Bestelling betaald,niet leverbaar nu al 10 dagen op mijn geld aan het wachten
Ik heb een bestelling gedaan bij vidaxl, meteen na de betaling was de bestelling nergens te vinden. Nu wacht ik al 10 dagen op mijn geld. Elke keer komen er weer werkdagen bij. Al snel bleek dat het product niet leverbaar. Je kan ze telefonisch niet bereiken en je kan alleen vragen stellen door een chat maar die kunnen verder niks doen dan melding maken. Maar hoe krijg ik nu mijn 135 euro terug?
Wat klachten:
https://nl.trustpilot.com/review/vidaxl.nl
Had ze gezien, niet best.
Hallo Wendyvanzeb
VidaXL : Tel nr : 088 - 1232400 .
VidaXl.nl heeft 14 dagen de tijd om uw geld terug te storten , gebeurd dit niet stuur dan deze voorbeeldbrief , moet u iets aanpassen , klik op de rode regels .
https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/kan-ik-van-de-overeenkomst-af/voorbeeldbrief-herinnering-aan-terugbetalen-producten-na-gebruikmaken-van-bedenktijd .
Bied dit geen oplossing , kunt u een klacht indienen bij Thuiswinkel.org , VidaXL is hierbij aangesloten .
https://www.thuiswinkel.org/leden/vidaxl.nl/certificaat
https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen
Hebben ze ook zo lang als er dus blijkbaar helemaal geen bestelling bij hun genoteerd staat. Want heb niks geanuleerd, niks retour gedaan. Bedankt voor de info ga morgen maar even bellen.
De verkoper moet onverwijld doch uiterlijk binnen 14 dagen terugbetalen vanaf het moment dat u een beroep heeft gedaan op uw herroepingsrecht.
Ze hebben 14 dagen de tijd om uw geld terug te betalen.
Wij hebben de afgelopen jaren vele tientallen bestellingen gedaan bij VidaXL. Een keer of 4 heb ik het artikel weer op laten halen. Heb altijd mijn geld terug gehad. 3 keer binnen een week de andere keer duurde het iets langer dan 14 dagen. Toen ik na 10 dagen melding maakte dat ik mijn geld nog niet had, bleek dat er een fout gemaakt was en zouden ze meteen in orde maken dat ik mijn geld terug kreeg. Dat was ook zo, was binnen 1 week binnen. Tot mijn verrassing zat er in mijn mailbox ook een excuus mail met een voucher van €20 als goedmakertje.
Ik denk dat als u gewoon via uw account pagina ( klikken op het bestelde product, dan klikken op "meld probleem") .een berichtje gaat sturen u binnen een paar dagen bericht heeft en dan zullen ze het bedrag snel terugbetalen vermoed ik.
Ze zijn niet alleen per chat te bereiken! IVM de Corona crisis werken hun medewerkers vanuit huis zodoende kan het allemaal iets langer duren als normaal. Daardoor zijn ze ook niet telefonisch bereikbaar. Ze zijn bereikbaar via uw accountpagina,op de manier die ik hierboven vermelde, ook enkele uren per dag via de chat en via email contact. Dat staat er op de website te lezen.
Misschien moet u gewoon een beetje meer geduld hebben!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend
Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma ... Lees meer
Hoe kan ik On that ass bereiken?
Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer
NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen.
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer