Ko
door Kootenton Feb 24, 2020 om 13:59
Winkels & webshops

Bestelling nooit ontvangen, contact onmogelijk

Ik heb op 29-12-2019 een bestelling gedaan en betaald bij Trendx, maar tot heden niets ontvangen. Wel via email contact met verhaal dat door foutje bestelling was misgegaan,  extra tijd gegeven masr nu 24-02-2020 nog niets ontvangen of gehoord, verder contact blikt onmogelijk en als je email stuurt krijg je automatisch berichtje terug. Reviews via  webwinkel-keur zijn ook allemaal slecht behalve 1 maar die is van de eigenaar zelf. Dit is weer een voorbeeld van keiharde oplichting via het web, en heeft wel een keurmerk dus dat is ook al nep, waar moet je als consument nog op vertrouwen.

6628 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

redfloor
door redfloor - Feb 24, 2020 om 14:38
166 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ik neem aan dat je eerst de voorwaarden van het bedrijf hebt gelezen voor je bestelde? Dan zie je dat het een dropshipper is. Spullen komen direct uit China en zijn wellicht vertraagd ivm Coronavirus?

marita5
door marita5 - Feb 24, 2020 om 14:40
11534 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo KootenTon ,
 
heeft wel een keurmerk dus dat is ook al nep

Trendx is wel degelijk aangesloten bij webwinkelkeur , niks nep ,  dien daar een klacht in , klik op de rode regels . 

https://www.webwinkelkeur.nl/webshop/TRENDX_1207511 

https://dashboard.webwinkelkeur.nl/disputes/add/1207511?l=nld 

Zie hier de voorwaarden : 

https://www.trendx.nl/pages/algemene-voorwaarden

Contact , 

Telefoonnummer: 06 - 105 19903

Bereikbaarheid: ma - vr.  09:00 - 17:00

E-mailadres: klantenservice@trendx.nl 

redfloor
door redfloor Feb 24, 2020 om 14:44
166 Antwoorden / 21 Vragen

Oh, en daar staat ook een nummer wat je kan bellen!

marita5
door marita5 Feb 24, 2020 om 14:45
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Precies , staat ook in de voorwaarden , die Ts waarschijnlijk niet gelezen heeft .

tijger1
door tijger1 - Feb 24, 2020 om 14:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Waar u als consument op moet vertrouwen? Dat is op uw gezonde verstand. In China zijn op dit moment wat probleempjes, en daarom duurt het wat langer voordat uw spulletjes komen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 24, 2020 om 14:45
16885 Antwoorden / 202 Vragen
2

Helaas bent u niet de eerst en zeker niet de enige die dit vraagt.
Ik geef u een aantal verwijzingen waarvan de eerste wat u kunt doen: https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu en ook deze: https://www.plusonline.nl/veilig-online/bestellen-in-china-let-op-de-valkuilen?mt=2e743c0d124aedd6883b788b4e7aa1cb985f34e03700cf6143bdefd5cc7a478c&utm_source=nieuwsbrief&utm_medium=email&utm_campaign=POL-2019-11-21&utm_content=POL-2019-11-21&utm_term=  Ik zie inmiddels dat deze webshop een keurmerk voert https://www.webwinkelkeur.nl/ en hoewel ik dan wel heel veel positieve reviews zie en dan ??? Mogelijk heeft men daar een klachtregeling en ik ga even verder zoeken.
Zie deze: https://www.webwinkelkeur.nl/webwinkel/eisen-gedragscode/controleer-je-webwinkel/ (Ik teken aan dat nu ik mijn reactie bewerkt dat er inmiddels ook al meer dan 1 andere reactie is) Er is dus een klachtregeling.

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 24, 2020 om 15:27
7210 Antwoorden / 3 Vragen
0

U kunt hier ook nog een klacht bijzetten.
https://www.klacht.nl/trendx-nl/

aurora1
door aurora1 - Feb 24, 2020 om 17:03
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Jammer dat u niet vooraf gecontroleerd heeft en dus toen uw verstand gebruikt.
Lees de klachten via de link van @shoppie eens door (en huiver...).

sl
door sl chan - Apr 7, 2020 om 23:58
1 Antwoorden / Vragen
0

heb verscheidene emails gestuurd met de vraag of ik mijn geld terug kan krijgen. Telefonisch niet bereikbaar op nr van de site  085 112 4942 die niet bestaat  of het mob nr vermeld op facebook nr 06 10519903.  Wat houd 90dagen  bedenk tijd in??  CUSTOMER SERVICE DOESN’T EXIST Ik wil mijn geld terug

Je kunt de  mondkapjes  nog gewoon nog bestellen via de site. er staat niet bij dat het is uitverkocht DON’T  BUY ANYTHING FROM THIS WEBSITE

marita5
door marita5 Apr 8, 2020 om 11:02
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Sl Chan , Trendx valt onder Trendx BV , is een woonhuis . Was aangesloten bij webwinkelkeur , per 31-3-2020 is het lidmaatschap ingetrokken https://www.webwinkelkeur.nl/webshop/TRENDX_1207511 ook bij de politie zijn meldingen over deze verkoper https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/controleer-handelspartij.html Dien een klacht in bij ACM https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer