ed
door edwin_kannekens Jan 19, 2016 om 16:16
Winkels & webshops

Bij webshop Coccinelle uit Borne besteld en betaald, geen spullen geen reactie?

Hallo,
Weet iemand iets van Coccinelle uit Borne? 27 december 2015 bestelling en betaling gedaan. Ze mailden dat de spullen er niet waren. Zeiden geld terug te storten maar ik heb tot op heden (19-01-2016) geen enkele reactie meer gekregen na meerdere mails.

Is deze zaak failliet, bestaat deze zaak wel?
Edwin

3549 12 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Jan 19, 2016 om 16:27
13336 Antwoorden / 36 Vragen

De site is nog online, dus failliet lijken ze me niet. Ze zijn aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg, daar kun je een klacht indienen https://www.thuiswinkel.org/consumenten/

Ik zie dat er een winkel is in Rotterdam (Borne zie ik niet) Probeer die eens telefonisch te bereiken.
http://www.coccinelle.nl/

Coccinelle Shoes & Kids Shoes
Plaza 25
3012 CW

costnix
door costnix - Jan 19, 2016 om 16:29
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Carola83, u was mij voor. Ik heb mijn antwoord weggehaald.

marita567
door marita567 - Jan 19, 2016 om 16:55
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@edwin kannekens ,

ik zie wel Coccinelle uit Borne , maar dit is een speelgoedwinkel ,
Speelgoedwinkel
Adres: Bakkerssteeg 2, 7622 GX BorneTelefoon:074 266 9741

Zie ook hier gegeven  antwoorden , met betrekking tot de webshop ,

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vrije-tijd-tuin/vage-webwinkel

chris74
door chris74 - Jan 19, 2016 om 16:57
564 Antwoorden / 44 Vragen

Dezelfde vraag was ook al in 2015 gesteld...Daar kwam ook niet veel goeds oud.

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vrije-tijd-tuin/vage-webwinkel

marita567
door marita567 - Jan 19, 2016 om 17:09
1576 Antwoorden / 17 Vragen

De enige die ik zie in borne is de speelgoed winkel .

https://www.google.nl/#q=coccinelle+winkel+

diumenge
door diumenge - Jan 19, 2016 om 17:18
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Even off-topic (een vraag plaatsen lukt niet), wat een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende site is dit toch geworden. Prutswerk!

Cookies
door Cookies Jan 19, 2016 om 18:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Inderdaad! En de verbeteringen (???) schieten ook niet echt op. Wat je vraag stellen betreft: frappant dat die 2 topics van Hansje Klein wel gewoon mochten blijven staan (1 vraag over positiviteit en 1 vraag over wel/niet PB), terwijl het ook zeker GEEN consumentenkwestie betrof! (Wat de reden was om iedere andere vraag over deze site binnen 10 minuten op slot te gooien.)

diumenge
door diumenge Jan 19, 2016 om 18:40
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Nou, het lukt gewoon niet om een vraag te plaatsen.De knop 'Toon meer actuele vragen' werkt (bij mij?) niet meer, niet in Internet Explorer en niet in Chrome. Daar wilde ik een vraag/opmerking over plaatsen in een nieuw topic, maar dat lukt dus ook niet.

diumenge
door diumenge Jan 19, 2016 om 18:42
11969 Antwoorden / 15 Vragen

En natuurlijk werkt die knop nu ineens weer wel...

Cookies
door Cookies Jan 19, 2016 om 19:29
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hier hetzelfde probleem. Maar hier een topic over starten is zinloos. Wordt op slot gegooid. Maar misschien heb je mazzel, die van mij werden waarschijnlijk getipt.

marita567
door marita567 Jan 19, 2016 om 19:47
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@diumenge
bij mij werkt dit ook niet , bij mij staat categorie ,  zoek een vraag, gebruikers , profiel  , vraag en beantwoord e.d over elkaar geschreven ,
de redactie de vorige week al een mail gestuurd tot op heden vandaag nog altijd hetzelfde , geen antwoord gekregen .
Zoals carola.83 al aan geeft topic starten is zinloos , zelfs een mail sturen word niet op gereageerd .

reflecs
door reflecs Jan 19, 2016 om 20:19
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@marita567, die woorden die door elkaar lopen heeft te maken met het gebruik van de 'Style" van alexishoop. Als u die uitschakelt ziet het er anders uit. Er is iets veranderd aan de site en hij heeft dat nog niet opgemerkt, of kunnen verhelpen.

marita567
door marita567 Jan 19, 2016 om 20:38
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Bedankt dit wist ik niet , maar als ik "Style " uitschakel dan krijg ik weer die kanarie gele achtergrond , daar kan ik niet mee werken krijg een afschuwelijke hoofdpijn is voor mij niet te doen .

marita567
door marita567 Jan 19, 2016 om 21:29
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@reflecs ,

Is inderdaad het probleem met "Style" , had ik uitgeschakeld maar is niet te doen vragen kanariegeel , en de antwoorden op een witte achtergrond met kleine letters .
Ik heb "Style" weer ingeschakeld , maar bedankt voor de tip .

reflecs
door reflecs Jan 21, 2016 om 20:25
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Graag gedaan. Sorry voor het late antwoord, geen notificatie gekregen. De meeste rubrieken zijn wel te selecteren en voor de andere maar even snel schakelen :).

marita567
door marita567 Jan 22, 2016 om 08:09
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@reflecs , Ene keer krijg ik notificatie`s en de andere keer niet , gisteren antwoord gekregen van de redactie , aan de kleur word voorlopig niks veranderd , is een onderdeel van het design .
Ik heb duidelijk kenbaar gemaakt dat de achtergrond ook wit had kunnen zijn .
Omdat veel forumleden hadden geklaagd over de (on ) leesbaarheid van de site hebben ze de letters / achtergrond donkerder gemaakt .
Ik dacht dat de prioriteit zou liggen bij een goedwerkende site en niet het design , verkeerd gedacht .

reflecs
door reflecs Jan 22, 2016 om 11:52
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@marita567, dat denkt iedere gebruiker en dan zijn we weer terug bij diumenge; uitermate teleurstellend.

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Jan 19, 2016 om 18:21
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Misschien kan topicstarter even duidelijkheid geven of het over de speelgoedzaak gaat of over de kledingzaak? Iig is ook de speelgoedshop niet failliet.

ed
door edwin_kannekens - Jan 21, 2016 om 19:17
2 Antwoorden / 1 Vragen

Het gaat inderdaad om een speelgoedwinkel. De website is http://www.coccinelle-speelgoed.nl/

Cookies
door Cookies - Jan 21, 2016 om 19:39
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@TS: oké, duidelijk. Ik zie dat de winkel in Borne gesloten is (wel ander adres in Borne). De webshop is nog online. Kan dus zijn dat ze OF alleen nog maar een webshop hebben OF dat de webshop niet off-line gehaald is. Op faillissementen.com staat deze shop niet (wel het faillissement van die shop uit Rotterdam).

Probeer ze eens telefonisch te bereiken: 074-2669741. Lukt dat niet dan zou ik één / twee van de naastgelegen winkels in de Bakkerssteeg te Borne bellen, met de vraag of zij weten of de winkel nog open is.

Erg onduidelijk allemaal.

ed
door edwin_kannekens - Jan 25, 2016 om 21:21
2 Antwoorden / 1 Vragen

Na een rondje bellen met de ijscoman en de orgelman heb ik viavia contact gekregen met de mevrouw achter de speelgoedwinkel. Haar excuus was dat ze in juli verhuisd was en dat het allemaal nogal druk had gehad. Ze heeft nu uiteindelijk wel mijn geld teruggestort.

Uiteindelijk dus toch een goed einde.
Dit topic mag een slotje...

zoekster1
door zoekster1 - Jan 25, 2016 om 21:36
1583 Antwoorden / 3 Vragen

De aanhouder wint ;-)

Cookies
door Cookies - Jan 25, 2016 om 21:55
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Fijn dat het eindelijk is opgelost. Gelukkig dat de ijscoman niet met de noorderzon naar Italië was vertrokken.

Van zaken doen heeft ze blijkbaar geen kaas gegeten.