JS
door JStoffer 26 jul. 2018 om 11:27
Winkels & webshops

Boxspring-deals.nl betrouwbaar?

Iemand ervaring met het bestellen van een boxspring bij boxspring-deals.nl? Is dit betrouwbaar?

12743 6 Rapporteer
door tijger1 - 26 jul. 2018 om 11:36
38103 Antwoorden / 21 Vragen
0

Nergens bij aangesloten. Als u een boxspring onder de € 400 koopt hebt u geen “slaapgarantie”. 

Alle voorwaarden wel gelezen?

door marita5 - 26 jul. 2018 om 11:58
7429 Antwoorden / 10 Vragen
2

Hallo JStoffer ,

Bezint voordat ge begint .

Zit er een garantie op de producten?
Bij bedden boven de 400,- bieden wij een slaapgarantie van 30 dagen aan. Mocht het bed u niet bevallen, dan komen wij het bed weer ophalen. Daarnaast zit er een 2-jarige fabrieksgarantie op de bedden, waardoor u 2 jaar garantie heeft op fabricagefouten. 

De voorwaarden : 

30 dagen slaapgarantie 
 
11.1 Wanneer de klant het product binnen 30 dagen wil terug sturen wanneer deze voldoet aan de slaapgarantie, dient het product in originele verpakking gedemonteerd bij de voordeur klaar te staan.

11.2 De klant dient èèn dag voordat het product wordt opgehaald  , foto`s te sturen van elk onderdeel van het bed dat klaar staat in de orginele verpakking .

11.3 De klant heeft éénmalig de kans om het product te laten ophalen. De datum hiervan zal vooraf met de klant besproken worden.

11.4 Beschadigde producten vallen niet onder de slaapgarantie.

11.5 Gratis producten, bij-producten (dekbed, overtrek, hoeslaken etc) en/of Montage- en betalingskosten zullen in mindering worden gebracht op het totaalbedrag dat wordt teruggestort.

11.6 De klant dient vooraf het retourformulier volledig te hebben ingevuld.


Lees ook deze klachten , klik op de rode regels.


https://nl.trustpilot.com/review/boxspring-deals.nl


https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/boxspring-deals.nl/details?companyId=d5510b00-acd4-439f-8f71-71758a1b799b

JS
door JStoffer - 26 jul. 2018 om 13:41
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb uiteraard alle voorwaarden e.d. gelezen maar ik ben benieuwd naar ervaringen met deze website en of het geen oplichterij is.

door marita5 26 jul. 2018 om 13:45
7429 Antwoorden / 10 Vragen

@JStoffer , lees boven u de twee links ( de rode regels ) , kunt u de ervaringen lezen , dit zegt al genoeg .

door Cookies - 26 jul. 2018 om 14:08
13337 Antwoorden / 36 Vragen
1

Je gelooft toch zeker niet dat je echt 70% korting krijgt. Je koopt rommel voor rommel prijzen. Als je weinig geld hebt, koop dan bij Ikea een redelijke boxspring.

be
door berendf - 23 nov. 2018 om 16:06
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Oplichterij. Niet mee in zee gaan! Hier een beknopte samenvatting:

Boxspring Kopenhagen + twee matrassen besteld
-Bezorger komt 2 uur te laat. Hij biedt geen excuses aan.
-Het hoofdbord past niet in de beugels van de boxsprings. Dit lukt alleen wanneer de boxsprings uit elkaar staan.
-Daarbij is één van de matrassen te lang waardoor deze over de boxspring heen hangt.
-Per chat en mail aangegeven dat we graag een vervangend hoofdbord ontvangen dat wel past en één vervangend matras. Ik zou gebeld worden voor het maken van een afspraak hiervoor. Dat is niet gebeurd. Daarom belde ik zelf.
-Zeer onvriendelijk te worden gestaan per telefoon. Weer kon er geen 'sorry' of 'vervelend dat het zo is gelopen' vanaf. Maandag 21 oktober klacht ingediend. Volgens de klantenservice op de chat worden klachten binnen twee dagen in behandeling genomen. Ik heb nog geen antwoord mogen ontvangen. Er werd mij ook verteld dat ik een telefoontje zou krijgen met de aflevertijd van komende woensdag. Dit is wederom niet gebeurd.
-Woensdag telefoontje gekregen van de bezorger dat hij 2 uur eerder dan gepland is. Wij zijn dan niet thuis. Per chat gevraagd wanneer de eerstvolgende leverdatum is. Dat zou 1 november zijn. Toen ik vroeg of dat sneller kon, kon het de volgende dag.
-Vandaag donderdag 25 oktober mail gekregen dat de bezorger vertraging heeft opgelopen. 's Middags per mail gevraagd of ik een tijdsindicatie kon krijgen. De chatmedewerker zou contact opnemen met de bezorger en mij hierover terugbellen. Dat is niet gebeurd. Aan het eind van de middag toen ik vroeg aan de chatmedewerker hoe het zat met de bezorging, antwoordde zij dat wij de volgende op de route zouden zijn. Op dat moment waren wij al niet meer thuis, na de hele dag te hebben gewacht.
-De eerstvolgende bezorgafspraak kan op 1 november plaatsvinden. 'Danielle' van de chat klantenservice zei tegen mij: 'we kunnen nog eenmaal een nieuwe afspraak inplannen, bent u dan weer niet thuis dan houdt het helaas op'. Hier schrok ik van. De bezorger was de eerste keer een paar uur te vroeg, de tweede keer hebben wij geen enkele tijdsindicatie gekregen. Wanneer dit weer zou gebeuren, zouden wij niet krijgen geleverd waarvoor betaald is? Toen ik aan een andere medewerker (Marijke) vroeg om hier bevestiging van te sturen per mail, antwoordde zij dat dat niet mogelijk is. "Wij kunnen niet dat overzicht naar u toesturen. Dit is niet meer van toepassing, wij hebben nu een nieuwe datum niet ingepland". Ik heb gevraagd waarom ik geen schriftelijke bevestiging mag ontvangen. Ik krijg hier geen antwoord op. Marijke zegt zelfs op een gegeven moment 'alle vragen zijn beantwoord'. Wanneer ik zeg dat ik nog meer vragen heb, antwoord Marijke 'Nog een fijne avond verder'.
-Bezorger heeft een vervangend matras gebracht. Het vervangende hoofdbord past niet en is wankel. Toch getekend voor de bezorging. De bezorger gaf aan een notitie te maken dat er een nieuw vervangend hoofdbord kan worden bezorgd. Via chat die dag gevraagd of ik hier bericht over kan krijgen. Chatmedewerker gaf aan het te overleggen met collega en mij diezelfde dag nog te berichten. Niets van vernomen.
-Via chat gesproken met Marijke. Zij geeft aan niets terug te lezen over wat ik gisteren heb besproken met haar collega.
-Gebeld op vrijdag 9 november door een medewerker. Hij vertelde mij dat hij ging overleggen over het oplossen van mijn klacht en dat ik op maandag 11 november zou worden teruggebeld hierover. Dit is niet gebeurd.
-Na gezegd te hebben dat ik tv-programma Radar inschakel werd ik wonderbaarlijk direct gebeld. Mijn klacht zou worden afgekocht. Mijn recensie is nooit op hun pagina verschenen.

Uiteindelijk heb ik na 7 weken en talloze keren contact gekregen waar ik voor betaald heb. Ik ben in totaal 4 dagen thuis gebleven voor ze. Ik heb tientallen mails gestuurd. Blijf uit de buurt van dit bedrijf.

door sylvana - 27 dec. 2018 om 16:46
1 Antwoorden / Vragen
0

Wat een onwijze slechte service geven jullie zeg!!!
eerst zou ons bed geleverd worden op 19 december! Op 17 december een telefoontje dat hij niet leverbaar is!! KAN GEBEUREN DENK JE DAN !!! nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag (27-12). op 24-12 zouden wij een mail krijgen met de verwachte levertijd. NIET ONTVANGEN!!  via de site chat vanmorgen op de valreep te horen gekregen dat we als 3e op de planning stonden. de eerste 2 waren dichtbij dus begin van de ochtend zouden we aan de beurt zijn. uiteindelijk na veel bellen om 14.30 EINDELIJK WAREN ZE ER!!! maar toen miste ze het hoeslaken dekbedovertrek+kussenhoezen!!!! om dat te compeseren hebben ze maar even een groter bed geleverd. 1.80 ipx 1.60  ze konden na geleverd worden maar hoe lang dat zou duren wist de bezorger niet!!!  
ALSOF HET ALLEMAAL NOG NIET GENOEG TEGEN VIEL ZIJN ZE DE POTEN VERGETEN TE LEVEREN!!!!! weer achteraan gebeld en ook die zouden nagestuurd worden. maar dat kon zomaar nog een week duren!!

al met al is het een hele slechte service waarbij je medewerkers aan de telefoon krijgt die er allemaal niet zo veel aan kunnen doen maar iemand spreken die er wel wat aan kan doen is niet aanwezig!!!

ne
door neodutchio 27 dec. 2018 om 17:25
2666 Antwoorden / 11 Vragen

Wij geven hier geen service, dus slechte service geven wij ook niet.

DOOR SYLVANA - 27 DEC. 2018 OM 16:46 
1 ANTWOORDEN / VRAGEN
0

 

Wat een onwijze slechte service geven jullie zeg!!!

door marita5 27 dec. 2018 om 18:21
7429 Antwoorden / 10 Vragen

@sylvana , u heeft toch een reactie gekregen van Deals Compagnie BV op trustpilot : Antwoord van DEALS COMPANY B.V.

Beste Sylvana,

Dat is inderdaad heel vervelend hoe het is gelopen,.
Zoals telefonisch besproken heb ik het allemaal zojuist voor u ingepakt en komt het zo snel mogelijk uw kant op!

door Cookies 27 dec. 2018 om 18:44
13337 Antwoorden / 36 Vragen

@sylvana: Het is hier geen klachtensite!

door tijger1 27 dec. 2018 om 18:58
38103 Antwoorden / 21 Vragen

Ga dan ook naar een normaal bedrijf. En al die hoofdletters hoeft ook niet.

door Cookies 27 dec. 2018 om 19:11
13337 Antwoorden / 36 Vragen

@Tijger1, maar bij deze shop krijg je kortingen van wel meer dan 1000,- euro!;-))

door Theotrucker 28 dec. 2018 om 10:25
264 Antwoorden / Vragen

Al die webshop die eindigen op deals kunnen in ieder geval geld vangen. De rest moet je maar afwachten! Mensen leren nooit .

door tijger1 28 dec. 2018 om 10:48
38103 Antwoorden / 21 Vragen

Hiep hoi, korting van € 1.000, krijgt je dan geld toe?:-))

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

nijssenr - 8 apr. 2019 om 17:35
Geldzaken & recht
Vpay vs Maestro

Vpay vs Maestro

Ik ontving vorige week een nieuwe betaalpas van de ING.
Hierop stond ineens VPay. Ik had hier nog niet eerder van gehoord.
Dit bleek een concurent van het al oude Maestro te zijn.
Ook bleek deze pas in het buitenland dus ineens een stuk minder geaccepteerd.
Een korte zoektocht leerde dat ING random nieuwe passen uitdeeld met 1 van de 2 betaalsystemen.
En dat je kostenloos ... Lees meer

aw
awm - 20 mei 2019 om 16:50
Elektronica & tv

Nieuwe digitenne werkt slecht

Sinds kort heb ik een nieuwe ontvanger gekregen van KPN maar er is steeds storing. Ik zit in Baarn met een antenne op het dak. Met mijn oude Samsung twintuner nooit problemen maar nu met de nieuwe Rebox is het waardeloos. Tor 9 juli kan ik nog mijn oude gebruiken maar dan wordt het signaal omgezet naar HD en moet ik dat nieuwe doosje gebruiken. Iemand een suggestie? Lees meer

Da
Dantumadh - 20 mei 2019 om 17:12
Garantie & verzekeringen

Zorgpicht verzekeringsmaatschappij

Ik heb 2 lopende ORV's. Eén bij FBTO en één bij Centraal Beheer. Beide zijn ergens in 1994 afgesloten en ik betaal nu al bijna 25 jaar voor elke verzekering ca. 45 euro per maand. Ik heb geen tussenpersoon (meer) wat nu? Kan ik de FBTO en CB zelf benaderen omtrent hun zorgplicht? Vallen zij ook onder de uitspraak van het Kifid? Lees meer