbele inhoud vergeleken met de link van @tenormin.
https://www.ah.nl/zoeken?rq=ouwehand+zure+haring

tenormin
door tenormin Feb 23, 2017 om 14:58
16830 Antwoorden / 108 Vragen

Bespaar sowieso @shoppie, lust die zure haring niet... ☼

sjjoppy
door sjjoppy Feb 23, 2017 om 15:29
7192 Antwoorden / 3 Vragen

Ik daarentegen vind het weer eens tijd worden, ga morgen als de wind is gaan liggen een potje halen. ;)

edrick3
door edrick3 - Feb 23, 2017 om 14:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Enorm probleem! Zou het op alle sociale media vermelden.
Boerenbedrog?
1) Bedriegerij 2) Bedrog 3) Bluf 4) Humbug 5) Oogverblinding 6) Oplichterij
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/BOERENBEDROG/1

ja
door jackyh - Feb 23, 2017 om 14:38
953 Antwoorden / 4 Vragen

Sommige aanbiedingen zijn niet in alle filialen verkrijgbaar. Voorbeeld: Bij AH in Amstelveen Rembrandthof hadden ze geen kanzai appels ondanks bonusaanbieding. Heb navraag gedaan bij het hoofdkantoor en daar bleek dat die appel bij geen enkel filiaal in Amstelveen verkrijgbaar was. Sinds er een nieuwe bedrijfsleider is hebben ze deze appels wel weer. Zal dus wel zo zijn dat een bedrijfsleider van een winkel deze wel moet aanvragen cq. bestellen.

marita5
door marita5 - Feb 23, 2017 om 15:02
11514 Antwoorden / 15 Vragen

@Jos Van Wijk ,

U kunt hier prijzen vergelijken , klik op de rode regel .

https://superscanner.nl/

gerbera
door gerbera - Feb 23, 2017 om 16:00
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Dit is toch niet meer normaal.
Het is natuurlijk "zuur" dat u voor niets naar Jan gaat, maar wat niet is kan niet gegeven worden.
Dit riekt naar boerenbedrog
Ik zou dan denken, Jan kan de boer op met zijn haring en kijk wel ergens anders.

aurora1
door aurora1 - Feb 23, 2017 om 16:44
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als ik u was (maar dat ben ik niet want ik zeur niet over zulke dingen) dan zou ik aangifte doen van dit - mogelijke - "bedrog".
Gelukkig voor u heeft u geen grotere problemen gezien u hierover zoveel tamtam maakt en u zels de moeite doet om u te registreren.
Een zure reactie van u over dit "bedrog", mij lijkt het daarom geen goed idee om al die zure haring te eten.
Woorden in hoofdletters zijn trouwens overbodig, evenals het overbodig herhalen van leestekens, lees daarvoor eens de spelregels hier.

akkerdistel
door akkerdistel Feb 23, 2017 om 16:59
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Als TS zou ook nog een fles azijn, zuurdesembrood en de volkskrant nuttigen.

akkerdistel
door akkerdistel - Feb 23, 2017 om 16:57
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Wat u hier nu doet is nogal strafbaar, hopelijk stapt JL dan ook naar de rechter.

Lees eens de kleine lettertjes aan de achterkant van de folder, daar staat exact wat u in dit soort gevallen mag doen. Snap heel goed dat de manager (mocht uw verhaal waar zijn) u daar niet op wijst..