di
door diquydiq Aug 9, 2015 om 16:06
Winkels & webshops

Blauwe bessen, ASF-Holland bv, TROEP

Blauwe bessen bij Lidl gekocht 500 gram à €3,-, helaas te vies om te eten!

https://www.klacht.nl/wp-admin/admin.php?page=gdcs-panel-user-posts-list&view=457076

3837 13 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Aug 9, 2015 om 16:20
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Gewoon mee terug gaan naar de winkel.

di
door diquydiq - Aug 9, 2015 om 16:25
32 Antwoorden / 16 Vragen

Onjuiste link, mijn fout, sorry:

http://nl.tinypic.com/r/2lw6eyb/8

Lidl inkoper gij zijt niet varkensvoer voor uw varkentjes aan het inslaan! Eerst zelf proeven alvorens deze troep aan uw trouwe klanten aan te smeren, alstublieft!

di
door diquydiq - Aug 9, 2015 om 16:30
32 Antwoorden / 16 Vragen

[quote=zoekster schreef op zondag 9 aug 2015, 16:20]Gewoon mee terug gaan naar de winkel.

Om hygiënische redenen wordt voedsel niet teruggenomen. Ik ben het hier mee eens, men kan nimmer weten wat een derde ermee heeft weten te doen!

di
door diquydiq - Aug 9, 2015 om 16:42
32 Antwoorden / 16 Vragen

Volgens mij, zit er ook teveel vergif op!

tijger1
door tijger1 - Aug 9, 2015 om 17:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U hebt ze toch niet oer ongeluk samen met die eieren gegeten?

diumenge
door diumenge - Aug 9, 2015 om 17:22
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=diquydiq schreef op zondag 9 aug 2015, 16:30][quote=zoekster schreef op zondag 9 aug 2015, 16:20]Gewoon mee terug gaan naar de winkel.

Om hygiënische redenen wordt voedsel niet teruggenomen. Ik ben het hier mee eens, men kan nimmer weten wat een derde ermee heeft weten te doen!

Ze nemen het ook niet terug om weer te verkopen, hooguit om de klacht te onderzoeken, maar ze kunnen natuurlijk wel geld teruggeven.

zoekster
door zoekster - Aug 9, 2015 om 17:25
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ze zijn verplicht voedsel terug te nemen als het niet goed is. U mag van een etenswaar verwachten dat het te eten is.
Ze moeten dan wel heel anders smaken dan normaal, er wordt natuurlijk niets teruggenomen als u sowieso niet van blauwe bessen houdt.

Ik heb eens walgelijk smerige sperciebonen gegeten (nou ja, een hap en toen uitgespuugd). Toen wist ik nog niet dat je met zoiets terug kon naar de verkoper. Overigens bij AH doen ze over zoiets helemaal niet moeilijk, je krijgt gewoon je geld terug.
Ik kom nooit bij Lidl.

tijger1
door tijger1 - Aug 9, 2015 om 17:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Bij Lidl doen ze net zo min moeilijk. Weet niet hoe blauwe bessen horen te smaken, maar in ieder geval niet te vies om te eten.

Cookies
door Cookies - Aug 9, 2015 om 17:46
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=diquydiq schreef op zondag 9 aug 2015, 16:25]Onjuiste link, mijn fout, sorry:

http://nl.tinypic.com/r/2lw6eyb/8

Lidl inkoper gij zijt niet varkensvoer voor uw varkentjes aan het inslaan! Eerst zelf proeven alvorens deze troep aan uw trouwe klanten aan te smeren, alstublieft!

Smaken verschillen, wat de één lekker vindt, vindt de ander smerig.

zoekster
door zoekster - Aug 9, 2015 om 18:44
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=carola.83 schreef op zondag 9 aug 2015, 17:46][quote=diquydiq schreef op zondag 9 aug 2015, 16:25]Onjuiste link, mijn fout, sorry:

http://nl.tinypic.com/r/2lw6eyb/8

Lidl inkoper gij zijt niet varkensvoer voor uw varkentjes aan het inslaan! Eerst zelf proeven alvorens deze troep aan uw trouwe klanten aan te smeren, alstublieft!

Smaken verschillen, wat de één lekker vindt, vindt de ander smerig.
Natuurlijk, die varkens zouden ervan hebben gesmuld!

Cookies
door Cookies - Aug 9, 2015 om 19:57
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=zoekster schreef op zondag 9 aug 2015, 18:44][quote=carola.83 schreef op zondag 9 aug 2015, 17:46][quote=diquydiq schreef op zondag 9 aug 2015, 16:25]Onjuiste link, mijn fout, sorry:

http://nl.tinypic.com/r/2lw6eyb/8

Lidl inkoper gij zijt niet varkensvoer voor uw varkentjes aan het inslaan! Eerst zelf proeven alvorens deze troep aan uw trouwe klanten aan te smeren, alstublieft!

Smaken verschillen, wat de één lekker vindt, vindt de ander smerig.
Natuurlijk, die varkens zouden ervan hebben gesmuld!

Dus omdat 1 persoon ze smerig vindt, zijn ze ook smerig?

zoekster
door zoekster - Aug 9, 2015 om 20:04
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=carola.83 schreef op zondag 9 aug 2015, 19:57]

Dus omdat 1 persoon ze smerig vindt, zijn ze ook smerig?
Weet ik veel, ik heb die bessen niet gekocht. Misschien wil iemand bij Lidl als proefkonijn dienen.

edrick3
door edrick3 - Aug 10, 2015 om 13:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen

.....helaas te vies om te eten!......
Kwestie van smaak, of aantoonbaar rot/beschimmeld/etc.?
In het laatste geval kun je ze gewoon terugbrengen en doet Lidl echt niet moeilijk.