Bestelling nooit ontvangen, contact onmogelijk
Ik heb op 29-12-2019 een bestelling gedaan en betaald bij Trendx, maar tot heden niets ontvangen. Wel via email contact met verhaal dat door foutje bestelling was misgegaan, extra tijd gegeven masr nu 24-02-2020 nog niets ontvangen of gehoord, verder contact blikt onmogelijk en als je email stuurt krijg je automatisch berichtje terug. Reviews via webwinkel-keur zijn ook allemaal slecht behalve 1 maar die is van de eigenaar zelf. Dit is weer een voorbeeld van keiharde oplichting via het web, en heeft wel een keurmerk dus dat is ook al nep, waar moet je als consument nog op vertrouwen.
Ik neem aan dat je eerst de voorwaarden van het bedrijf hebt gelezen voor je bestelde? Dan zie je dat het een dropshipper is. Spullen komen direct uit China en zijn wellicht vertraagd ivm Coronavirus?
Hallo KootenTon ,
heeft wel een keurmerk dus dat is ook al nep
Trendx is wel degelijk aangesloten bij webwinkelkeur , niks nep , dien daar een klacht in , klik op de rode regels .
https://www.webwinkelkeur.nl/webshop/TRENDX_1207511
https://dashboard.webwinkelkeur.nl/disputes/add/1207511?l=nld
Zie hier de voorwaarden :
https://www.trendx.nl/pages/algemene-voorwaarden
Contact ,
Telefoonnummer: 06 - 105 19903
Bereikbaarheid: ma - vr. 09:00 - 17:00
E-mailadres: klantenservice@trendx.nl
Oh, en daar staat ook een nummer wat je kan bellen!
Precies , staat ook in de voorwaarden , die Ts waarschijnlijk niet gelezen heeft .
Waar u als consument op moet vertrouwen? Dat is op uw gezonde verstand. In China zijn op dit moment wat probleempjes, en daarom duurt het wat langer voordat uw spulletjes komen.
Helaas bent u niet de eerst en zeker niet de enige die dit vraagt.
Ik geef u een aantal verwijzingen waarvan de eerste wat u kunt doen: https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu en ook deze: https://www.plusonline.nl/veilig-online/bestellen-in-china-let-op-de-valkuilen?mt=2e743c0d124aedd6883b788b4e7aa1cb985f34e03700cf6143bdefd5cc7a478c&utm_source=nieuwsbrief&utm_medium=email&utm_campaign=POL-2019-11-21&utm_content=POL-2019-11-21&utm_term= Ik zie inmiddels dat deze webshop een keurmerk voert https://www.webwinkelkeur.nl/ en hoewel ik dan wel heel veel positieve reviews zie en dan ??? Mogelijk heeft men daar een klachtregeling en ik ga even verder zoeken.
Zie deze: https://www.webwinkelkeur.nl/webwinkel/eisen-gedragscode/controleer-je-webwinkel/ (Ik teken aan dat nu ik mijn reactie bewerkt dat er inmiddels ook al meer dan 1 andere reactie is) Er is dus een klachtregeling.
Jammer dat u niet vooraf gecontroleerd heeft en dus toen uw verstand gebruikt.
Lees de klachten via de link van @shoppie eens door (en huiver...).
heb verscheidene emails gestuurd met de vraag of ik mijn geld terug kan krijgen. Telefonisch niet bereikbaar op nr van de site 085 112 4942 die niet bestaat of het mob nr vermeld op facebook nr 06 10519903. Wat houd 90dagen bedenk tijd in?? CUSTOMER SERVICE DOESN’T EXIST Ik wil mijn geld terug
Je kunt de mondkapjes nog gewoon nog bestellen via de site. er staat niet bij dat het is uitverkocht DON’T BUY ANYTHING FROM THIS WEBSITE
Hallo Sl Chan , Trendx valt onder Trendx BV , is een woonhuis . Was aangesloten bij webwinkelkeur , per 31-3-2020 is het lidmaatschap ingetrokken https://www.webwinkelkeur.nl/webshop/TRENDX_1207511 ook bij de politie zijn meldingen over deze verkoper https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/controleer-handelspartij.html Dien een klacht in bij ACM https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Oude stroom meter verplicht vervangen ?
Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Geschil met booking.com
Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer