Bij webshop Coccinelle uit Borne besteld en betaald, geen spullen geen reactie?
Hallo,
Weet iemand iets van Coccinelle uit Borne? 27 december 2015 bestelling en betaling gedaan. Ze mailden dat de spullen er niet waren. Zeiden geld terug te storten maar ik heb tot op heden (19-01-2016) geen enkele reactie meer gekregen na meerdere mails.
Is deze zaak failliet, bestaat deze zaak wel?
Edwin
De site is nog online, dus failliet lijken ze me niet. Ze zijn aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg, daar kun je een klacht indienen https://www.thuiswinkel.org/consumenten/
Ik zie dat er een winkel is in Rotterdam (Borne zie ik niet) Probeer die eens telefonisch te bereiken.
http://www.coccinelle.nl/
Coccinelle Shoes & Kids Shoes
Plaza 25
3012 CW
010-4111345
@edwin kannekens ,
ik zie wel Coccinelle uit Borne , maar dit is een speelgoedwinkel ,
Speelgoedwinkel
Adres: Bakkerssteeg 2, 7622 GX BorneTelefoon:074 266 9741
Zie ook hier gegeven antwoorden , met betrekking tot de webshop ,
https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vrije-tijd-tuin/vage-webwinkel
Dezelfde vraag was ook al in 2015 gesteld...Daar kwam ook niet veel goeds oud.
https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vrije-tijd-tuin/vage-webwinkel
Even off-topic (een vraag plaatsen lukt niet), wat een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende site is dit toch geworden. Prutswerk!
Inderdaad! En de verbeteringen (???) schieten ook niet echt op. Wat je vraag stellen betreft: frappant dat die 2 topics van Hansje Klein wel gewoon mochten blijven staan (1 vraag over positiviteit en 1 vraag over wel/niet PB), terwijl het ook zeker GEEN consumentenkwestie betrof! (Wat de reden was om iedere andere vraag over deze site binnen 10 minuten op slot te gooien.)
Nou, het lukt gewoon niet om een vraag te plaatsen.De knop 'Toon meer actuele vragen' werkt (bij mij?) niet meer, niet in Internet Explorer en niet in Chrome. Daar wilde ik een vraag/opmerking over plaatsen in een nieuw topic, maar dat lukt dus ook niet.
En natuurlijk werkt die knop nu ineens weer wel...
Hier hetzelfde probleem. Maar hier een topic over starten is zinloos. Wordt op slot gegooid. Maar misschien heb je mazzel, die van mij werden waarschijnlijk getipt.
@diumenge
bij mij werkt dit ook niet , bij mij staat categorie , zoek een vraag, gebruikers , profiel , vraag en beantwoord e.d over elkaar geschreven ,
de redactie de vorige week al een mail gestuurd tot op heden vandaag nog altijd hetzelfde , geen antwoord gekregen .
Zoals carola.83 al aan geeft topic starten is zinloos , zelfs een mail sturen word niet op gereageerd .
@marita567, die woorden die door elkaar lopen heeft te maken met het gebruik van de 'Style" van alexishoop. Als u die uitschakelt ziet het er anders uit. Er is iets veranderd aan de site en hij heeft dat nog niet opgemerkt, of kunnen verhelpen.
Bedankt dit wist ik niet , maar als ik "Style " uitschakel dan krijg ik weer die kanarie gele achtergrond , daar kan ik niet mee werken krijg een afschuwelijke hoofdpijn is voor mij niet te doen .
@reflecs ,
Is inderdaad het probleem met "Style" , had ik uitgeschakeld maar is niet te doen vragen kanariegeel , en de antwoorden op een witte achtergrond met kleine letters .
Ik heb "Style" weer ingeschakeld , maar bedankt voor de tip .
Graag gedaan. Sorry voor het late antwoord, geen notificatie gekregen. De meeste rubrieken zijn wel te selecteren en voor de andere maar even snel schakelen :).
@reflecs , Ene keer krijg ik notificatie`s en de andere keer niet , gisteren antwoord gekregen van de redactie , aan de kleur word voorlopig niks veranderd , is een onderdeel van het design .
Ik heb duidelijk kenbaar gemaakt dat de achtergrond ook wit had kunnen zijn .
Omdat veel forumleden hadden geklaagd over de (on ) leesbaarheid van de site hebben ze de letters / achtergrond donkerder gemaakt .
Ik dacht dat de prioriteit zou liggen bij een goedwerkende site en niet het design , verkeerd gedacht .
@marita567, dat denkt iedere gebruiker en dan zijn we weer terug bij diumenge; uitermate teleurstellend.
Topantwoord
Misschien kan topicstarter even duidelijkheid geven of het over de speelgoedzaak gaat of over de kledingzaak? Iig is ook de speelgoedshop niet failliet.
@TS: oké, duidelijk. Ik zie dat de winkel in Borne gesloten is (wel ander adres in Borne). De webshop is nog online. Kan dus zijn dat ze OF alleen nog maar een webshop hebben OF dat de webshop niet off-line gehaald is. Op faillissementen.com staat deze shop niet (wel het faillissement van die shop uit Rotterdam).
Probeer ze eens telefonisch te bereiken: 074-2669741. Lukt dat niet dan zou ik één / twee van de naastgelegen winkels in de Bakkerssteeg te Borne bellen, met de vraag of zij weten of de winkel nog open is.
Erg onduidelijk allemaal.
Na een rondje bellen met de ijscoman en de orgelman heb ik viavia contact gekregen met de mevrouw achter de speelgoedwinkel. Haar excuus was dat ze in juli verhuisd was en dat het allemaal nogal druk had gehad. Ze heeft nu uiteindelijk wel mijn geld teruggestort.
Uiteindelijk dus toch een goed einde.
Dit topic mag een slotje...
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes
Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer