Bij Wehkamp bestelde pakket niet afgeleverd door DHL
Heb voor bijna 200 euro aan artikelen bij Wehkamp.nl besteld maar heb m'n pakket niet ontvangen. De Surinaamse DHL bezorger heeft op de vermeende dag van bezorging ook niet bij mij aangebeld terwijl ik de hele dag thuis was. Ik heb wel een briefje in m'n brievenbus van die bezorger gevonden waarop staat dat ik niet thuis was (wat dus niet zo was) en dat hij het pakket bij mijn buren op nr. X heeft afgegeven. Ik heb het aan die buren gevraagd maar zij zeggen dat ze niks hebben ontvangen.
Ik heb hierover meer dan een week geleden een email naar de klantenservice van Wehkamp verstuurd (2x zelfs) maar nog steeds geen reaktie op beide emails gehad.
Een paar dagen na de vermeende bezorgdag zag ik die bezorger en vroeg ik hem waar m'n pakket was en hij wees naar de deur van die buren en zei dat hij het daar had afgegeven. Aan een lange vrouw, zei hij. Maar op dat adres woont helemaal geen lange vrouw. In het hele gebouw niet. En die buren zeiden dus dat ze geen pakket hebben ontvangen.
Is het belangrijk om er bij te zetten dat het een Surinaamse bezorger betreft?
Als je niets hebt ontvangen, zul je het met Wehkamp op moeten lossen. En Wehkamp zal het met DHL moeten uitpluizen.
Ik was tegelijkertijd mijn gelijksoortige reactie aan het typen.
Zie het nu. Mijn haren gingen ook overeind staan, tenslotte insinueert TS daar iets mee.
Alleen al de onnodige toevoeging dat het om een Surinaamse bezorger gaat zorgt ervoor dat ik geen zin heb inhoudelijk te reageren.
Misschien was het een Surinaams bezorgbedrijf en was die een heel eind uit de richting? Maar inderdaad was ook het eerste wat ik dacht, het is een bezorger niet meer en niet minder en of het nou een Chinees een Fries of de Amsterdammer is dat maakt niks uit.
We zullen dan maar niet vallen over "lange vrouw". Misschien was het wel een uitgerekte mensachtige.:-((
Ik heb alleen maar lange buren maar ach ben zelf erg klein.
Precies het gaat om een signalement. Want dat DIE bezorger het pakje gehad heeft heeft ie zelf toegegven want hij zegt (...) het afgegeven te hebben bij een Lange vrouw. Die, naar het lijkt, niet bestaat.......
Mijn niet blanke pakjesbezorger is zeer betrouwbaar en vriendelijk.
(ik ben wel huidskleurenblind)g
Iemand liegt, maar daar heeft u niets mee te maken. Zo lang het pakket niet bij u afgeleverd is, is Wehkamp verantwoordelijk. Dus daar blijven klagen dat u nog niets heeft. Zij kunnen dat uitzoeken bij DHL en kunnen u de spullen opnieuw opsturen. Ik zou wel achtergronden van personen weglaten, dit doet niets ter zake.
U heeft bewijs dat het niet bij u afgeleverd is, dus Wehkamp contacten en vragen om artikelen opnieuw te sturen.
Heeft u al op Marktplaats gekeken of uw spullen door die lange vrouw worden aangeboden?
Of door een Surinamer?!
U kunt ze ook (wehkamp) bellen, of via social media berichten, daar reageren ze veelal sneller dan via de mail.
Wehkamp is eindverantwoordlijk, en dat is een harde regel in de wet nu.
Zij MOETEN het pakket bij u leveren.
Het is te gek voor woorden ,dat een paket bij iemand anders wordt geleverd! Betaal die het dan ook.
Er staat een adres en een nummer op het pakje ,waar het naar toe moet dan niet naar een ander adres daar betaal je niet voor .
Wordt het niet afgeleverd op u adres bel de verzender op en vraag waar u paket blijf .
Binnen een maand wordt er niks meer gebracht bij buren .
Is het in het vervolg niet verstandig om bij Wehkamp aan te geven als je daar iets besteld om bij verzending en ontvangst een handtekening te eisen bij ontvangst door Jou. En een andere tip is maak een account aan bij de post bezorger (DHL) voor de track en trace service dan kun je altijd zien waar je pakje of bestelling uithangt. Je kan dan ook naderhand zien wie er voor getekend heeft bij ontvangst. Daarom vraag altijd bij de leverancier of online winkel (Wehkamp) of postorderbedrijf waar je je spullen besteld wie dan ook om een handtekening te vragen bij afleveren cliënt. Op deze manier ben je veel meer gewaarborgd. En is het ook goed te controleren welke post bezorger die dag het pakketje bij jou of op een ander adres in de buurt heeft afgeleverd. Trouwens dit moet ook te achter halen en te controleren zijn bij DHL waar dit pakje is gebleven. Kunnen hun niets vinden in hun systemen dan is er met jou pakje fraude gepleegt en op een bepaalde manier verduisterd. Tegenwoordig worden alle verzendingen voorzien van een streepjescode. Hiermee kunnen ze controleren vanaf de aanmelding voor verzending tot bij het afleverings adres toe en door welke postbezorger dit pakje dan afgeleverd is. Staat er niets in hun systemen dan is er iets goed mis bij DHL. En kan dus de desbetreffende bezorger op het matje worden geroepen om tekst en uitleg .
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer